//

Downgrade naar 3.1.2 maar geen bereik

Downgrade naar 3.1.2 maar geen bereik discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G 16GB gedowngrade van 3.1.3 naar 3.1.2. Dit alles via de handleidingen van iPhoneclub.nl , maar helaas krijgt de iPhone geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-10, 08:46
macthijn macthijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 58
Standaard Downgrade naar 3.1.2 maar geen bereik

Ik heb een iPhone 3G 16GB gedowngrade van 3.1.3 naar 3.1.2.

Dit alles via de handleidingen van iPhoneclub.nl , maar helaas krijgt de iPhone geen signaal te pakken als ik het SIM kaartje in de iPhone stop.

Het is niet zo dat die zegt dat er een ongeldige kaart in zit!

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Alvast erg bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-10, 17:08
108Cotrcie 108Cotrcie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: 52°06.023'N 004° 15.818'E
Berichten: 38
Standaard

macthijn ik heb precies het zelfde probleem en zelfde toestel ik kom er ook niet uit en begin hem aardig te knijpen want ik weet echt niet hoe dit verder moet en elke keer als ik iemand wat vraag dan zeggen ze je moet goed zoeken het staat op het forum. maar ik zal wel scheel zijn ik kan het niet vinden hoor

als iemand een oplossing heeft wil deze dan plz een linkje plaatsen waar wij de oplossingen kunnen vinden.

Gr, Daniel
  #3  
Oud 10-03-10, 17:32
Toiney Toiney is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 108Cotrcie Bekijk bericht
macthijn ik heb precies het zelfde probleem en zelfde toestel ik kom er ook niet uit en begin hem aardig te knijpen want ik weet echt niet hoe dit verder moet en elke keer als ik iemand wat vraag dan zeggen ze je moet goed zoeken het staat op het forum. maar ik zal wel scheel zijn ik kan het niet vinden hoor

als iemand een oplossing heeft wil deze dan plz een linkje plaatsen waar wij de oplossingen kunnen vinden.
Met de nieuwe 3.1.3 firmware update, wordt ook je baseband geupdate. Voor de iPhone 3G en 3GS bezitters betekent dit een update van de baseband van 05.11.07 (firmware 3.1.2.) naar 05.12.01. Helaas voor deze mensen die (per ongeluk) hebben geupdate naar 3.1.3. ; deze baseband kan, op het moment, niet unlocked worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug raymon Jailbreak 2 07-01-11 12:10
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet linwhaa Odido (T-Mobile) 3 08-08-10 18:56
iPhone: 3.1.2 naar 4.0 Geen bereik meer Genius66 Jailbreak 2 11-07-10 01:01
Iphone 3G met Vodafone maar geen bereik shiftyfreak Vodafone 4 03-08-09 22:50
Provider Vodafone maar geen bereik in het buitenland ndl Internet in buitenland (roaming) 9 02-05-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.