iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: ultrasn0w (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/55972-ultrasn0w.html)

jwptm 15-03-10 19:38

ultrasn0w
 
gisteren iphone 3G gejailbreaked met custumfirmware (inclusief cydia) (iphone_12_3.1.2_7D11_custum_restore.ipsw) daarna met ultras0w unlocked.
telefoon blijft zoeken en zegt geen service. wat kan ik hieraan doen? firmware is 02.28.00
Wie kan mij helpen?

King1987 15-03-10 19:42

Blacksn0w proberen ;) Kan je in cydia toevoegen:

Open Cydia
Ga naar Manage > Sources
Klik op Edit > Add
Typ deze repo in: http://blackra1n.com En klik nu op ‘Add Source’.
Onderin het scherm gaat een balkje laden. Wacht totdat er onderin het scherm ‘Return to Cydia’ komt te staan.
Klik nu op Search.
Typ in: blacksn0w
Druk nu op Install en uiteindelijk op Confirm. Als je onderin het scherm dezelfde balk ziet als net is het gelukt!

jwptm 15-03-10 19:44

Ga het meteen proberen bedankt.

jwptm 15-03-10 21:06

Ik heb me rot gezocht kan het helaas niet vinden. Maar ik geloof dat ik de baseband moet upgraden om te unlocken met bv ultrasn0w. waar kan ik daar meer over vinden? Heb nu dus 02.28.00 die kon je vroeger met yellowsn0w unlocken maar die source bestaat niet meer.

EN-IS 18-03-10 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jwptm (Bericht 426754)
Ik heb me rot gezocht kan het helaas niet vinden. Maar ik geloof dat ik de baseband moet upgraden om te unlocken met bv ultrasn0w. waar kan ik daar meer over vinden? Heb nu dus 02.28.00 die kon je vroeger met yellowsn0w unlocken maar die source bestaat niet meer.

Wat je het beste kunt doen is het volgende:
- download FW 3.0 (via de wiki)
- updaten naar officiele FW 3.0 (shift + restore in iTunes)
- Dan zit je op de juiste baseband, want via iTunes wordt je baseband op deze manier geupgrade
- Download een CUSTOM FW 3.1.3 of 3.1.2 en shift + restore deze in iTunes
- in Cydia ultrasn0w downloaden en installeren
- klaar is kees, je tel is unlockt!

Succes!

jwptm 19-03-10 07:54

Super ik begrijp nu dat de baseband te oud was en had hem keurig met een custum firmware geupgrade, maar dan word uiteraard de baseband niet veranderd. Alles werkt weer allen locatievoorziening is niet aan te zetten hoe zou dat op te lossen zijn?

EN-IS 19-03-10 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jwptm (Bericht 427847)
Super ik begrijp nu dat de baseband te oud was en had hem keurig met een custum firmware geupgrade, maar dan word uiteraard de baseband niet veranderd. Alles werkt weer allen locatievoorziening is niet aan te zetten hoe zou dat op te lossen zijn?

Goed om te horen dat alles nu werkt!

Wat bedoel je precies met locatievoorziening? :)

jwptm 19-03-10 17:14

Bij instellingen algemeen staat bij netwerk Bluetooth locatievoorzieningen, Dat kun je als het goed is aan en uit zetten, maar bij mij is dat licht van kleur en is niet op 1 te zetten. Daarom doet mijn tomtom en andere GPS programma's het niet.

EN-IS 21-03-10 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jwptm (Bericht 427997)
Bij instellingen algemeen staat bij netwerk Bluetooth locatievoorzieningen, Dat kun je als het goed is aan en uit zetten, maar bij mij is dat licht van kleur en is niet op 1 te zetten. Daarom doet mijn tomtom en andere GPS programma's het niet.

Hmmm dat is raar, dat moet je dan maar effe googelen, ik heb dat probleem niet eerder gehoord en ik dacht altijd dat Locatie Voorzieningen alleen bedoeld was voor applicaties als MAPS, EBUDDY enzo, om te zien waar je bent.

Wat gebeurt er dan als je TomTom bijvoorbeeld start? Wat voor melding krijg je?

jwptm 22-03-10 11:19

Dan krijg je de melding locatie voorziening aanzetten

EN-IS 22-03-10 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jwptm (Bericht 428827)
Dan krijg je de melding locatie voorziening aanzetten

Heb je het alleen met TomTom geprobeerd of ook met Navigon, zoals ik het al zei, ik ken het probleem niet, dus kan je niet echt verder helpen. :)

ButcherJF 22-03-10 20:37

Heb je via Cydia wellicht een ander programma gedowload dat nu het aanzetten van de locatievoorzieningen blokkeert? Ik denk dan bijv. aan SBSettings, daar kun je het volgens mij ook uitzetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.