//

Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken?

Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone van iemand kado gekregen(Heeft hem zelf een korte periode gebruikt en had hier totaal geen verstand van, ook niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-10, 19:08
Nick-kermis Nick-kermis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Question Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken?

Hallo allemaal,

Ik heb een iphone van iemand kado gekregen(Heeft hem zelf een korte periode gebruikt en had hier totaal geen verstand van, ook niet wat hij gedaan heeft qua updates etc), betreft een 3G 8GB met firmwareversie 3.1.3 en met een baseband van 05.12.01

Omdat de Iphone gelockt is met T-Mobile heb ik er tot nu toe niks aan.
Ik zit zelf bij Telfort en omdat daar mijn simonly abbo voorlopig nog niet afloopt ben ik genoodzaakt bij Telfort te blijven.
Thuis hebben wij draadloos internet, maar dat nu nog even ter zijde.

Ik ben op diverse fora eens gaan snuffelen en zoeken en toen bedacht ik me iets, ben zelf een leek op dit gebied, daarom de post op dit forum in de hoop dat jullie met kunnen helpen.

Allereerst lees ik dat ik mijn 3.1.3 kan downgraden naar 3.1.2 dat te doen is met diverse programma's.
Tevens lees ik dat ik de baseband die nu 05.12.01 is kan downgraden naar 04.26.08.
Daarna las ik door verder te kijken dat wanneer ik een baseband van 04.26.08 heb deze met UltraSn0w kan unlocken.


Dus hier mijn plan:
  • Ik zoek met de Wi-Fi in mijn Iphone naar mijn draadloos netwerk thuis, voeg het wachtwoord in, dus dan heb ik verbinding met het internet.
  • Nu ga ik de versie 3.1.3 downgraden naar 3.1.2
  • Omdat mijn iphone alleen de standaard aplicaties bevat, zet ik Cydia op mijn Iphone. Met Cydia zoek ik naar Fuzzyband. Deze installeer ik en geeft dan de baseband weer. Nu kan hij de baseband van 05.12.01 omzetten naar 04.26.08
  • Nu de baseband is omgezet naar 04.26.08 is volgens internet met het programma UltraSn0w te Iphone te unlocken.
Dus hier mijn vraag; klopt mijn redenatie of gaat dit niet werken?
Zo nee, hoezo niet?

Alvast hartelijk bedankt en hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen!

Groetjes Nick

Laatst gewijzigd door Nick-kermis; 17-03-10 om 19:09. Reden: typefout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-10, 20:36
FleXzoR FleXzoR is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

gaat alleen werken als je bootloader 5.8 hebt
  #3  
Oud 17-03-10, 20:53
Nick-kermis Nick-kermis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FleXzoR Bekijk bericht
gaat alleen werken als je bootloader 5.8 hebt
En hoe kan je hier achter komen?
  #4  
Oud 18-03-10, 10:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Fuzzyband installeren en die zal het je wel vertellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 19:38
Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? woestewillem Koopinformatie Nederland 10 21-10-10 18:17
Ideetje, zou dit werken? metalmakker iTunes 3 10-10-10 14:50
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 13:52
zou het hier om een echte gs 16 gb gaan? bennybreda Koopinformatie Nederland 4 25-01-10 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.