//

Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ?

Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste mensen, Met zoeken kwam ik niet mijn vraag tegen op het forum vandaar deze topic. Ik heb in aug vorig jaar in Frankrijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-10, 10:36
keysersoze0909 keysersoze0909 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ?

Dag beste mensen,

Met zoeken kwam ik niet mijn vraag tegen op het forum vandaar deze topic. Ik heb in aug vorig jaar in Frankrijk een Iphone 3 GS 32 GB gekocht. Thuisgekomen jb en sw unlock toegepast en ben ik erg blij met mn vodafone abb. Inmiddels staan er aardig wat zaken (pushfix ed) erop maar wil ik een echte unlock. De provider heeft na 6 mnd 'contract' via apple een release gegeven van mijn tfn en imeinummer en daar een bevestiging (?; m'n frans is niet erg goed) van gestuurd.

Mijn vraag is nu de volgende; als ik via itunes ga koppelen moet ik volgens mij restoren/herstellen maar krijg ik dan niet fw 3.1.3 waarmee jb onmogelijk is ?

NB Ik heb het idee dat de unlock batteryduur beinvloed maar dat is niet de hoofdreden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-10, 12:43
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

ik durf niet zo goed te zeggen of je kunt herstellen naar een oudere firmware versie wanneer er een nieuwere beschikbaar is.Ik denk wanneer je dit via Itunes hersteld dat ie automatisch update en ie dan gelijk niet meer te jailbreaken is.

Tenminste voor nu, want Geohot heeft deze week een filmpje gereleased met een untethered jailbreak voor de nieuwste firmware.Release is onbekend.

Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag over het herstellen of dit mogelijk is met versie 3.1.2.
  #3  
Oud 06-04-10, 00:23
Knop's schermafbeelding
Knop Knop is offline
• iOS 8.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 21
Standaard

Ook ik heb een augustus een 3gs 32 GB in frankrijk gekocht. Hoe heb jij deze lock-vrij gekregen? En hoe heb je deze bevestiging ontvangen? Ik ben de 6 maanden ookal gepasseerd, en wil m ook officieel unlocken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keysersoze0909 Bekijk bericht
Dag beste mensen,

Met zoeken kwam ik niet mijn vraag tegen op het forum vandaar deze topic. Ik heb in aug vorig jaar in Frankrijk een Iphone 3 GS 32 GB gekocht. Thuisgekomen jb en sw unlock toegepast en ben ik erg blij met mn vodafone abb. Inmiddels staan er aardig wat zaken (pushfix ed) erop maar wil ik een echte unlock. De provider heeft na 6 mnd 'contract' via apple een release gegeven van mijn tfn en imeinummer en daar een bevestiging (?; m'n frans is niet erg goed) van gestuurd.

Mijn vraag is nu de volgende; als ik via itunes ga koppelen moet ik volgens mij restoren/herstellen maar krijg ik dan niet fw 3.1.3 waarmee jb onmogelijk is ?

NB Ik heb het idee dat de unlock batteryduur beinvloed maar dat is niet de hoofdreden
  #4  
Oud 06-04-10, 18:39
keysersoze0909 keysersoze0909 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

bellen met orange in frankrijk, je gegevens doorgeven wo imeinummer en dan krijg je snel een email met de bevestiging. ik heb nu een simunlock via jailbreak (zie deze site voor instructies). ik wacht er nog mee totdat jb ook voor 3.1.3 bsb komt.
  #5  
Oud 06-04-10, 18:58
gingersnapper gingersnapper is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Tongeren
Berichten: 46
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag over het herstellen of dit mogelijk is met versie 3.1.2.
Bij het herstellen via iTunes krijg je idd de melding dat 3.1.3 derop gezet gaat worden. Mijn iPhone zat helemaal in de knoop dus ik zag geen andere mogelijkheid. Nadien was ie natuurlijk gelockt en niet meer jailbroken. Toen heb ik hem na nog wat meer opzoekwerk gejailbreakt met snOwbreeze, dat werkt in het kort via het installeren van een aangepaste firmware, die je kan selecteren door als je op herstellen klikt de 'shift' toets ingedrukt te houden. In plaats van onmiddellijk te herstellen krijg je dan de keuze welke firmware je wil gebruiken.

Aangezien ik het allemaal nog moet leren, al doende enzo, en je slechts één kansje krijgt om het niet te verknoeien ben ik nu ook lid van de steeds groeiende groep van mensen met een pracht van een gelockte iPhone.

Kwestie van het mes nog een keertje rond te draaien, kan er misschien iemand die er wat meer verstand van heeft dan ik me effe bevestigen of ontkennen dat ik gewoon meteen snOwbreeze had moeten gebruiken (iPhone bleef hangen op het opstartscherm, appeltje) en niet eerst herstellen via iTunes? Had ik dan nog blij met mijn foon kunnen rondhuppelen op dit moment?
  #6  
Oud 06-04-10, 18:59
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

3.1.2 bsb ? Ehm, ik denk dat je een paar zaken door elkaar haalt.

Als je toestel van voor, zeg week 40 van 2009, is dan kun je 'm jailbreaken op 3.1.3 MITS je toestel al eerder (op 3.1.2) een JB heeft (gehad) en je in Cydia op "make my life easier" hebt geklikt.
Volg het linkje in mijn sig en dan kun je bekijken of je aan de voorwaarden voldoet en of je de gok wilt wagen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Officiele unlock aanvragen. Welke site is het beste? 7donjuan7 Unlock 10 21-04-11 18:03
iPhone: Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock? iphonelennart Jailbreak 20 09-04-11 19:50
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 3GS: Unlock Baseband 05.14.02 Firmware 4.1 of 4.2 met Windows kilzone Unlock 6 29-11-10 22:56
Unlock Anysim 1.3 baseband 04.03.13 firmware 1.1.2? Arjan2007 Unlock [archief] 0 10-02-08 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.