//

foutieve simkaart

foutieve simkaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey heb een iphone afkomstig uit frankrijk. doordat er nog veel opstond van vorige eigenaar (fransman) heb ik alles eraf gedaan met volledig herstel. nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-04-10, 17:13
dimi1986 dimi1986 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: stabroek antwerpen
Berichten: 13
Standaard foutieve simkaart

hey

heb een iphone afkomstig uit frankrijk. doordat er nog veel opstond van vorige eigenaar (fransman) heb ik alles eraf gedaan met volledig herstel. nu stak ik mijn sim kaart erin heb em aangekregen zonder sim en nu geeft deze de fotmelding dat ik de juiste simkaart moet gebruiken . heb hier nu ondertussen al veel gelezen en al dingen geprobeerd maar ben echt een leek in dit soort zaken. Graag iemand dat alles is op een rijtje kan zetten of msn hulp kan bieden. of iemand uit de buurt van antwerpen dat dit voor me kan doen.

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-10, 17:18
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

TIP: Even de zoekfunctie gebruiken er zijn hier al meerdere topics over.

https://forum.iculture.nl/f14/i...activeren.html
  #3  
Oud 05-04-10, 17:18
phoenix83 phoenix83 is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 31
Standaard

ten eerste raad ik eens aan om de zoekfunctie te gebruiken, want volgens mij is er al een post geweest die bijna identiek is aan deze

Waarschijnlijk heeft jou telefoon in ieder geval een update gehad, en zal dus ook de baseband software zijn geupdate, en is je simlock weg.
Als je geluk hebt, heb je nog een oude firmware erop staan, (ook die van de baseband) en dan is het heel makkelijk om de simlock te verwijderen.
Er staan ook genoeg bruikbare guides op dit geweldige forum om dit voor elkaar te krijgen.
een van de voorbeelden om het voor elkaar te krijgen is eens te zoeken op blackra1n, of sn0wbreeze.

Greetz, Phoenix

Edit : Ik zag dus dat debroei me voor was
  #4  
Oud 05-04-10, 17:26
dimi1986 dimi1986 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: stabroek antwerpen
Berichten: 13
Standaard

vind op bovengenoemde link niet echt een antwoord. weet tevens niet over wat voor toestel het gaat en hoe ik kan zien welke versie ik heb
  #5  
Oud 05-04-10, 17:31
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimi1986 Bekijk bericht
vind op bovengenoemde link niet echt een antwoord. weet tevens niet over wat voor toestel het gaat en hoe ik kan zien welke versie ik heb
Dan zou je adviseren dat eerst uit te zoeken aangezien we je anders ook niet verder kunnen helpen.
Hoe je dat kunt doen staat hier op het forum uitgebreid beschreven.
  #6  
Oud 05-04-10, 17:34
phoenix83 phoenix83 is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 31
Standaard

als je de telefoon aan itunes hangt, zal deze aangeven welke firmware versie is geinstalleerd.
Maar je kan ook in je telefoon zelf kijken.
modem firmware en versie van je telefoon firmware kun je in je iphone kijken in het volgende menu :
settings, general, about (wellicht heb je hem in het nederlands staan)
  #7  
Oud 05-04-10, 19:19
dimi1986 dimi1986 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: stabroek antwerpen
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoenix83 Bekijk bericht
als je de telefoon aan itunes hangt, zal deze aangeven welke firmware versie is geinstalleerd.
Maar je kan ook in je telefoon zelf kijken.
modem firmware en versie van je telefoon firmware kun je in je iphone kijken in het volgende menu :
settings, general, about (wellicht heb je hem in het nederlands staan)

het enige dat ik in itunes te zien krijg is dat het een foute simkaart is en dat ik de originele simkaart moet gebruiken. iphone zelf start op en dan komt er zo een stekkertje op om aan te tonen dat ik moet aansluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
Weergeven foutieve datum jgmorsink iPhone algemeen 0 28-09-10 17:40
Foutieve netwerkoperator linksboven in beeld gls Odido (T-Mobile) 8 05-01-10 12:15
Yahoo Weather (Weer) geeft foutieve datum. blackdog iPhone Apps 2 17-10-08 17:31
iPhone opties met foutieve sim na upgrade hsl Archief 0 17-10-07 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.