iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Legaal laten Unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/57496-legaal-laten-unlocken.html)

Vox1990 11-04-10 10:52

Legaal laten Unlocken
 
Ik heb een Iphone 3Gs gekocht via e-bay. Hij komt uit Duitsland maar heeft ook een simlock ik gok van T-mobile. Als ik er een Nederlandse t-mobile simkaart in doe zegt itunes nog steeds dat het geen legale simkaart is. Is het mogelijk dat ik hem laat unlocken bij een t-mobile winkel? Er zit trouwens 3.1.3 firmware op met BB 05.12.01.

Alvast bedankt,
Koen

King1987 11-04-10 10:57

Nee, je kan geen Duitse iPhone laten unlocken in een Tmobile winkel in NL, dan zal je naar Duitsland moeten.

Helaas kan je ook niet softwarematig unlocken, je hebt de nieuwste Baseband.

Toiney 11-04-10 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vox1990 (Bericht 437076)
Ik heb een Iphone 3Gs gekocht via e-bay. Hij komt uit Duitsland maar heeft ook een simlock ik gok van T-mobile. Als ik er een Nederlandse t-mobile simkaart in doe zegt itunes nog steeds dat het geen legale simkaart is. Is het mogelijk dat ik hem laat unlocken bij een t-mobile winkel? Er zit trouwens 3.1.3 firmware op met BB 05.12.01.

Alvast bedankt,
Koen

je kan een duitse t-mobile prepaid kaart kopen en die gebruiken, kan je hem ook activeren.
t-mobile.de unlocked pas als de iphone 2 jaar oud is. :mad:

Vox1990 11-04-10 11:45

Hmm okee. Dus naar Duitsland rijden om hem te laten unlocken heeft ook nog geen zin. Jammer:mad:

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Koen

eyzpick 11-04-10 12:13

ik heb kunnen achterhalen dat men Iphone 3gs uit oostenrijk komt.
momenteel staat er FW3.1.3 BB 5.12.01 op.

Kan ik deze op welke manier dan ook officieel laten unlocken ???

King1987 11-04-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eyzpick (Bericht 437113)
ik heb kunnen achterhalen dat men Iphone 3gs uit oostenrijk komt.
momenteel staat er FW3.1.3 BB 5.12.01 op.

Kan ik deze op welke manier dan ook officieel laten unlocken ???

Vermoedelijk de provider van Oosterijk laten unlocken. (moet je even kijken wat de provider is ;) ) en dan hetzelfde wat ze hier boven over Duitsland zeggen ;)

eyzpick 11-04-10 12:16

dus dit gaat me een trip naar oostenrijk kosten als ik goed begrijp ?
of kan ik gewoon een simkaart naar belgië laten komen ?
T-mobile is blijkbaar de provider in oostenrijk

JCDH 08-03-11 16:28

Is dit gelukt,

Ik heb ook een t-mobile uit oostenrijk. nederland zowel als duitsland wil hem niet unlocken ook niet tegen betaling.

Sektorios 08-03-11 21:02

Met het risico in herhaling te vallen: Vodafone NL is niet hetzelfde als Vodafone UK en T-Mobile NL is niet hetzelfde als T-Mobile DE. Oftewel om je iPhone te laten unlocken moet je bij de juiste provider in het juiste land zijn.

In sommige gevallen kun je hem bij een IMEI unlocker laten unlocken maar volgens mij geldt dat helaas niet voor jullie voorbeelden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.