iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Mogelijkheid tot unlcok alle iPhones op 3.1.3 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/58147-mogelijkheid-unlcok-alle-iphones-op-3-1-3-a.html)

aeger 21-04-10 11:57

Mogelijkheid tot unlcok alle iPhones op 3.1.3
 
Hallo,

Ik was eens wat aan het zoeken op marktplaats en toen kwam ik deze advertentie tegen:

Marktplaats.nl > Unlock Alle versies van Iphone 3G/3GS inclusief versie 3.1.3 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Het lijkt met sterk dat het fake is, maar wat doen ze dan? Hardwarematig ofzo?

Ik ben benieuwd of iemand dit weet!?

gingersnapper 21-04-10 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aeger (Bericht 441395)
wat doen ze dan?

In het beste geval krijg je een tegoedbonnetje om hem te laten unlocken wanneer de GRATIS unlock uitkomt, in het slechtste geval hoor je niks en kan je zwaaien naar je euro's. Deze ad springt er wel uit omdat ze écht wel lef hebben om er zoveel voor te vragen. :cool:

aeger 21-04-10 12:19

Ja klopt, maar het is niet dat je kan fluiten naar je centen, want je gaat natuurlijk langs in persoon bij hun winkel, dus dat kan het ook niet zijn.....

lesulong 21-04-10 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aeger (Bericht 441395)
Hallo,

Ik was eens wat aan het zoeken op marktplaats en toen kwam ik deze advertentie tegen:

Marktplaats.nl > Unlock Alle versies van Iphone 3G/3GS inclusief versie 3.1.3 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Het lijkt met sterk dat het fake is, maar wat doen ze dan? Hardwarematig ofzo?

Ik ben benieuwd of iemand dit weet!?

ik zou het niet geloven. het staat er heel sneaky. 3.1.3. is te unlocken, maar alleen met een oudere baseband. als je er naartoe gaat wordt je gewoon weer terug naar huis gestuurd met de opmerking dat het nog niet kan

Suriboy777 21-04-10 23:38

Beetje logisch nadenken: duizenden mensen wachten hierop en er is maar 1 Marktplaats aanbieder die dit kan? Hiermee zouden meteen alle oplichtersalarmbellen moeten gaan rinkelen. Daarnaast zou je direct een mededeling lezen op de frontpage van Iphoneclub als er unlock was voor de 3.1.3.

yvonharig 29-04-10 19:42

Iphoneland
 
En die unlock dan van 2Blog - The easiest way 2 Blog! Hier schijn je de unlock voor 3.1.3 met nieuwe baseband en alle andere versies te kunnen unlocken? Er staan allerlei reacties van mensen die met succes hun iPhone hebben geunlocked.. Kost wel 30,- euro maar dat kun je ook met meerdere personen delen???:-) wie weet hier wat over?

Dmctjuhh 30-04-10 20:40

de meeste die zo iets doen krijg je een zip bestandje en daar staat dan gewoon blackrain in of redsnow en kom je als nog niet ver en wat die mensen zeggen met dat het kan met die andere baseband lukt het ook niet want als je downgrade met fuzzyband wat alleen ken met de 5.08 bootloader ding ken je een unlock draaien maar krijg je geen provider signaal dus in welke zin dan ook simpel gezegt weggegooid geld

yvonharig 30-04-10 23:54

Ik heb het over iphoneland. Ze zeggen de nieuwste baseband te kunnen unlocken, geen blackrain oid. Er staan op hun site allerlei reacties op van mensen met de nieuwste versie, nieuwe baseband etc etc en zij beweren toch echt dat het werkt. Is er iemand die dit heeft geprobeerd of die dit kan bevestigen. Groetjez

Suriboy777 01-05-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aeger (Bericht 441395)
Hallo,

Ik was eens wat aan het zoeken op marktplaats en toen kwam ik deze advertentie tegen:

Marktplaats.nl > Unlock Alle versies van Iphone 3G/3GS inclusief versie 3.1.3 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Het lijkt met sterk dat het fake is, maar wat doen ze dan? Hardwarematig ofzo?

Ik ben benieuwd of iemand dit weet!?

Welcome to the real world! Wie vertrouwt vandaag-de-dag nog een Marktplaats advertentie? Met name als het gaat om Iphone dan had je 3x wakker moeten worden om te geloven dat het nooit geloofwaardig kan zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.