//

Blackra1n niet meer op iphone

Blackra1n niet meer op iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de baseband 3.2.1 en heb deze ooit geJB met blackra1n. Nu wil ik de iphone unlocken en zou dit moeten doen met blacksn0w. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-10, 22:52
chicophone chicophone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard Blackra1n niet meer op iphone

Ik heb de baseband 3.2.1 en heb deze ooit geJB met blackra1n.
Nu wil ik de iphone unlocken en zou dit moeten doen met blacksn0w. Echter heb ik op mijn iphone blackra1n weggehaald. Wanneer ik het nu opnieuw download van internet doet het allemaal niets meer dan opnieuw rebooten.
Hoe kan ik nu nog mijn telefoon unlocken? Ik kan het niet vinden op het forum.

Ik heb ergens een link gevonden om in cydia blacksn0w te downloaden maar dan krijg ik van cydia te horen dat deze link niet correct is.

Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-10, 04:58
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chicophone Bekijk bericht
Ik heb de baseband 3.2.1 en heb deze ooit geJB met blackra1n.
Nu wil ik de iphone unlocken en zou dit moeten doen met blacksn0w. Echter heb ik op mijn iphone blackra1n weggehaald. Wanneer ik het nu opnieuw download van internet doet het allemaal niets meer dan opnieuw rebooten.
Hoe kan ik nu nog mijn telefoon unlocken? Ik kan het niet vinden op het forum.

Ik heb ergens een link gevonden om in cydia blacksn0w te downloaden maar dan krijg ik van cydia te horen dat deze link niet correct is.

Help!

De fout van itunes downgrade je itunes naar 9.0 .

greetzzz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: blackra1n werkt niet meer Mickeymii Jailbreak 7 05-07-10 22:53
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n ThomasdB Jailbreak 22 21-04-10 16:52
Iphone uitgedaan, blackra1n werkt niet meer. The Unbelievable Archief 11 20-02-10 16:15
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) mgpg89 Archief 5 17-01-10 17:42
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten hatcha0001 Archief 2 14-12-09 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.