Activeren iPhone 3GS discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een nieuwe iPhone 3GS 16GB (compleet in doos) gehaald bij beverwijk en deze perongeluk geupdate en nu zit ik vast op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren iPhone 3GS
hallo,
ik heb een nieuwe iPhone 3GS 16GB (compleet in doos) gehaald bij beverwijk en deze perongeluk geupdate en nu zit ik vast op de screen slide for emergency. Het is versie 3.1.3 op de nieuwe baseband. Ik weet zeker dat T-Mobile hem niet unlocked. Weet iemand welke Provider ik heb Ik wil graag van deze activation screen af aangezien ik hem niet een als een iTouch kan gebruiken gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Er is op dit moment helaas nog geen jailbreak + activatie voor firmware 3.1.3 voor de 3GS. Je zult dus nog moeten wachten totdat deze beschikbaar is. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3Gs | Nathaniel | Unlock | 4 | 25-09-10 20:02 |
iPhone: Activeren Iphone 3gs FW 4.0 | Mirrage | Jailbreak | 0 | 15-09-10 20:29 |
iPhone: Iphone 3GS 3.1.3 activeren/jailbreaken | mikeytjee | Jailbreak | 9 | 15-08-10 02:36 |
iPhone 3Gs activeren?! | Jorto | iPhone algemeen | 7 | 27-06-10 19:53 |
iPhone: Iphone 3Gs activeren (o2) | John23 | Jailbreak | 2 | 30-05-10 22:19 |
|
|