//

O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland

O2 Legale Unlock 15 pond en niet naar Engeland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 3G 8GB met model nummer ''MB498B'' geproduceerd in november 2008. Kan ik er vanuit gaan dat dit een door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 06-06-10, 22:59
MG TF MG TF is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3G 8GB met model nummer ''MB498B'' geproduceerd in november 2008. Kan ik er vanuit gaan dat dit een door O2 verkocht toestel is? Ik neem aan van wel omdat in 2008 O2 nog het alleenrecht had op de verkoop van de iPhone en ''MB498B'' voor Ierland of Engeland staat. Klopt dit?

Heeft iemand verder nog een O2 simkaart liggen waar ik de methode mee kan proberen?

Laatst gewijzigd door MG TF; 06-06-10 om 23:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 06-06-10, 23:08
rondekloet rondekloet is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb wel een kaartje liggen waarmee je kunt proberen of je toestel werkt. Kaartje wil ik echter nog niet wegdoen omdat ondanks toezegging van O2, mijn toestel nog niet unlockt is. Ik woon in de buurt van Eindhoven

Laatst gewijzigd door rondekloet; 07-06-10 om 23:04.
  #443  
Oud 06-06-10, 23:23
MG TF MG TF is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rondekloet Bekijk bericht
Ik heb wel een klaartje liggen waarmee je kunt proberen of je toestel werkt. Kaartje wil ik echter nog niet wegdoen omdat ondanks toezegging van O2, mijn toestel nog niet unlockt is. Ik woon in de buurt van Eindhoven
Dat zou heel mooi zijn, maar ik woon in Noord-Holland, dus dan zou je hem al moeten versturen. Dat is misschien weer niet zo handig voor jou?
  #444  
Oud 07-06-10, 10:23
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Bedenk wel dat het zeer waarschijnlijk is dat een O2 UK sim niet werkt op een O2 Ireland gelockte telefoon, en vice versa. Net zoals dat het geval is bij T-Mobile NL en Duitsland dus.
  #445  
Oud 07-06-10, 15:39
ujjain ujjain is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ujjain Bekijk bericht
IPHONE O2 UK PRE PAY PAY AS YOU GO SIM CARD NEW - eBay, Cell Phones Smartphones, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 22-jun-10 23:39:45 CEST)

  • Dit is dus een geactiveerde lege prepaid O2 simkaart, maar dit zou moeten werken voor het legaal unlocken van de iPhone?
  • En hoe kan ik opladen naar 20 pond voor de unlock?

Ik hoop echt op advies, ik wacht al 3 maanden op een unlock!
Kan iemand bevestigen dat ik hier de Sim-kaart kan kopen en vervolgens via een voucher met 20 pond kan opladen en vervolgens de unlock via O2 aan te vragen?

Ik heb echt veel hier al gelezen, maar sommige mensen spreken elkaar tegen en ik zou graag een bevestiging hebben.
  #446  
Oud 07-06-10, 16:28
arts.timothy arts.timothy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Weet iemand waar ik nog meer een Top Up kan kopen, op Top Up At Top Ups Direct is een storing.

Storing is inmiddels weer voorbij, succesvol opgewaardeerd en geunlockt!

Laatst gewijzigd door arts.timothy; 07-06-10 om 23:40. Reden: Storing is voorbij
  #447  
Oud 07-06-10, 19:46
wimpiepiep wimpiepiep is offline
• iOS 13.1
• 12.1.4
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: herentals
Berichten: 40
Standaard

hallo,ik heb net simkaartje ontvangen.gekocht via ebay bij de hier eerder beschreven verkoper.mijn vraag is,WAAR VIND IK HET TELEFOONNUMMER DAT BIJ DE SIM HOORT???als ik wil geld opzetten word er achter een telnr gevraagd maar dat vind ik niet.er is een 2de kaartje bij met een reeks van 19 cijfers en een stickertje met 5 cijfers,verder niks.ik vraag mij af hoe ik mijn telfnr kan vinden?
  #448  
Oud 07-06-10, 20:04
rondekloet rondekloet is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

Bij mij stond het telefoonnummer op de kaart waarin de SIM kaart zat. Daar staat bij mij: Mobile No.: 07546 xxxxxx
  #449  
Oud 07-06-10, 20:12
wimpiepiep wimpiepiep is offline
• iOS 13.1
• 12.1.4
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: herentals
Berichten: 40
Standaard

nergens een nr te vinden.kan dus ook niet opwaarderen want ze vragen een nr. gekocht bij die gosimcards op ebay,veel papier maar niks bruikbaar.
  #450  
Oud 07-06-10, 20:15
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Ik heb hem daar ook weg, op de enveloppe stond het telefoon nummer en ook het sim nummer
  #451  
Oud 07-06-10, 20:15
arts.timothy arts.timothy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpiepiep Bekijk bericht
hallo,ik heb net simkaartje ontvangen.gekocht via ebay bij de hier eerder beschreven verkoper.mijn vraag is,WAAR VIND IK HET TELEFOONNUMMER DAT BIJ DE SIM HOORT???als ik wil geld opzetten word er achter een telnr gevraagd maar dat vind ik niet.er is een 2de kaartje bij met een reeks van 19 cijfers en een stickertje met 5 cijfers,verder niks.ik vraag mij af hoe ik mijn telfnr kan vinden?
Dit staat in je iTunes bij de informatie over je iPhone.
iPhone: het serienummer en het IMEI-nummer vinden staat een plaatje
  #452  
Oud 07-06-10, 20:44
Sansan39 Sansan39 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arts.timothy Bekijk bericht
Dit staat in je iTunes bij de informatie over je iPhone.
iPhone: het serienummer en het IMEI-nummer vinden staat een plaatje
Op je iPhone: Instellingen > Telefoon > daar staat je telefoonnr!!!!
  #453  
Oud 07-06-10, 21:08
wimpiepiep wimpiepiep is offline
• iOS 13.1
• 12.1.4
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: herentals
Berichten: 40
Standaard

Dan is het wsslijk een Ierse iphone, ik krijg geen netwerk,geen telnr in itunes maar als ik dan weer de 4444 bel hoor ik wel een menu gesproken??
  #454  
Oud 07-06-10, 23:35
arts.timothy arts.timothy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sansan39 Bekijk bericht
Op je iPhone: Instellingen > Telefoon > daar staat je telefoonnr!!!!
Op het bovenste plaatje van de desbetreffende link is het ook te zien, er zijn uiteraard vele wegen die naar Rome leiden, maar hieraan is volgens mij ook gelijk te zien of het telefoonnummer geactiveerd is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpiepiep Bekijk bericht
Dan is het wsslijk een Ierse iphone, ik krijg geen netwerk,geen telnr in itunes maar als ik dan weer de 4444 bel hoor ik wel een menu gesproken??
Dat is opmerkelijk als je geen netwerk hebt, het duurde bij mij ook even voordat ik een netwerk kreeg.
  #455  
Oud 07-06-10, 23:38
arts.timothy arts.timothy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Eindelijk geunlockt! Het is niet nodig (en tijdelijk sinds de storing ook geloof ik niet meer mogelijk) om meer dan 15 pond op de simkaart zetten, de nummers die je belt zijn ter bevestiging dat het wel jouw telefoon/simkaart is, en dat niet iemand anders probeert 15 pond van je simkaart af te romen. Het is dus niet om je iPhone zogenaamd te activeren. Ik heb de nummers 4444 en 4445 opgegeven als laatst gebelde nummers (welke gratis zijn om te bellen), en dit werkte. Verder heb ik de stappen gevolgd die op Pagina 19 van dit topic staan om het allemaal tot een mooie unlock te leiden.

Hello,

As I am now traveling a lot from The Netherlands to the UK, and bought an iPhone which i also want t use when I'm in the Netherlands again. I would like to ask you to unlock my iPhone.

These are the pertinent data:

- Calltime balance: £15,00

- Last phone numbers dialled:
4444
2425
4445

- SIM Serial Number: 00x48xxxxxxxx
- IMEI number: 01 19xx00 xxxxxx x
- Phone number 07544xxxxxx

Many thanks in advance,

Tim


Laatst gewijzigd door arts.timothy; 07-06-10 om 23:44.
  #456  
Oud 08-06-10, 22:37
rondekloet rondekloet is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

Allemaal,

Helaas is bij mij het drama nog niet afgelopen. Eerst het hele proces doorlopen (SIM kaart kopen, opwaarderen, chargeable call maken, mail naar O2). Vervolgens begint de ellende. Nadat eerst Apple mijn IMEI nummer en serienummer niet herkenden en vervolgens na 1 dag terugkwamen met de mededeling dat toestel weer ' herkend' werd, kwam O2 met de mededeling dat ik opnieuw een chargeable call moest maken. Toch maar weer gedaan en jawel, de mededeling kwam dat alles gelukt was, 15£ was afgeboekt op mijn tegoed en dat ik 7-14 dagen moest wachten. Joepie!! Een dag later wel nog even gevraagd waarom het zolang zou gaan duren. Daarop volgde een mail dat haar collega iets fout had gedaan en dat unlock binnen 24 uur klaar zou zijn. Ik blij!!
Maar na 24 uur nog helemaal niets en dus weer een mail. Antwoord: U moet eerst een chargeable call maken en 24 uur later om een unlock vragen die dan binnen 24 uur uitgevoerd wordt..................
Iemand nog een slim ide om hieruit te komen?

Ik ben lost.

Ron
  #457  
Oud 09-06-10, 14:28
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

werkt dit ook met een 3gs? en moet je de iphone dan een jaar in bezit hebben gehad? voor t unlocked mag worden, net als tmobile nederland met die 120 euro. ik vraag dit omdat een kennis van me nu in england zit en er eentje wil meenemen.
  #458  
Oud 09-06-10, 23:30
gala gala is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een Engelse Iphone 3gs en een o2 simkaart ik kan hiermee gewoon me iphone via Itunes activeren.

Ik krijg enkel geen netwerk wat zou dat kunnen zijn ?

Kan ook verder geen telefoonnr vinden van mij simkaart, ik heb dit kaartje aangevraagd bij de winkel waar ik de iphone vorig jaar gekocht heb.
  #459  
Oud 10-06-10, 10:35
wimpiepiep wimpiepiep is offline
• iOS 13.1
• 12.1.4
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: herentals
Berichten: 40
Standaard

hey Gala,ik heb nu net hetzelfd aan de hand,en een kennis heeft een Mobistar iphone,als ik het kaartje daar inplug zie ik m´n telnr.ook in itunes.wat ik anders wel raar vind is dat die geen pincode ofzo hebben? inpluggen,geld opzetten en go
  #460  
Oud 10-06-10, 10:42
rondekloet rondekloet is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

@ Wimpiepiep & gala............

Ik heb vermoedelijk een zelfde probleem en vraag mij af of het mogelijk veroorzaakt kan worden doordat het een Ierse O2 iPhone zou kunnen zijn. Ik weet dat niet zeker van mijn eigen iPhone. In dat geval ben je mogelijk bij O2 Engeland aan het verkeerde adres, hoewel het vreemd blijft dat ik inmiddels wel 15 pond heb betaald en nog steeds wacht op unlock.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 PindaNL Unlock 1 13-03-11 19:22
iPhone 3G: Legale unlock 05.14.02 (belgië) Paraprozac Unlock 7 09-10-10 18:00
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3G: Legale unlock of wachten Huub88 Unlock 13 19-05-10 18:46
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.