//

T-mobile unlock 2e abonnement

T-mobile unlock 2e abonnement discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag bij de t-mobile nieuwe abo afgesloten voor 2e iPhone. Ik vroeg of het mogelijk was om die nieuwe te unlocken, kosten 120 euro (niets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-10, 00:08
anahari anahari is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 22
Standaard T-mobile unlock 2e abonnement

Vandaag bij de t-mobile nieuwe abo afgesloten voor 2e iPhone. Ik vroeg of het mogelijk was om die nieuwe te unlocken, kosten 120 euro (niets nieuws).

MAAR heb het nieuwe abonnement later laten ingaan, daarbij vroeg ik hoe het zat met meteen unlocken. Verkoper gaf aan dat ik hem niet via het nieuwe abonnement maar dat ik hem wel op mijn oude iPhone abonnement kon laten unlocken!?

Nu is dat abonnement ouder dan 3mnd, kan dit en hoef ik dan maar 90 te betalen ipv 120?

(ik vraag het hier, want de klantenservice van t-mobile heeft last van wat deskundigheidskuren..)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-10, 01:25
appleerik appleerik is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 50
Standaard

Ja je hoeft dan maar €90 te betalen omdat je abo dus 3 maand oud is?
Als die ouder is, kan het zijn dat het nog goedkoper is.

Maar waarom zou je hem nu unlocken? Je hebt toch net een 2e abo afgesloten dus als je nog even wacht kan het goedkoper. Als je veel geduld hebt om een jaar te wachten, kun je hem zelfs gratis unlocken.
__________________
van iPhone 2G naar iPhone 3G, beide uit Amerika. Tegenwoordig in bezit van een iPhone 3Gs, Italië.
  #3  
Oud 09-05-10, 23:21
tomdj tomdj is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard unlock via T-mobile vs jailbreak

Ff een vraag:

Ik ben door een (noodgedwongen) update naar fw3.1.3. mijn softwarematige unlock verspeeld. Kwestie van vergeten de shift toets in te drukken tijdens de restore via Itunes, helaas wist ik het gewoon niet.
Eigen schuld, dikke bult dus.
Via spirit opniewu ge-jb-ed, piece of cake.
Ontbreken unlock is op zich niet zo'n probleem want naast mijn bijna nieuwe 3gs heb ik ook nog een krasvrije 3g liggen die gratis is geunlocked na 1 jaar, en die nog draait op 3.1.2. en is ge-jb-ed met Blackrain.

Mijn vraag is deze:

Stel dat ik niet het geduld heb om op Geohot's nieuwe hack te wachten voor baseband 5.12.01 en ik betaal 9 tienen aan T-mobile voor een legale inlock, bestaat dan het risico dat ik bij een volgende software-update mijn legale unlock verspeel, of kan dat niet?
Kan iemand mij uitleggren wat het verschil is, want de unlock wordt via Itunes ook softwarematig aangeleverd door T-mobile..

Dat ik de jb dan kwijtraak is minder erg, omdat die vaak al snel na introductie van een nieuwe firmware komt, maar een unlock veel lastiger is..
  #4  
Oud 10-05-10, 10:18
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Nee, als je het toestel door TM laat unlocken raak je die unlock nooit meer kwijt!
  #5  
Oud 10-05-10, 11:36
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Precies, in een database bij Apple wordt het Imei-nummer van jouw iPhone als zijnde simlockvrij aangegeven en dat veranderd niet meer
Alle toestellen zijn in principe simlockvrij en worden door de provider al dan niet voorzien van een simlock, afhankelijk van de afspraken met de leverancier uiteraard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile abonnement dannyhtek Odido (T-Mobile) 17 14-05-09 16:46
T-Mobile abonnement overzetten Miguelb Odido (T-Mobile) 4 10-04-09 19:34
T-Mobile abonnement Dr_Heo007 Odido (T-Mobile) 1 22-02-09 15:54
T-Mobile abonnement onair Odido (T-Mobile) 2 24-08-08 21:02
iPhone 1e gen.: 2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement? Petmie Unlock 2 21-08-08 17:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.