//

Unlock verwijderen

Unlock verwijderen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, allereerst, ik heb al veel profijt gehad van dit forum, zoeken is altijd het 1e wat ik doe hier en heb al veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-10, 16:44
jaeger1979 jaeger1979 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard Unlock verwijderen

Beste allen,
allereerst, ik heb al veel profijt gehad van dit forum, zoeken is altijd het 1e wat ik doe hier en heb al veel gevonden!!

Nu mijn vraag: ik heb een 3gs 16 Gb met firmware 3.1.2 en baseband 05.11.07.
Toen ik mijn origenele tmobile iphone kon ophalen kon ik mijn tmobile abo nog niet gebruiken. Want het nummer werd pas een maand of zo later geporteerd. Ik heb toen mijn iphone direct gejailbreaked en geunlocked met blackra1n want wilde de iphone gebruiken in combinatie met mijn vodafone abo die nog een maand liep.

Nu gebruik ik al weer een tijdje het tmobile simmetje. Mijn echte vraag is dan ook, kan ik mijn telefoon upgraden naar 3.1.3? Ja dat kan(i know ) maar was er toendertijd een registratie nodig voor het tmobile simmetje??
Ik ben dus niet meer afhankelijk van een unlock, maar weet niet of het simmetje raar gaat doen, omdat er ooit(misschien) een registratie nodig was??? Kan ik dus gewoon upgraden, en herkent ie direct het tmobile simmetje en netwerk?

Al vast bedankt!

p.s. ooh ja, door de jailbreak kreeg ik problemen met push berichten. Dit is opgelost door een push fix, zou alles na een upgrade weer na behoren werken??

Laatst gewijzigd door jaeger1979; 17-06-10 om 16:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 19:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Vooropgesteld dat je een officiële T-Mobile iPhone hebt met het bijbehorende abonnement, ben je niet afhankelijk van een unlock.
Als je dan update naar de nieuwste firmware wordt ie zonder problemen weer geactiveerd. Het netwerk wordt herkend en je sim ook.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 18-06-10, 15:40
jaeger1979 jaeger1979 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

@ButcherJF,
ok thanks! Idd, origenele tmobile iphone + abo.
En hoe zit dat met het push certificaat? Door de jailbreak heb ik dat opgelost door een push fix, wordt die nu automatisch aangemaakt?
groeten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Hoe T-Mobile voorzieningen verwijderen na unlock? rtf74 Unlock 5 05-09-10 13:11
iPhone 3G: Swisscom unlock verwijderen officieel wel gelukt? goofyboy1 Unlock 0 21-06-10 23:32
iPhone 3GS: Jailbreak verwijderen, unlock behouden? (nieuwe bootrom) MrFCUUnknown Unlock 1 20-02-10 16:10
iPhone: cydia verwijderen na unlock/cydia apps? rikkie123 Jailbreak 2 19-01-10 18:38
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.