iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Unlock iOS 4 GM (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/61806-unlock-ios-4-gm.html)

spysical 17-06-10 20:33

Unlock iOS 4 GM
 
De unlock van de nieuwste OS genaamd iOS 4.0 is er al voor de officiële releasedatum eind juni, zo beweert de site freeunlock.com. Echter zou het hier naar eigen zeggen om een unlock gaan voor de iPhone 3GS met baseband 5.11.07. De officiële unlock van het Dev Team wordt binnen een maand verwacht.

Pushfix heeft zojuist een nieuwe unlock voor de iOS 4.0 uitgebracht genaamd Blacksn0w RC2. Let er wel op dat Pushfix enkel de ontwikkelaars aanspoort om deze uit te testen. De officiële unlocksoftware van het Dev Team zal reeds binnen een maand te downloaden zijn via het net, zo stelt hij.

Waar vind je hem:
1) Open de app Cydia.

2) Druk op Manage en dan Source.

3) Druk op Edit en voer vervolgens de volgende link in Cydia.pushfix.info. Cydia zal nu de update uitvoeren.

4) Nadat de update heeft plaatsgevonden zoek dan naar blacksn0w RC2 for iOS 4 en installeer deze op je iPhone 3GS.

5) Herstart de iPhone en wacht voor minstens 90 seconden vooraleer het toestel het signaal van jouw operator te pakken krijgt.


Zoals freeunlock.com omschrijft is deze handleiding enkel en alleen voor de iPhone 3GS voor iOS 4.0 met baseband 05.11.07.

Bibi2205 17-06-10 21:01

De officiele unlock van het Dev Team zou volgende week uitkomen normaal gezien.. (21 juni, na de release van iOS4, of anders 24 juni na de release van iPhone4)

spysical 17-06-10 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 466521)
De officiele unlock van het Dev Team zou volgende week uitkomen normaal gezien.. (21 juni, na de release van iOS4, of anders 24 juni na de release van iPhone4)

Ik post het hier gewoon om jullie te laten weten dat iemand iets heeft gevonden wat voor die gene heeft gewerkt :)
En aangezien ik niet afhankelijk ben van unlocks etc maakt het mij ook verder niet veel uit ;)

ProGunNL 17-06-10 21:46

is de 3g ook mogelijk?

spysical 17-06-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 466577)
is de 3g ook mogelijk?

Nog niet gezien, post het in een apart topic als ik het zie ;)

gertjancommandeur 25-06-10 14:00

Ik heb de telefoon nu in ios 4 alleen heb ik nog een unlock nodig. Ik kom alleen niet in me telefoon omdat hij zegt dat me sim gelocked is. kan dus niet in Cydia komen

WDS001 25-06-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertjancommandeur (Bericht 475933)
Ik heb de telefoon nu in ios 4 alleen heb ik nog een unlock nodig. Ik kom alleen niet in me telefoon omdat hij zegt dat me sim gelocked is. kan dus niet in Cydia komen

Dan moet je een customfirmware mét activatie installeren. Dit wordt trouwens allemaal al uitgebreid in dit topic besproken.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.