//

Hoe activeren met eigen simkaart?

Hoe activeren met eigen simkaart? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb problemen met mijn iPhone 3G 8GB. Ik heb hem gekregen en hij had toen firmware 2.2.1. Hij gebruikte een iSmartPhone 'unlock sim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-10, 18:33
spastic17 spastic17 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 19
Exclamation Hoe activeren met eigen simkaart?

Hallo,

Ik heb problemen met mijn iPhone 3G 8GB.
Ik heb hem gekregen en hij had toen firmware 2.2.1. Hij gebruikte een iSmartPhone 'unlock sim card,' dat maakte de telefoon simlock vrij. daarnaast was hij gejailbreakt, ik weet niet hoe. Ik wilde graag 3.1.3 hebben. ik dacht, hij is toch wel simlock vrij met die unlockcard eronder, dus ik herstel hem gewoon en zet de nieuwste software erop.

wat blijkt nu, dat kaartje, ben ik na een tijdje achter gekomen, werkt wel maar alleen op 2.2.1.

ik weet dat er nog geen unlock/jailbreak is voor 3.1.3, maar weten jullie misschien iets om hem alleen te activeren?
met mijn eigen hi-kaart of zonder sim?
hij is trouwens at&t simlocked.

bij voorbaat dank!
gr. roel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
activeren, at&t, ismartphone, jailbreak, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime activeren met buitenlandse simkaart Jensengels iPhone algemeen 4 24-11-12 13:19
Iphone activeren met simkaart VOOR omzetting van telefoonnummer mo-oiste iPhone algemeen 1 14-09-10 23:58
iPhone: Activeren met originele simkaart Drime Jailbreak 7 30-12-09 21:45
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? rubenpeters Archief 1 04-11-09 20:01
Activeren met AT&T simkaart tjr iPhone algemeen 3 22-10-08 08:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.