//

nieuwe iphone activatie

nieuwe iphone activatie discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo leden, ik heb vandaag mijn Iphone 3GS (van T-Mobile) opgehaald en merkte dat ik deze moet activeren. nu heb ik nummer behoud aangevraagd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-10, 17:41
batou batou is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Unhappy nieuwe iphone activatie

hallo leden,

ik heb vandaag mijn Iphone 3GS (van T-Mobile) opgehaald en merkte dat ik deze moet activeren. nu heb ik nummer behoud aangevraagd op mijn nieuwe t-mobile abonnement en die gaat pas over 2 maanden in. (had verwacht hem nu als ipt te kunnen gebruiken) ze hebben mij gezegd dat ik hoe dan ook de t-mobile sim niet in de telefoon mag plaatsen anders wordt de sim geactiveerd... en ben ik mijn nummer behoud kwijt. ik kan niet kijken wat voor FW ik draai en alleen nood oproepen doen, dit zuigt als ik hem pas over 2 maanden kan gebruiken.

ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, alvast erg bedankt!!


Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 19:11
zirt0 zirt0 is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

volgende maand komt de iphone 4 uit in Nederland
terugbrengeh!

Maareh er zit een T-mobile lock erop dus als je iemand kan vinden met een t-mobile kaart. Dan is je probleem opgelost
Gewoon de sim in je tel douwen aansluiten aan je pc/mac. En dan via itunes word je tel geactiveerd.

Dan moet er nog gejailbreakt worden... zie andere posts
  #3  
Oud 23-06-10, 19:48
batou batou is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

het probleem is dus dat dat niet gaat, een andere SIM erin stoppen.
want de SIM die ik erbij heb gekregen heeft het ICCID nummer wat hij nodig heeft om te activeren. ik ben nu ook al verder aan het kijken maar ik ben bang dat als ik een iets oudere hacktivation optie doe dat hij naar de maan is.
het is maar een idee (duur foutje als ik het probeer) maar volgens mij zit er ook al 4.0 op... hoe dan ook, ik kan nu volgens mij gewoon 2 maanden wachten... LaMe..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) Porrit iPhone algemeen 3 08-12-11 21:47
iPhone 1e gen.: Nieuwe iPhone (2G) met AT&T activatie FlorisW Unlock 12 08-06-10 16:59
iPhone: Activatie iPhone Novarion Jailbreak 6 14-03-10 19:00
Iphone activatie itune Archief 1 26-06-09 16:03
iPhone Activatie leon Ontwikkelen voor iOS 1 05-07-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.