iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: universele simkaart (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/62618-universele-simkaart.html)

iphone3free 24-06-10 15:08

universele simkaart
 
ik was vandaag naar een telefoonzaak geweest om te vragen of ze eventueel een orange simkaart voor me konden bestellen uit engeland en ze zeiden tegen mij dat het niet hoeft en dat er een universele simkaart is die de iphone kan activeren, dat volgende week bij hun binnen komt. Klopt het dat je ook met een universele simkaart de iphone kan activeren??

sweet 24-06-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone3free (Bericht 474894)
ik was vandaag naar een telefoonzaak geweest om te vragen of ze eventueel een orange simkaart voor me konden bestellen uit engeland en ze zeiden tegen mij dat het niet hoeft en dat er een universele simkaart is die de iphone kan activeren, dat volgende week bij hun binnen komt. Klopt het dat je ook met een universele simkaart de iphone kan activeren??

universele simkaart? echt noooooit van gehoord. als je die koopt volgende week laat ons weten of t echt werkt. en eventueel een fotootje :)

scantraxrootz 02-07-10 10:46

is hier al meer over bekend? als dat zo is ga ik ook maar eens naar een telefoon winkel zodat ik mijn iphone kan activeren

iphone3free 03-07-10 00:15

ik had vandaag mijn universele simkaart vandaag gekregen maar na een hele dag *****n met simkaarten is het helaas niet gelukt om mijn iphone te activeren.
de enige wat ik krijg is simlock actief maar na het invoeren van een pincode '0000' is het niet gelukt om hem te activeren.

scantraxrootz 03-07-10 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone3free (Bericht 481539)
ik had vandaag mijn universele simkaart vandaag gekregen maar na een hele dag .. met simkaarten is het helaas niet gelukt om mijn iphone te activeren.
de enige wat ik krijg is simlock actief maar na het invoeren van een pincode '0000' is het niet gelukt om hem te activeren.

is het niet zo dat het de pincode 1234 is ofzo. welke telefoon winkel ben je geweest en wat heeft het gekost?

iphone3free 03-07-10 13:20

Om je iphone te kunnen activeren moet je een simkaart hebben zonder pincode.
ik heb de universele simkaart via internet besteld.

zwalvegsm 03-07-10 19:13

Ben vandaag bij gsm-paradise rijswijk geweest. Deze hebben zo een universele simkaart in bezit en vandaag mijn iphone (onbekende afkomst) kunnen jailbreaken en unlocken.

GekkeHenkie 03-07-10 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone3free (Bericht 481685)
Om je iphone te kunnen activeren moet je een simkaart hebben zonder pincode.

Niet? Na een restore*, zegt ie sim-locked, pincode invoeren, weer met iTunes connecten en binnen enkele seconden 'iPhone succesfully activated'.

* Ook toen ik voor het eerst m'n iPhone aan de PC hing.

Mad Hankey 04-07-10 09:44

Wat kost deze simkaart?

iphone3free 05-07-10 15:33

Ben vandaag maar ook naar gsm paradise geweest om hem te activeren.
Activeren kost 10 euro
simlock vrij maken is 15 euro
universele simkaart word niet verkocht.

milanorico 05-07-10 16:21

Deze simkaarten zijn te bestellen voor 20 euro.

Wij hebben er net 5 besteld. Voor het geval er 1 kapot raakt of eens vergeten enz.

iphone3free 05-07-10 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milanorico (Bericht 482989)
Deze simkaarten zijn te bestellen voor 20 euro.

Wij hebben er net 5 besteld. Voor het geval er 1 kapot raakt of eens vergeten enz.

Zou je even een foto van deze simkaarten kunnen posten, want ik had er ook een besteld via internet maar die werkte niet

milanorico 05-07-10 17:26

ze zijn vrijdag besteld en komen hopelijk 1 dezer dagen bij ons binnen en dan kijk ik ff wat ik kan doen voor je.

iJohnny 08-07-10 11:46

He mensen ik heb een iPhone uit Canada! (goed genaaid dus)
ik had er maar 2 maanden van kunnen genieten totdat hij zo vastliep dat ik em moest herstellen naar de nieuwste firmware.. 4 maanden ligt hij hier droog. =(

Is het mogelijk om deze ook met die universele simkaart te activeren want met t-mobile kan het niet.

mattias1 16-07-10 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milanorico (Bericht 483067)
ze zijn vrijdag besteld en komen hopelijk 1 dezer dagen bij ons binnen en dan kijk ik ff wat ik kan doen voor je.

en werken ze? zo ja waar heb je ze besteld?:confused::confused::confused:

milanorico 16-07-10 14:42

Ze komen vandaag pas binnen als het goed is.(fedex wilde niet meewerken)

Ik ga het weekend er even mee spelen en kijken of het goed werkt.

Ik heb ze besteld bij rebel

kartoflak 19-07-10 23:06

Zoo Hoppa Einde Topic ! :)


iPhone Activation Sim Card


Heb er een ook besteld

robkamstra 21-07-10 21:48

Ook ik heb er één besteld!, kan ik eindelijk m'n 2e iphone 3gs activeren > jailbreaken > unlocken, en dan doorverkopen :D

Het ziet er iniedergeval hoopvol uit!, zoals sherif_hashim (iphone baseband hacker) laat zien in zijn youtube filmpje.

In bovenstaande post van kartoflak staat de link om hem te bestellen, of even eentje op ebay op de kop tikken zoals ik.

Link: YouTube - iPhone Activation without original sim -)

dennisnlk 21-07-10 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kartoflak (Bericht 493315)
Heb er een ook besteld

Laat even weten of het gelukt is.

milanorico 22-07-10 11:32

Het gaat makkelijk en het werkt nog ook.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.