//

Jailbreaken/unlocken met andere simkaart?

Jailbreaken/unlocken met andere simkaart? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luiden, Ik ben gisteren een groot aantal uren bezig geweest met het verwijderen van de originele simkaart uit mijn iPhone. Ik wil mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-10, 16:20
Balls Balls is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard Jailbreaken/unlocken met andere simkaart?

Hallo luiden,

Ik ben gisteren een groot aantal uren bezig geweest met het verwijderen van de originele simkaart uit mijn iPhone. Ik wil mijn iPhone namelijk aan mijn zusje geven omdat ik zelf even een goedkope Nokia gebruik totdat er een nieuwe iPhone is (mijn zus zit anders zonder telefoon). Enfin, het klepje van de simkaart sprong er niet uit, ik ben ermee naar de Apple Store geweest maar daar kregen ze hem ook niet eruit. Opsturen leek me geen goed plan, dus toen heb ik het toestel zelf uit elkaar gehaald en de simkaart handmatig verwijderd en die van mijn zusje (niet-T-mobile) erin geplaatst. Wanneer ik de iPhone nu aansluit, geeft iTunes logischerwijs de melding dat de simkaart niet wordt ondersteund (had ik vantevoren ook wel kunnen bedenken). Mijn vraag: is het mogelijk de iPhone nu toch te jailbreaken en te unlocken, of moet ik de simkaarten eerst weer verwisselen?

Gr!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 17:32
Balls Balls is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Het is inmiddels gelukt jongens! Dit kan dus gewoon
  #3  
Oud 24-06-10, 19:31
stefanvham stefanvham is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Hey, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Probeer al zo lang, tot nu toe nog zonder succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Kan Niet Geactiveerd Worden Met Andere Simkaart!!! Tamer076 iPhone algemeen 4 03-01-10 01:00
Hulp gezocht met unlocken en jailbreaken Miranda Archief 1 30-10-09 16:24
iPhone: Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone. Brendanoz Jailbreak 0 03-10-09 18:11
3g unlocken met yessim, jailbreaken noodzakleijk? alachbaklava Archief 1 30-09-08 23:15
wisselen met andere simkaart dan incorrect sim??? Kiwi Archief 4 11-10-07 13:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.