//

Moeite waard van unlocken?

Moeite waard van unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zal mij eerst even voorstellen, wel zo netjes..Mijn naam is Patrick en ik woon al enige tijd samen met mijn vrouw en sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-10, 12:44
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard Moeite waard van unlocken?

Hallo,

Ik zal mij eerst even voorstellen, wel zo netjes..Mijn naam is Patrick en ik woon al enige tijd samen met mijn vrouw en sinds 7maanden onze prachtige dochter..Heb eerder altijd een Iphone gewild, maar nu heb ik ruime tijd een BB9000 Bold..Sorry voor het vloeken hier?? Haha..

Nu heb ik voor een symbolisch bedrag van 2 kratjes bier en een zak droge worst de Iphone van mijn zwager kunnen overnemen..Ik dacht..Deze prepareer ik voor mijn vrouw..leuke foto's van onze dochter erop zetten etc..Ik ben een leek met Iphone's , ik moest zelfs zoeken hoe hij aan moet en waar de Simkaart zit etc..Nu staan alle foto's nog van mijn zwager erop en ook zijn berichten..Luie donder, maar ok...Er zit een simlock op, want op mijn vodafone BIS abbo doet hij niks..Simlock zegt ie..

Nu raakt mijn zwager zelfs zijn hoofd kwijt als die er niet vast op zit, dus ik heb geeneens een lader/kabels ofwat erbij..Nu wil ik dit wel erbij kopen, maar is het de moeite waard? Makkelijk te unlocken? Zelfs voor een leek als mij? Ik snap niks van de menu's van de Iphone, maar dit staat achterop:

16GB, model:A1303?
Weer wat gevonden...versie..3.1.2(7D11)
modemfirmware: 05.11.07
model: MC139DN


Moet ik hem weer slijten of lekker klaarmaken voor mijn vrouw als dat een beetje simpel is? Alvast bedankt voor alle hulp en een superforum zo op het eerste oog..Toppie!!

Groet Patrick

Laatst gewijzigd door pdavie; 04-07-10 om 13:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-10, 13:48
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Nu kan ik via mytrendphone.nl een datakabel kopen voor de iphone voor 33 euro..
heb ik hier genoeg aan om te kunnen synchroniseren met de iphone?
  #3  
Oud 04-07-10, 14:02
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Je zult je iPhone eerst moeten jailbreaken, waarna je deze pas kunt unlocken. Jailbreaken met Blackra1n en unlocken met Blacksn0w should do the trick . De kans bestaat dat je met een tethered jailbreak zal zitten wanneer je met Blackra1n jailbreakt. Meer daar over vind je met de zoekfunctie

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G moeite waard? Azamato Koopinformatie en ervaringen 9 20-03-11 17:41
updaten moeite waard? donovoso iPhone algemeen 10 19-08-08 19:24
De moeite waard Biatelli Koopinformatie Nederland 1 27-03-08 08:57
1.1.2 de moeite waard? sic139 Unlock [archief] 7 28-11-07 15:45
Moeite waard om te updaten? Arne2606 iPhone algemeen 12 26-11-07 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.