iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: iPhone 4 unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/64751-iphone-4-unlocken.html)

fllex 28-07-10 14:01

ik gok dat die unlock deze week / begin volgende week komt... ze zijn al zo dichtbij, alleen wat bugjes moesten eruit

rudeboy 28-07-10 14:29

allemaal speculatie, niemand weet wat voor onvoorziene problemen ze tegen kunnen komen, zoals vorige week Facetime.

rob.p 30-07-10 11:29

GVD ik ben zo genaaid hé
Die Iphone 4G die ik had besteld bleek via een fake account te zijn.
Op dit moment is het maar afwachten of ik mijn geld terug ga krijgen. moet nog 5 dagen wachten dan kan ik de lase fase ingaan om via ebay mijn geld terug te krijgen.

als het niet lukt ben ik gewoon 680 euro lichter. Wat een ***** zooi.
En dan nog steeds geen iphone 4G hebben

Melvin18 30-07-10 13:37

dat is inderdaad heeel erg *** voor je.
je moet niet via ebay maar via paypal doen he daar geschil openen en daarna claimen (kan je ook meteen doen) dan gaat het sneller.
Als je er niet uitkomt PM me maar ik heb dit eerder gedaan.

Succes!

rob.p 30-07-10 17:23

probleem is als je de voorwaarde van paypal leest. krijg je maar 200 euro terug. vandaar dat ik ht via ebay probeer. ze zeggen dat ik de 7 dagen even moet afwachten dit zij 7 dagen waar bij de verkoper normaal tijd heeft om te reageren. ( ook al weten ze al dat er fraude is gepleegt) Als die dagen voorbij zijn moet ik weer gaan melden en dan zou ik binnen 2 dagen mijn geld terug moeten krijgen. beweerde ze.
Als het niet zo is wordt ik gek.

xxdenxx 30-07-10 17:27

shit situatie. Ik had een een telefoon besteld in china. net 200 euro of ziets was het.
Ook niet gekregen. Maar inderdaad eerst een aantal dagen wachten en toen krijg ik van paypal het geld terug. Zal bij ebay dan wel hetzelfde gaan. Maar ja is toch een dikke week zweten....

succes hoop dat het snel voor je geregeld is.

rob.p 30-07-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxdenxx (Bericht 506855)
shit situatie. Ik had een een telefoon besteld in china. net 200 euro of ziets was het.
Ook niet gekregen. Maar inderdaad eerst een aantal dagen wachten en toen krijg ik van paypal het geld terug. Zal bij ebay dan wel hetzelfde gaan. Maar ja is toch een dikke week zweten....

succes hoop dat het snel voor je geregeld is.

Ja ik ook,
Alleen zo als je zelf al aangaf was jou bedrag 200 euro.
En als ik de voorwaarde van paypal lees vergoeden ze ook max 200 euro.

de telefoon die ik kocht was 680 euro. Hoop dat het netjes wordt opgelost. anders durf ik op ebay voortaan ook niks meer te kopen.

ButcherJF 30-07-10 19:10

Is het wel zo dat je op eBay maximaal €200,= terugkrijgt? Dat is (was?) toch op Marktplaats? Ik zie het zo snel ook niet staan op de PayPal-site.

Melvin18 30-07-10 21:25

nee hoor ik heb gewoon netjes mn 750 euro terug gehad je bent volledig gedekt op ebay.
gewoon doen :) komt helemaal goed.

rob.p 31-07-10 00:17

Ik hoop het maar. want wordt helemaal gek nu. paypal zegt dat ik bij ebay moet zijn ebay zegt dat ik bij paypal moet zijn.
Wordt er werkelijk niet goed van.
Hoop echt dat het binnen 2 weken is opgelost nu.

ButcherJF 31-07-10 07:25

Ik heb er één keer mee te maken gehad en dat is heel goed gegaan. Ik heb het volledige bedrag terug gekregen binnen een paar weken.

Mogelijk denk je dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik meen me te herinneren dat de eerste stappen inderdaad via eBay gaan, zo gaat eBay proberen in contact te komen met de verkoper.
Loopt bemiddeling van eBay op niets uit, dan word je doorverwezen naar PayPal.

Vervolgens kun je je 'geschil' starten en eventueel escaleren via PayPal, van hen moet je uiteindelijk het geld terugkrijgen. Dat kost even tijd, maar nogmaals: mijn ervaringen zijn positief.
Succes!

fllex 02-08-10 01:11

en anders lekker die paypal incasso laten storneren en paypal blokkeren.

Melvin18 02-08-10 23:13

yeah morgen is het zover dan komt de unlock ik kan niet wachten !!!
nouja zal wel woensdag worden maar ergens hoop ik morgen :)

iScorpio 03-08-10 16:43

Planetbeing zegt net in een eigen youtube filmpje dat de nieuwe Utrasn0w unlock vanavond (VS tijd) uit komt. video Hij zegt het rond 0:52 sec.

Melvin18 03-08-10 16:46

YEAAAAAAAAAAAAAAAAH kan niet wachten tot het zover is hahaahha :)

arta7 03-08-10 18:07

Lekker nieuws. Nu maar evn m'n Hi simkaartje verknippen tot Microsim. Morgenochtend lekker BELLEN!

El-Kenny 03-08-10 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 513834)
Planetbeing zegt net in een eigen youtube filmpje dat de nieuwe Utrasn0w unlock vanavond (VS tijd) uit komt. video Hij zegt het rond 0:52 sec.


Is iPhone 4 O2 al te unlocken?

El-Kenny 03-08-10 19:30

Kan ik iPhone 4 Unlocken en een belgische provider er in gebruiken?

grtz

iScorpio 03-08-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El-Kenny (Bericht 514170)
Kan ik iPhone 4 Unlocken en een belgische provider er in gebruiken?

grtz

Als je een gelockte iPhone 4 straks softwarematig kan unlocken kan je alle providers gebruiken die je maar wilt.

El-Kenny 03-08-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 514183)
Als je een gelockte iPhone 4 straks softwarematig kan unlocken kan je alle providers gebruiken die je maar wilt.


Dus deze is nog niet beschikbaar, wanneer zou hij beschikbaar zijn?

( dank voor het snelle antwoord )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.