//

iphone 3 gs filmware 4.0.1 unlocken

iphone 3 gs filmware 4.0.1 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik filmware 4.0.1 op mijn iPhone 3 gs gezet. De iPhone heb ik tweedehands gekocht en zelf unlocked met ra1ndance. Sinds 4.0.1 erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-10, 17:09
iPhone Ankie iPhone Ankie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Exclamation iphone 3 gs filmware 4.0.1 unlocken

Gisteravond heb ik filmware 4.0.1 op mijn iPhone 3 gs gezet. De iPhone heb ik tweedehands gekocht en zelf unlocked met ra1ndance. Sinds 4.0.1 erop staat is ie weer gelocked! Als ik dat geweten had...
Heb met T-Mobile gebeld om hem officieel te unlocken (het toestel is ouder dan een jaar), maar omdat ik geen klant bent (Vodafone) kost dit 120 euro.
Weet iemand een goedkopere manier? Downgraden kan ook niet meer voor zover ik dat heb kunnen vinden op internet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 11:24
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone Ankie Bekijk bericht
Gisteravond heb ik filmware 4.0.1 op mijn iPhone 3 gs gezet. De iPhone heb ik tweedehands gekocht en zelf unlocked met ra1ndance. Sinds 4.0.1 erop staat is ie weer gelocked! Als ik dat geweten had...
Heb met T-Mobile gebeld om hem officieel te unlocken (het toestel is ouder dan een jaar), maar omdat ik geen klant bent (Vodafone) kost dit 120 euro.
Weet iemand een goedkopere manier? Downgraden kan ook niet meer voor zover ik dat heb kunnen vinden op internet.
Drie opties voor het (gratis) unlocken:

- Koop een tmobile simkaart (prepaid) en stop deze in de iphone. bel hiermee naar tmobile klantenservice en zeg dat je een tmobile prepaidgebruiker bent en dat je een iphone hebt van langer dan een jaar oud. dan moeten ze hem wel simlock vrij maken. (gratis)

- Vraag aan iemand die een tmobile kaart (prepaid en/of abonnement) heeft en bel hiermee naar tmobile klantenservice zeg dat je een tmobile gebruiker bent en dat je een iphone hebt van langer dan een jaar oud. dan moeten ze hem wel simlock vrij maken. (gratis)

- Je telefoon laten unlocken door een Iphone unlocker. Deze kost hier dan niet 120euro, maar 70euro (als je deze wilt, kan ik je er een paar geven).
  #3  
Oud 23-07-10, 11:39
iPhone Ankie iPhone Ankie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

dank je, de eerste 2 opties ga ik proberen!
  #4  
Oud 23-07-10, 12:23
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone Ankie Bekijk bericht
dank je, de eerste 2 opties ga ik proberen!

Moet lukken toch
Reageren

Labels
3gs, filmware 4.0.1., iphone, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
unlocken iphone g3 fc1958 Archief 1 04-01-09 23:27
unlocken iphone big apple Unlock [archief] 8 27-04-08 17:04
iphone unlocken arrian Unlock [archief] 2 13-01-08 00:32
iphone unlocken yannickwaem Archief 7 25-10-07 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.