//

officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk

officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) geurtc iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1] [Jailbreak: Ja] Windows Beste Geurtc, Wat ik niet begrijp (en misschien heb je daar een goede reden voor) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-09-10, 18:54
Villa_vinnie Villa_vinnie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard Hoe zit 't nou?

geurtc iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1] [Jailbreak: Ja]
Windows

Beste Geurtc,

Wat ik niet begrijp (en misschien heb je daar een goede reden voor) is dat je verteld dat je jou iPhond 4 officieel hebt ge unlocked, en informatie geeft over hoe die unlock zou moeten vergaan (waarvoor dank). Maar dat je op deze blog vermeld dat je een Iphone 4 met oude software en jailbreak hebt. Waarom heb je niet de nieuwe software op je officiele iPhone met de zoom funtie op de camera en zo die je nu niet hebt?

Met vriendelijke groet,
Vin.

Laatst gewijzigd door Villa_vinnie; 05-09-10 om 18:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #42  
Oud 05-09-10, 19:16
geurtc geurtc is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

De software versie 4.0.2 kun je niet jailbraken, en ik wil mijn tel wel graag gejailbraked hebben.
  #43  
Oud 05-09-10, 19:40
Planet X's schermafbeelding
Planet X Planet X is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 6
Standaard

Ik heb vandaag ook een code aangevraagd bij imeiunlock.nl
Hopelijk gaat dat goed. Eigenlijk zou T-Mobile die gratis moeten geven omdat ik thuis geen bereik heb. Maar ja ik houd jullie op de hoogte of het lukt.
  #44  
Oud 05-09-10, 20:03
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Planet X Bekijk bericht
Ik heb vandaag ook een code aangevraagd bij imeiunlock.nl
Hopelijk gaat dat goed. Eigenlijk zou T-Mobile die gratis moeten geven omdat ik thuis geen bereik heb. Maar ja ik houd jullie op de hoogte of het lukt.
Ik hoop ook dat het goed gaat, mijn unlockcode daar vorige week dinsdag besteld, maar tot op heden nog niks gehoord.
  #45  
Oud 05-09-10, 21:20
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reaction Bekijk bericht
Ik hoop ook dat het goed gaat, mijn unlockcode daar vorige week dinsdag besteld, maar tot op heden nog niks gehoord.
Stond levertijden 1 a 2 dagen
  #46  
Oud 05-09-10, 21:40
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Bij imeiunlock staat wachtijd 3 dagen, ik ben nu 6 dagen verder en heb niks meer gehoord en ben dus bang dat ik 85 euries lichter ben geworden.
  #47  
Oud 05-09-10, 21:50
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reaction Bekijk bericht
Bij imeiunlock staat wachtijd 3 dagen, ik ben nu 6 dagen verder en heb niks meer gehoord en ben dus bang dat ik 85 euries lichter ben geworden.
05.09.2010 Algemene informatie iPhone unlock

Wij krijgen momenteel veel klachten binnen dat het te lang duurt voordat de unlock van de iphone geactiveerd is.
Wij doen elke dag onze uiterste best om voor jullie de aangevraagde imei's te laten activeren. Echter is dit niet zo makkelijk als de meeste mensen denken. Daardoor kan het zijn dat het activeren langer duurt dan gepland.
Wij hebben de wachttijden verhoogd naar 7 dagen om zo meer speling te krijgen. Wanneer u geen vertrouwen heeft in deze service of het te lang vindt duren bestel dan geen unlock voor uw iphone.
  #48  
Oud 05-09-10, 21:56
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knauf Bekijk bericht
05.09.2010 Algemene informatie iPhone unlock

Wij krijgen momenteel veel klachten binnen dat het te lang duurt voordat de unlock van de iphone geactiveerd is.
Wij doen elke dag onze uiterste best om voor jullie de aangevraagde imei's te laten activeren. Echter is dit niet zo makkelijk als de meeste mensen denken. Daardoor kan het zijn dat het activeren langer duurt dan gepland.
Wij hebben de wachttijden verhoogd naar 7 dagen om zo meer speling te krijgen. Wanneer u geen vertrouwen heeft in deze service of het te lang vindt duren bestel dan geen unlock voor uw iphone.
Houd de mensen dan op de hoogte door een email te sturen dat stelt tenmiste een beetje gerust.
En niet gelijk gaan roepen van bestel dan geen unlock want dat slaat nergens op vind ik.
Wanneer je om een reactie vraagt middels een mail en je er geen response op krijgt dat wekt toch enig argwaan op lijkt me?
Maar de 7 dagen die er nu voor staan heb ik bijna bereikt dus ik ben benieuwd of dat gaat lukken.
Begrijp me niet verkeerd dat ik het jullie persoonlijk niet kwalijk neem hoor, en ik had ook helemaal niet gepost of gereageerd wanneer jullie je klanten op de hoogte houdt.
  #49  
Oud 05-09-10, 22:12
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reaction Bekijk bericht
Houd de mensen dan op de hoogte door een email te sturen dat stelt tenmiste een beetje gerust.
En niet gelijk gaan roepen van bestel dan geen unlock want dat slaat nergens op vind ik.
Wanneer je om een reactie vraagt middels een mail en je er geen response op krijgt dat wekt toch enig argwaan op lijkt me?
Maar de 7 dagen die er nu voor staan heb ik bijna bereikt dus ik ben benieuwd of dat gaat lukken.
Begrijp me niet verkeerd dat ik het jullie persoonlijk niet kwalijk neem hoor, en ik had ook helemaal niet gepost of gereageerd wanneer jullie je klanten op de hoogte houdt.
ik heb dit alleen van hun site gehaald
  #50  
Oud 05-09-10, 22:16
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Oops, ok nouja maakt ook niet uit misschien lezen ze dit ook wel....
  #51  
Oud 05-09-10, 22:17
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Voor die €35 meer (imeiunlock.nl) ga ik liever bij t-mobile zelf unlocken, want met een half uurtje is je iphone 4 ge-unlockt. Wacht eerst nog Villa Vinnie af met het unlocken.(cdmedia.nl) Mocht dat wel geunlockt worden. Dan is €50 wel waard om een weekje te wachten.
  #52  
Oud 05-09-10, 22:39
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Voor die €35 meer (imeiunlock.nl) ga ik liever bij t-mobile zelf unlocken, want met een half uurtje is je iphone 4 ge-unlockt. Wacht eerst nog Villa Vinnie af met het unlocken.(cdmedia.nl) Mocht dat wel geunlockt worden. Dan is €50 wel waard om een weekje te wachten.
maar wat als je iphone uit uk of spanje of frankrijk komt??
  #53  
Oud 05-09-10, 23:11
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knauf Bekijk bericht
maar wat als je iphone uit uk of spanje of frankrijk komt??
Helaas is er dan voor jou geen andere keus. Ik snap eigenlijk niet dat mensen hun Iphone gaan importeren, want het risico kan je lopen op een gesimlockt toestel. En bovendien zit je ook te etteren met je garantie.
  #54  
Oud 05-09-10, 23:18
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Helaas is er dan voor jou geen andere keus. Ik snap eigenlijk niet dat mensen hun Iphone gaan importeren, want het risico kan je lopen op een gesimlockt toestel. En bovendien zit je ook te etteren met je garantie.
als je gewoon een bon hebt kan je ook naar de eerste beste appstore naar binnen
garantie is wereldwijd
  #55  
Oud 05-09-10, 23:25
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knauf Bekijk bericht
als je gewoon een bon hebt kan je ook naar de eerste beste appstore naar binnen
garantie is wereldwijd
Dat wist ik niet. dat is mooi vervelend, want ik heb familie wonen in Canada. Australië en Nieuw-Zeeland wonen. In Australie kost de Iphone 4 maar €569.
  #56  
Oud 05-09-10, 23:33
reaction reaction is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Probeer maar eens met een bon uit buitenland hier in nederland een app store je garantie te krijgen.... gaat dus niet door ze zeggen gewoon dat je naar het land van aankoop moet om je garantie te krijgen.
Dus onder wereldwijde garantie verstaan zij iets anders dan wij doen.
  #57  
Oud 05-09-10, 23:43
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reaction Bekijk bericht
Probeer maar eens met een bon uit buitenland hier in nederland een app store je garantie te krijgen.... gaat dus niet door ze zeggen gewoon dat je naar het land van aankoop moet om je garantie te krijgen.
Dus onder wereldwijde garantie verstaan zij iets anders dan wij doen.
ben al eens met mijn 3gs uit franse app store naar nederlandse app store gegaan hebben hem gewoon opgestuurd en na 4 weken had ik hem terug
  #58  
Oud 06-09-10, 02:41
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knauf Bekijk bericht
ben al eens met mijn 3gs uit franse app store naar nederlandse app store gegaan hebben hem gewoon opgestuurd en na 4 weken had ik hem terug
Dan heb jij toevallig gelukt gehad. Er zit op de iPhone4 (en al de oudere modellen) namelijk helemaal geen wereldwijde garantie. Lees de garantie voorwaarde maar eens na voor je dingen op een forum plaatst.
  #59  
Oud 10-09-10, 23:57
peterbunschoten peterbunschoten is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zuidwolde
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar peterbunschoten
Standaard

Wij bieden onze verontschuldigingen aan aan de mensen die een te late of geen reactie van ons heeft gekregen!

Ook hier wordt hard aan gewerkt en hebben we vanaf de laatste week van september een lid extra die ons gaat helpen al de email berichten te beantwoorden. Wij streven ernaar om vanaf die tijd onze mail weer binnen een paar uur te kunnen beantwoorden.

Ook zal er een nieuw telefoon nummer komen die de hele werkweek bereikbaar zal zijn voor jullie vragen.

Mochten er nog mensen zijn die vragen hebben neem dan contact op en wacht niet af. Dingen die geregeld moeten worden, moeten geregeld worden!

Alleen ben niet ongerust als het nu nog wat langer duurt. Ik zal ze beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Peter
imeiunlock.nl
  #60  
Oud 13-09-10, 14:47
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

@ Villa Vinnie

Is je iphone inmiddels simlockvrij gemaakt door cdmedia.nl? Of ben je letterlijk opgelicht?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk egelaar Unlock 2 09-03-11 22:19
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 17:07
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile Drime Unlock 24 06-12-10 23:36
iphone 4 van bouygues in frankrijk SARALI Koopinformatie Rest Europa 5 16-07-10 10:45
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! SalPacino Unlock 1 15-06-10 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.