//

Iphone IOS 4, wel of niet?

Iphone IOS 4, wel of niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zat vandaag op de frontpage te kijken, en zag daar de website iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com staan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 17:36
blaatje123 blaatje123 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Exclamation Iphone IOS 4, wel of niet?

Beste mensen,

Ik zat vandaag op de frontpage te kijken, en zag daar de website iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com staan.

Nu zie ik dat de Iphone 3GS daar wel te unlocken is (+ jailbreaken) voor de nieuwe IOS4.

Nu zit ik zelf op versie 3.1.2 en modemfirmware 04.26.08

Je voelt hem waarschijnlijk al wel aankomen, kan ik nu veilig overstappen en kan ik blijven bellen?

Ik lees namelijk hier op het forum dat het nog niet kan. (Tevens op de frontpage), maar op veel Amerikaanse fora, dat het wel kan?

Erg verwarrend allemaal.
Keek net bijvoorbeeld ook in de jailbreak keuze hulp hier op het forum, en daar kan ik nog niets vinden over deze kwestie.

Kan iemand mij helpen? Dan kan ik van het weekend over gaan stappen naar IOS4. Alvast bedankt en een prettig weekend alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 18:18
blaatje123 blaatje123 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

iemand? een idee hierover?
  #3  
Oud 31-07-10, 08:43
henzel henzel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard 3.1.2 naar 4

Hoi Blaatje.

Sorry ik heb geen oplossing voor je.Ik zit nl in precies dezelfde situatie als jij en kom er ook niet uit.
Heb al diverse progs gedownload om te unlocken/jailbreaken maar durf het toch niet aan.
Ik wacht met je mee op antwoord

Hans
  #4  
Oud 31-07-10, 13:10
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Mijn iPhone 3 GS 16 Gb, oude bootROM, met een stuk of 4 blobjes ge-saved heb ik per ongeluk ge-update naar 4.0 en ben toen later terug gegaan naar 3.1.2 en daar JB uitgevoerd met blackra1n, toen een custom FW 4.0 (incl. Cydia) erop gezet en de zaak ge-unlocked met Ultrasn0w.....nu issie JB en unlocked.

Er staan op diverse plekjes op dit forum handleidingen om dit te bewerkstelligen...
  #5  
Oud 31-07-10, 15:47
blaatje123 blaatje123 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Oké, dankjewel.
Ik begrijp dat het dus wel mogelijk is? Even een custom fw 4.0 downloaden, en ik kan hem vervolgens gewoon jailbreaken en unlocken?

Groeten,

Jaap
  #6  
Oud 31-07-10, 15:56
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Gooi je er een custom firmware op, dan blijft je baseband behouden en behoud je de mogelijkheid om te unlocken. In mensentaal : Als je update met een custom firmware gebeurt er niets met je unlock, maar update je wel je firmware naar 4.0 bijv. Ideaal dus voor jouw situatie.

De 4.0 custom firmware vindt je hier. Meestal zijn de custom firmware's al gejailbreakt, waardoor je dat ook niet meer hoeft te doen. Staat er Cydia bij één van de firmware's, dan is deze dus al gejailbreakt.

Voor meer info over custom firmware's, zie onze Wiki .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 upate duurt wel heel lang Striki1990 Archief 4 22-11-10 20:35
iPhone 3G: Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade rikoos Unlock 1 13-09-10 16:26
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Iphone wel of niet? Freekie Archief 2 25-06-09 15:25
Iphone 3G wel of niet jailbraken? iTim Archief 1 06-08-08 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.