iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Hoe moet ik nou 3gs unlocken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/66486-moet-nou-3gs-unlocken.html)

Tims 02-08-10 01:40

Hoe moet ik nou 3gs unlocken?
 
Nu de nieuwe jailbreak van comex uit is wil ik die toepassen maar mijn 3GS is simlocked! En om te unlocken heb ik een jailbreak nodig maar die is alleen toe te passen op je telefoon.
Custom firmware 4.0.1 lukt niet want dan krijg ik de infamous 1600 error.
iReb om de 1600 error te fixen werkt niet op de 3GS!
Ben helemaal uitgeput door te zoeken!

Wie kan me helpen? :D

Jorto 02-08-10 07:40

Is je toestel T-mobile simlock? Anders kun je even een goedkoop T-mobile prepaid halen om hem zo te activeren en dan de jailbreak uit te voeren.

prd299 02-08-10 11:04

heb ik net gedaan een prepaid van tmobile maar hoe precies kan ik hem nu unlocken alle beschrijvingen zijn voor de 3.1.3 etc maar niet voor de 4.0.1 ios
alvast bedankt

atelier 02-08-10 14:36

Ik heb in mijn iPhone display het logo van iTunes staan samen met een USB stekker met pijl naar het iTunes logo. Ik kan mijn iPhone alleen voor noodnummers gebruiken en mijn hele telefoonfunctie is verder verdwenen. Heb mijn iPhone al gereset maar dit helpt ook niet. De firmwareversie van mijn iPhone weet ik niet omdat ik niet bij mijn instellingen kan op de telefoon. Weet iemand hoe ik weer mijn telefoon terug krijg?

Golfje 02-08-10 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prd299 (Bericht 510699)
heb ik net gedaan een prepaid van tmobile maar hoe precies kan ik hem nu unlocken alle beschrijvingen zijn voor de 3.1.3 etc maar niet voor de 4.0.1 ios
alvast bedankt


Voor degene die een provider unlock nodig hebben, gebruik de bestaande UltrasnOw in Cydia op de Iphone3g or Iphone 3GS

For those needing a carrier unlock, use the existing ultrasn0w in Cydia on your iPhone3G or iPhone3GS

Jorto 02-08-10 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atelier (Bericht 511296)
Ik heb in mijn iPhone display het logo van iTunes staan samen met een USB stekker met pijl naar het iTunes logo. Ik kan mijn iPhone alleen voor noodnummers gebruiken en mijn hele telefoonfunctie is verder verdwenen. Heb mijn iPhone al gereset maar dit helpt ook niet. De firmwareversie van mijn iPhone weet ik niet omdat ik niet bij mijn instellingen kan op de telefoon. Weet iemand hoe ik weer mijn telefoon terug krijg?

Probeer hem aan te sluiten op de computer. iTunes zal dan zeggen dat hij in recovery mode staat en dat je hem moet herstellen. Als je dan gewoon op herstellen drukt zet hij hem terug naar een eerdere reservekopie. Of bedoelde je dat met resetten?

daveku 02-08-10 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Golfje (Bericht 511337)
Voor degene die een provider unlock nodig hebben, gebruik de bestaande UltrasnOw in Cydia op de Iphone3g or Iphone 3GS

For those needing a carrier unlock, use the existing ultrasn0w in Cydia on your iPhone3G or iPhone3GS

Dat was simpel. Zojuist gedaan. at&t usa iphone

Tims 02-08-10 22:51

Ik weet niet van welke carrier hij is.
Heb hem vorig jaar gekocht om internet. Aan de stekker te zien is hij van UK maar geen andere verwijzing naar een carrier op de doos.

mattias 03-08-10 13:42

werkt ook ultrasnow voor 4.0.1 met laatste baseband?

eucalyptha 03-08-10 19:12

Ultrasnow wil bij mij niet en geeft een fout aan, iemand een oplossing?

De Generaal 03-08-10 19:29

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Graag in dit topic verder gaan.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.