Phonebook SIM card lenen/overkopen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik zit met een probleem, ik moet zsm een iPhone 3GS (die nu op iOS4.0.1 zit) activeren met een Phonebook SIM kaart. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Phonebook SIM card lenen/overkopen
Hallo allen,
Ik zit met een probleem, ik moet zsm een iPhone 3GS (die nu op iOS4.0.1 zit) activeren met een Phonebook SIM kaart. Ik woon in Amsterdam maar ben vandaag ook in Utrecht. Kan ik van iemand de Phonebook SIM kaart lenen of overkopen? Of zijn ze misschien ook gewoon te koop bij bijvoorbeeld een Media Markt oid? Aangezien het vrij standaard kaartjes zijn? Hulp! Groeten, Sebas Laatst gewijzigd door verskure; 04-08-10 om 14:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een bericht gestuurd!
|
|
|||
|
|||
Dealextreme heeft ze ook, kost niet veel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net geupgrade naar 4.0.1 en ik heb een AT&T of phonebook simcard nodig dringend!!! Ik woon in heist-op-den-berg België en ben bereid er een te lenen of over te kopen die ik vandaag nog kan gaan halen in belgië of die iemand morgen ofzo op de post kan doen voor me. Het is dringend!!!
|
|
|||
|
|||
hallo, iemand in Amsterdam een Phonebook Simcard te leen voor me? Online bestellen duurt me te lang (logisch).
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook opzoek naar een phonebook sim. Heeft iemand er een? Deal extreme duurt mij helaas te lang
Ik kan 'm ophalen in de omgeving van Rotterdam, Almelo/Enschede en Groningen. |
|
|||
|
|||
Cdmedia - Uw online budget store, 2 dagen levertijd voor mij
|
|
|||
|
|||
Kan je weten bij welke originel provider je zat?
Heb hier iphone van ierland maar weet niet meer zeker welke provider het was |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
I phone__v3.13_full & permenant unlocked__02_just need imei+sn - GSM-Forum |
|
|||
|
|||
heb geen doos meer alleen de iphone zelf
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand misschien een phonebook micro sim die ik kan lenen/overnemen?
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand toevallig een micro sim omstreeks Alkmaar? Heb hem maar 1 keer nodig
|
|
|||
|
|||
Eindelijk geactiveerd, prachtige ding die phonebook card ...
|
|
|||
|
|||
hey ostraq.... wat heb je geactiveerd? de iphone 4? was dat alles wat je nodig had?
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die zo'n phonebook card beschikbaar hebben in de buurt van Beverwijk voor een Iphone 4? Zou ik die graag even lenen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een PhoneBook Card SIM beschikbaar voor de iPhone. Deze kan morgen nog op de post. Voor info stuur me even een PM.
|
|
|||
|
|||
phonebook card
Hoi,
Zou graag de phonebook card van je over willen nemen. Wat wil je er eigenlijk voor hebben? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: phonebook sim of Japanse sim softbank | Paulusvb | Unlock | 4 | 28-08-11 21:32 |
iPhone 4: phonebook sim | kokkie44 | Unlock | 1 | 22-09-10 16:55 |
iPhone 4: phonebook micro sim | yocko | Unlock | 1 | 20-08-10 16:59 |
iPhone 3G: Phonebook SIM kaart | Paul99 | Unlock | 1 | 16-08-10 22:41 |
|
|