Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had zelf de nieuwe bootrom. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thombecks zijn dit iPhone 3GS's met oude of nieuwe bootrom?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@Fabie1, heb de file gedownlaod via rapidshare maar als ik hem wil openen met winzip krijg ik een foutmelding, het zou geen "valid archive" zijn.
Help me please.... |
|
|||
|
|||
activatie iphone 4
Hallo mede forummers,
Is er hier iemand die kan bevestigen of dit ook toepasbaar is op een iphone 4 op 4.0.1? Ik krijg hem namelijk dinsdag binnen en ben zeer benieuwd of het op dat toestel ook mogelijk is?
Heb jij ook een jailbreak?...ja duh Laatst gewijzigd door Isalene; 07-08-10 om 15:22. |
|
|||
|
|||
@andrewsnijders1987, helaas kan ik je niets sturen, je bent banned
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whoah, werkt toch niet helemaal lekker bij mij.
Of tenminste: De unlock werkt wel, maar zodra ik met iTunes connect, krijg ik een "0xE8000001" foutmelding en kan ik niet syncen. Gelukkig had ik de "backup" nog - de hacked Lockdown even "lockdown_hack" genoemd en de originele Lockdown weer teruggeplaatst. iTunes herkende het weer en ik kon weer syncen. Vervolgens Lockdown naar "lockdown_itunes" genoemd en "lockdown_hack" naar "Lockdown". Wat een gedoe, maar het werkt . |
|
|||
|
|||
De oplossing voor alle iphone's ook de 4.
Hallo medeforummers, na wat grondig spitwerk het volgende, ga naar deze website en volg de instructies. Je hoeft alleen maar een cydia repo toe te voegen en je probleem met diff sim is opgelost.
Fix 'Different SIM Detected' Error on your iPhone 3G/3GS/4 After Jailbreak [Easy Way] | MacHackPC veel plezier ermee Laatst gewijzigd door Isalene; 08-08-10 om 11:26. Reden: typo |
|
|||
|
|||
@Isalene, je bent de beste, hartstikke bedankt voor deze tip
|
|
|||
|
|||
ook bedankt, was helemaal vergeten dat ik dat gelzezen had bij iphoneclub. Maar inderdaad de oplossing voor het probleem!
|
|
|||
|
|||
hallo, ben nog een beetje een noob op het gebied van de iphone maar ik heb dus ook dit probleem, maar hoe kom ik in al die iphone mappen waar ik dat mapje in moet plaatsen? hoop het snel te horen
|
|
||||
|
||||
Die methode is niet meer nodig, voeg in cydia de volgende source toe: pushfix.info en installeer vervolgens haktivation patch, hierna moet ie het doen!
|
|
|||
|
|||
ok dankje ga ik morgen eens proberen en mocht dat niet werken hoe kom ik dan toch in die mappen terecht zodat ik daar die map in kan plaatsen? enne hoe voeg ik een source toe dn? zei het nog ben egt een noob
Laatst gewijzigd door dustdevil21; 15-08-10 om 04:14. |
|
||||
|
||||
Wat die haktivation patch doet is precies wat jij anders zelf had gedaan, dus dat werkt wel! En in die mappen kan je dmv iPhone explorer bijvoorbeeld terecht komen. (google maar eens!) succes ermee!
Oow enne source toevoegen is als volgt: In cydia ga je naar tabblad Manage, dan sources, rechtsboven edit, dan linksboven add, en hier vul je het adres in! |
|
|||
|
|||
Zie hier de oplossing: het werkt
iPhone 4 jailbreak ‘Different SIM Detected’ error fix now Available | PMP Today |
|
|||
|
|||
de oplossing met andere sim
Hacktivation Patch
De “Hacktivation Patch” zorgt er dus voor dat je je activering behoudt ook nadat je je eigen simkaart in je iphone hebt geplaatst 1. Start Cydia from your iPhone springboard. 2. Touch on ‘Manage’, then ‘Sources’. 3. Touch on ‘Edit’ and then ‘Add’. Add ‘http://cydia.pushfix.info’ as a source and hit ‘Add Source’. Let Cydia update it’s sources. 4. Now that the repo is added, go back to Cydia and search for ‘Hacktivation Patch’. 5. Install the app. |
|
|||
|
|||
jeujj zelfs mij is het gelukt 1093298x dank iedereen
|
|
|||
|
|||
simkaart phonebook
hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb een iphone gekocht maar degene heeft er een phonebook simkaart opgezet. nu krijg ik hem nu niet voorbij het activatie scherm met een andere sim dan deze phonebook hebben jullie een oplossing? alvast bedankt, Marcus |
|
|||
|
|||
staat er toevallig in beeld verbind met itunes?
|
|
|||
|
|||
ja, en als ik dat doe herkent de Iphone de t-mobile kaart niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat probleem ook gehad, ik had zelf een buitenlandse Iphone,. Er is denk ik maar 1 oplossing dan en dat is jailbreaken en unlocken via de hacktivation patch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: phonebook sim of Japanse sim softbank | Paulusvb | Unlock | 4 | 28-08-11 21:32 |
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby | marco_sire | Archief | 1 | 26-08-10 09:57 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Probleem bij gebruik zonder SIM | DTSBYK | iTunes | 3 | 05-10-08 18:41 |
Activatie voortaan direct bij koop. | forum.bericht | Archief | 42 | 03-07-08 14:44 |
|
|