//

iPhone 4 UK - Locked - Hoe unlocken?

iPhone 4 UK - Locked - Hoe unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, deze was via eBay te koop en stond als Unlocked in de aanbieding. Verkoper had ook meer dan 100 positieve reviews, dus gekocht. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 13:12
marc_dierens marc_dierens is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard iPhone 4 UK - Locked - Hoe unlocken?

Hallo, deze was via eBay te koop en stond als Unlocked in de aanbieding. Verkoper had ook meer dan 100 positieve reviews, dus gekocht.

De microsim van Proximus (Belgie) laten activeren, maar werkte niet. Ik kreeg ofwel geen netwerk, ofwel de Invalid SIM message.

Nadat ik een restore gedaan had, krijg ik nu het volgende bericht in iTunes:

The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported. Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card.

Ik kan dus nu nog enkel een noodoproep doen, voor de rest werkt hij niet.

Wat kan ik hieraan doen? Jailbreaken vermoedelijk, maar hoe kan ik dit doen als ik hem niet eens aan de praat krijg?

Alvast bedankt voor de hulp en sorry als dit een dubbele topic is, had niets gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 13:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Unlock

Aangezien je al geüpdate hebt naar firmware 4.0.2 zit jailbreaken er niet meer in. Je kan wel nog een universele activatiesimkaart bestellen (zie: Activeer je iPhone met een niet-officiële simkaart (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl) en daarmee je iPhone activeren.

Aangezien je niet kan jailbreaken kan je ook niet unlocken en heb je nu dus (tijdelijk) een dure iPod touch.
  #3  
Oud 17-08-10, 13:22
marc_dierens marc_dierens is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

En als ik iemand vind met een microsim van een supported carrier, bv Mobistar in Belgie, en die microsim even gebruik, zou het dan wel lukken?

Bedankt !!!
  #4  
Oud 17-08-10, 13:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Nee, want als je iPhone uit het Verenigd Koninkrijk komt ondersteund die enkel simkaarten van de lokale provider (O2) en niet van Mobistar of T-Mobile.
  #5  
Oud 18-08-10, 17:30
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

volgens mij kun je nog gewoon terug naar 4.0.1

de apple servers signen die nog steeds....
  #6  
Oud 18-08-10, 19:08
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

ik denk dat deze al gejailbreaked is en dan is het mogelijk als de sbsh file op de server van Saurik staat om terug te gaan naar 4.01. Is O2 de enigste provider in de UK die simlock toestellen heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 3Gs JB'd, unlocken met ultrasnOw blijft locked MacF Unlock 7 06-12-10 17:56
iPhone: Locked Iphone 3GS Jailbreaken en Unlocken iemanddos Jailbreak 0 21-05-10 13:43
Hoe Iphone 3G v2.2.1 unlocken Pelck Archief 2 21-05-09 22:44
Iphone unlocken hoe en wat v.karabacak Archief 2 10-01-09 19:46
bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode nickstje Archief 0 18-11-07 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.