iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: 4.02 maar t-mobile sim komt niet door emergency scherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/69486-4-02-maar-t-mobile-sim-komt-niet-door-emergency-scherm.html)

Paulusvb 22-08-10 22:24

4.02 maar t-mobile sim komt niet door emergency scherm
 
per ongeluk heeft mijn zoon de firmware van de iphone van mijn vrouw geupdate naar 4.02.:eek:
ik wil wel weer unlocken / jalbreaken maar zover kom ik nog niet eens want ik kom niet verder dan het emergency call scherm terwijl ik toch een t-mobile sim heb (uit ander abonement).

wat nu?:(
ik wil uiteraard naar unlock toe (jailbreak is nog niet beschikbaar geloof ik?

kan ik overigens terug naar ouder firmware?

graag hulp voor deze leek.

dank!

xKocer 22-08-10 22:52

Als je je shsh gegevens hebt opgeslagen bij cydia, dus make my life easier heb geklikt kan je terug restoren naar 4.0.1 en dan jailbreaken/unlocken. Als dat niet het geval is moet je helaas wachten tot dev team met een nieuw jailbreak komt, wat waarschijnlijk bij 4.1 gaat uitkomen.

Paulusvb 23-08-10 09:01

maar hoe kom ik eerst door die activatie heen? kan nu geheel niets met het apparaat

Datamonster 23-08-10 11:02

Als je niet door het scherm met alleen noodoproepen komt
is je telefoon niet geactiveerd, dit kan alleen met een Sim kaart van orginele provider dus als hij van Nederland is met een van T-Mobile NL
(niet van T-mobile Duitsland etc.):eek:
Lukt dit niet kan je via Phone book sim kaart activeren dit lukt voor alle providers

Suc6:d

Paulusvb 23-08-10 17:39

Ik hem gekregen uit China, maar deed het tot zover prima (misschien is ie wel echt?)

Maar hoe nu verder? een phonebook sim kaart? wat is dat en hoe kom ik er aan?

Datamonster 23-08-10 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulusvb (Bericht 541814)
Ik hem gekregen uit China, maar deed het tot zover prima (misschien is ie wel echt?)

Maar hoe nu verder? een phonebook sim kaart? wat is dat en hoe kom ik er aan?


Ik denk dat je pech hebt ik zie dat je hebt upgedate naar 4.0.2:mad:
Deze is niet Jealbreaken en ook dus niet te activeren (hacktiveren)
Als mazzel hebt brengen ze een jealbreak voor 4.1 uit deze komt eraan.
Of heb je soms gegevens opgeslagen bij Cydia?? dan kan je nog downgraden naar 4.0.1:D:D

Een Phonebook sim is een universele simkaart waarmee je telefoon kan activeren zonder officieele sim
Ze zijn overal te krijgen op internet, ik heb er anders wel een voor je

Paulusvb 23-08-10 21:28

dus na die phonebook sim is ie geactiveerd en unlocked zosat ik eigen sim erin kan doen?
Dat wil ik wel graag want dan kan in ieder geval bellen (redelijk essentieel)
Hoe kun je mij zo kaartje geven?

Paulusvb 23-08-10 21:31

is het overigens mogelijk om te downgraden? of moet je dan eerst jailbreaken?

Ik ben er overigens net achter dat deze Iphone uit Japan komt dus een simkaart van de carrier "softbank" zou ook oged zijn, maar die is waarschijnlijk zeldzamer hier.

Datamonster 23-08-10 22:14

Yep die zal je niet snel vinden hier, je kunt wel activeren maar niet unlocken
Daarvoor moet je ultrasnow downloaden uit cydia en dit kan alleen als je een jealbreak hebt, het zou wel kunnen als je shsh

Datamonster 23-08-10 22:15

[QUOTE=Datamonster;542192]Yep die zal je niet snel vinden hier, je kunt wel activeren maar niet unlocken
Daarvoor moet je ultrasnow downloaden uit cydia en dit kan alleen als je een jealbreak hebt, het zou wel kunnen als je shsh gegevens hebt opgeslagen via cydia


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.