iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: T-Mobile OS 4.0.2 Unlocken... (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/69624-t-mobile-os-4-0-2-unlocken.html)

markytel 23-08-10 20:48

T-Mobile OS 4.0.2 Unlocken...
 
Beste mensen.

Kan iemand een tutorial maken hoe je de Iphone 4 met OS 4.0.2 kan unlocken.

Ik wou vandaag een abo bij t-mobile afsluiten maar had er nooit bij stil gestaan dat de toestellen gelokt zijn. Mijn Kpn Abo loopt over 4 maanden af en deze sim kan er dus niet in.

Ik zie hier veel vragen voorbij komen omtrent dit onderwerp maar de antwoorden zijn erg vaag of mensen spreken elkaar tegen. Ik wil graag het toestel nu al bestellen maar ben bang dat hij dan 4 maanden in de kast komt te liggen, of dat mijn toestel crasht door een verkeerde unlock poging.

Alvast bedankt voor de moeite!

Michel15 23-08-10 20:50

4.0.2 is nu niet te jailbreaken en te unlocken, je moet dan hopen dat er binnen 4 maand een oplossing komt.

120 euro betalen is ook geen oplossing voor jou omdat je over 4 maand blijkbaar met TM gaat bellen

markytel 23-08-10 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 542143)
4.0.2 is nu niet te jailbreaken en te unlocken, je moet dan hopen dat er binnen 4 maand een oplossing komt.

120 euro betalen is ook geen oplossing voor jou omdat je over 4 maand blijkbaar met TM gaat bellen

Nee klopt dat is voor mij geen optie ik ga straks naar TM over. Ik was er al bang voor dat er geen oplossing was grrrr..

ThaDevil 24-08-10 18:38

Je kan hem eventueel proberen te downgraden weet niet of je de SHSH bij Cydia hebt opgeslagen

markytel 24-08-10 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDevil (Bericht 543308)
Je kan hem eventueel proberen te downgraden weet niet of je de SHSH bij Cydia hebt opgeslagen

Nee want ik heb nog geen Iphone hehe dus dat gaat hem niet worden

Thrust 24-08-10 22:10

firmware 4.0.1 downloaden, in DFU zetten en dan herstellen met de 4.0.1 firmware. Daarna ken je gewoon jailbreaken en unlocken.
Geen gedoe met SHSH, het is mij gelukt met me iPhone 4 dus zou jou ook moeten lukken lijkt me.

markytel 24-08-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thrust (Bericht 543634)
firmware 4.0.1 downloaden, in DFU zetten en dan herstellen met de 4.0.1 firmware. Daarna ken je gewoon jailbreaken en unlocken.
Geen gedoe met SHSH, het is mij gelukt met me iPhone 4 dus zou jou ook moeten lukken lijkt me.

Okay, dus als ik je goed begrijp kan ik de firmware 4.0.1 gewoon van het net halen... en deze installen ondanks dat er 4.0.2 op het toestel staat........ en dan alsnog jailen en unlocken??

Dit geeft mij weer hoop

Michel15 24-08-10 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markytel (Bericht 543647)
Okay, dus als ik je goed begrijp kan ik de firmware 4.0.1 gewoon van het net halen... en deze installen ondanks dat er 4.0.2 op het toestel staat........ en dan alsnog jailen en unlocken??

Dit geeft mij weer hoop


Helaas

Als jij straks een iPhone 4 zou kopen met 4.0.2 erop af fabriek dan kan jij op geen enkele manier nog naar 4.0.1 ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thrust (Bericht 543634)
firmware 4.0.1 downloaden, in DFU zetten en dan herstellen met de 4.0.1 firmware. Daarna ken je gewoon jailbreaken en unlocken.
Geen gedoe met SHSH, het is mij gelukt met me iPhone 4 dus zou jou ook moeten lukken lijkt me.

Dan heb jij dit nog net gedaan toen Apple 4.0.1 nog toestond

Alternative Junkie 24-08-10 22:44

Ik heb per ongeluk de nieuwste firmware op gezet, maar ik kan wel m downgraden. Enerzijds wacht ik toch eventjes af.. Was al veel gedoe om mijn iPhone 4 te instellen zoals ik het bij iPhone 2G heb, met contacts en al..

ThaDevil 24-08-10 22:44

Apple Locked Digitally Signed For iOS 4.0.1/3.2.1 - Covering Web


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.