//

Simlock laten verwijderen door T-Mobile

Simlock laten verwijderen door T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn simlock laten verwijderen door T-Mobile, nu had gelezen dat je de telefoon moet aansluiten aan iTunes en dan word hij verwijdert. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-10, 17:07
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard Simlock laten verwijderen door T-Mobile

Ik kan mijn simlock laten verwijderen door T-Mobile, nu had gelezen dat je de telefoon moet aansluiten aan iTunes en dan word hij verwijdert.

Nu vraag ik me af moet ik dan eerst mijn jailbreak verwijderen zeg herstellen naar software 3.1.3 zonder jailbreak en dan de simlock laten verwijderen of kan ik gewoon de jailbreak er op laten staan???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-10, 18:51
rolandje0 rolandje0 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 57
Standaard

Maakt niet uit, t-mobile zorgt ervoor dat jouw toestel met elke sim kaart werkt!
  #3  
Oud 24-08-10, 18:58
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Jailbreak kan er gewoon op blijven staan, alleen moet je oppassen dat hij niet 4.0.2 geïnstalleerd nadat hij simlockvrij is. Dat had ik, maar misschien wel beetje te snel doorgeklikt.

Je moet je iphone een half uur aan itunes hangen met een simkaart van bijv kpn, na het half uur moet je de kabel eruit halen en er weer in stoppen, dan krijg je de melding dat je telefoon simlock vrij is.
  #4  
Oud 25-08-10, 14:24
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Dat simkaartje van een andere provider word een uitdaging, ik heb die namelijk niet. Eens kijken hoe we dit gaan oplossen!
  #5  
Oud 25-08-10, 17:51
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Misschien kun je even snel 1 van iemand lenen?
  #6  
Oud 25-08-10, 20:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Simkaartje van een andere provider?? Ik heb dit ooit gedaan met de TM-sim er in. Je krijgt dan gewoon de melding dat ie unlocked is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 25-08-10, 20:10
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Dan zal dat ook wel werken. Ik kreeg een mail van tmobile dat ik er een simkaart van een andere provider erin noest doen. Maar denk idd dat een tm sim ok wel werkt.
  #8  
Oud 28-08-10, 19:54
leoniez00 leoniez00 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

weet iemand hoe dit geintje werkt met een buitenlandse sim?
Heb net in Vietnam een prepaid sim gekocht.
T-mobile mijn toestel laten vrijmaken via het 070 tel nummer, alle stappen doorlopen, maar krijg bij het aansluiten de melding dat de simkaart niet wordt ondersteund.. heb daarvoor net de nieuwe 4.0.2 geinstalleerd.. is dat het misschien?
  #9  
Oud 03-09-10, 00:35
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb inmiddels al 2 jaar een iPhone 3G. Maar omdat ik zelf net een iPhone 4 heb wil mijn vriendin de 3G gaan gebruiken. Alleen heeft zij Vodafone. Nou zou ik in principe gewoon T-mobile kunnen bellen voor een gratis unlock. Alleen heb ik net een nieuw toestel van de verzekering gekregen. Kan T-Mobile hem dan ook unlocken? Omdat ik al wel een 2 jarig contract heb gehad. Of moet ik dit met de verzekeringsmaatschappij uitvechten?
__________________
iPhone 3G 16GB Wit | iPhone 4 16GB Zwart | iPhone 5 16GB Wit | iPad 32GB Wi-Fi | Macbook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core i5 Late 2011 | Mac Mini Early 2009 | Apple TV 2
  #10  
Oud 07-09-10, 19:33
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

even een andere vraag waar ik wel benieuwd naar ben:

moet je perse een Tmobile contract hebben om een iPhone te unlocken bij hun? Want ik heb wel een Tmobile gelockte 3g en 3gs liggen. Allebei ouder dan een jaar. maar heb geen contract bij hun of vragen ze daar niet naar?
  #11  
Oud 07-09-10, 19:53
smeyer smeyer is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 Bekijk bericht
even een andere vraag waar ik wel benieuwd naar ben:

moet je perse een Tmobile contract hebben om een iPhone te unlocken bij hun? Want ik heb wel een Tmobile gelockte 3g en 3gs liggen. Allebei ouder dan een jaar. maar heb geen contract bij hun of vragen ze daar niet naar?
Het toestel moet ouder dan een jaar zijn, er hoeft geen lopend contract te zijn.
  #12  
Oud 08-09-10, 18:52
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smeyer Bekijk bericht
er hoeft geen lopend contract te zijn.
dat is beterrr
  #13  
Oud 09-09-10, 11:01
Wolfvh Wolfvh is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jordylwd Bekijk bericht
Jailbreak kan er gewoon op blijven staan, alleen moet je oppassen dat hij niet 4.0.2 geïnstalleerd nadat hij simlockvrij is. Dat had ik, maar misschien wel beetje te snel doorgeklikt.
.
Dus is het dan de bedoeling dat je dus van te voren alle updates doet en dan pas naar tmobile gaat bellen voor de unlock?
  #14  
Oud 09-09-10, 11:17
Robbee Robbee is offline
• iOS 13.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik had een Simyo prepaid kaartje gebruikt, kost 2,50
  #15  
Oud 09-09-10, 17:14
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Ik zit met mijn iPhone 4 op 4.0.2 en wil graag mijn iPhone simlock vrij maken. Nu krijg je (als het goed is) de melding er is een update van je serviceprovider beschikbaar, wilt u deze installeren. Wordt hierdoor ook de fw geupdate? of staat dit hier los van?

Iemand die hier ervaring mee heeft?!
  #16  
Oud 09-09-10, 17:20
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bijlie Bekijk bericht
Dat simkaartje van een andere provider word een uitdaging, ik heb die namelijk niet. Eens kijken hoe we dit gaan oplossen!
dan vraag ik me meteen af waarom je iphone unlocked moet worden?
  #17  
Oud 09-09-10, 17:20
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markzijlstra Bekijk bericht
Ik zit met mijn iPhone 4 op 4.0.2 en wil graag mijn iPhone simlock vrij maken. Nu krijg je (als het goed is) de melding er is een update van je serviceprovider beschikbaar, wilt u deze installeren. Wordt hierdoor ook de fw geupdate? of staat dit hier los van?

Iemand die hier ervaring mee heeft?!
niet updaten (installeren)
  #18  
Oud 09-09-10, 18:55
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markzijlstra Bekijk bericht
Ik zit met mijn iPhone 4 op 4.0.2 de melding er is een update van je serviceprovider beschikbaar, wilt u deze installeren. Wordt hierdoor ook de fw geupdate? of staat dit hier los van?

Iemand die hier ervaring mee heeft?!
fw geupdate staat er los van, omdat ik dat wel heb gedaan en heb gewoon me oude firmware. (firmware 4.01)
  #19  
Oud 09-09-10, 19:13
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

als je belt met tmobile.. kan op werkdagen van... 10 uur denk ik tot 20.00
dan krijg je dit mailtje :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Mobile
Datum
30 augustus 2010 Betreft iPhone simunlock T-Mobile kenmerk [
Empty
Empty
Empty

Geachte Empty,

Hieronder vindt u de procedure om uw iPhone simlockvrij te maken.

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor een half uur met uw computer, met iTunes opgestart. iTunes dient verbonden te zijn met internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´.
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider (horend bij de simkaart). Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen.

Het deblokkeren van uw iPhone is nu gelukt.

Let op! Als u de procedure niet goed volgt of de unlockcode verkeerd invoert, kan uw toestel permanent blokkeren. Lukt het u in 2 pogingen niet de simlock te verwijderen van uw toestel, neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 06 - 2400 1200.



Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV



Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice



Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht, waarop u geen antwoord kunt geven. Wilt u eventuele vragen toch graag per e-mail bij T-Mobile neerleggen? Dan verwijzen wij u naar onze website.

let ook vooral op dit stuk:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door email tmobile
Let op! Als u de procedure niet goed volgt of de unlockcode verkeerd invoert, kan uw toestel permanent blokkeren.
Dit gaat je ook zeker NIET lukken voordat je gebeld hebt met tmobile
  #20  
Oud 13-09-10, 14:37
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
dan vraag ik me meteen af waarom je iphone unlocked moet worden?
De rede is heel simpel, toestel is nu van mij en ik bepaal wat ik met mijn iPhone ga doen. Dus als ik van provider wil wisselen dan wil ik dat doen en ik wil niet beperkt tot T-Mobile / Ben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile Simlock verwijderen sixbit Odido (T-Mobile) 270 01-06-11 10:48
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile dowminic Unlock 2 21-10-10 01:19
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.