//

Unlock of Jailbreak bij nieuwe firmware?

Unlock of Jailbreak bij nieuwe firmware? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Op dit moment maak ik gebruik van een iPhone 1e generatie uit de US. Ik heb hem gejailbreakt en ge-unlocked met QuickPwn. Alleen draait ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-10, 13:41
Gijsbrecht13 Gijsbrecht13 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Unlock of Jailbreak bij nieuwe firmware?

Hallo!
Op dit moment maak ik gebruik van een iPhone 1e generatie uit de US. Ik heb hem gejailbreakt en ge-unlocked met QuickPwn. Alleen draait hij nog steeds op firmware 2.1 . Ik kan nu geen een app meer downloaden omdat de firmware gewoon te oud is. Dus wil ik hem graap upgraden naar de nieuwste firmware.

Nu vroeg ik me af:
Als ik gewoon de nieuwste firmware er op zet, moet ik de iPhone dan ook op nieuw unlocken of hoef ik hem alleen te jailbreaken? Jailbreaken heb ik immers zo gedaan met JailbreakMe, toch? Maar het unlocken kost veel meer tijd, de vorige keer ten minste. Bovendien is mijn sleepbutton een beetje kapot, en die moest ik vorige keer bij het unlocken echt gebruiken.

Hebben jullie als iPhone-experts tips voor me wat dit betreft? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Unlock - jailbreak - geen firmware versie ??? willydp Unlock 2 31-01-11 19:32
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) TruthSolution iTunes 2 18-09-08 20:11
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem pimmers Unlock 9 23-08-08 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.