//

activeren simlock-vrije 3GS op OS4

activeren simlock-vrije 3GS op OS4 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb maart 2010 in België een simlock-vrije 3GS gekocht. Deze heb ik pas afgelopen week (medio augustus) in gebruik genomen. Bij het in gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 15:49
Martin9 Martin9 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard activeren simlock-vrije 3GS op OS4

Ik heb maart 2010 in België een simlock-vrije 3GS gekocht. Deze heb ik pas afgelopen week (medio augustus) in gebruik genomen.

Bij het in gebruik nemen vroeg iTunes, nog vóórdat het toestel bij Apple was geactiveerd, of ik wilde upgraden naar OS4. Helaas zo dom geweest om dit inderdaad te doen.

Sindsdien krijg ik in iTunes de foutmelding "De iPhone die u probeert te activeren heeft geen SIM-kaart". Geprobeerd dit te verhelpen door een T-Mobile prepaid simkaart in het toestel te doen, maar zelfde resultaat.

Vervolgens geprobeerd om met RecBoot een downgrade naar OS 3.1.3 uit te voeren (dit omdat een ander Belgisch toestel van mij op OS3 is geactiveerd en nadien probleemloos naar OS4 is gegaan), met de T-Mobile simkaart in het toestel.

Dit resulteerde echter in de volgende foutmelding: "De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. This device isn’t eligible for the requested build."

Kan iemand me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, activeren, belgie, simlockvrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: vodafone simlock vrije iphone 4 Tazzoon Unlock 0 07-02-11 19:57
Updaten simlock vrije iPhone 3gs dj-ync iTunes 2 29-10-10 08:35
iPhone 3GS: updaten simlock vrije iphone dj-ync Unlock 0 23-10-10 14:23
simlock vrije iphone. gejailbreakt. updaten ? mm11mm11 iPhone algemeen 5 31-08-10 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.