//

Door ifunbrick "ongeldige reactie Iphone"

Door ifunbrick "ongeldige reactie Iphone" discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik ben al een tijdje bezig met iphone jailbreaken en consoorten en heb dan ook een tijdje geleden geupdate naar 4.0.1. Er achter gekomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 12:55
jellescheerlinck's schermafbeelding
jellescheerlinck jellescheerlinck is offline
• iOS 8.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: België
Berichten: 17
Standaard *HELP* "ongeldige reactie Iphone" Door ifunbrick?

hey,
ik ben al een tijdje bezig met iphone jailbreaken en consoorten en heb dan ook een tijdje geleden geupdate naar 4.0.1.

Er achter gekomen dat deze dan terug gesimlocked was, geen probleem, een kaartje gekocht, dan daarna gejailbreaked door middel van jailbreakme.
Ultrasnow geïnstalleerd, waarna de unlock nog niet helemaal gelukt was.
Na wat opzoekingswerk bij een oplossing uitgekomen, dmv ifunbrick de map lockdown vervangen.

Dit gedaan, maar nu krijg ik steeds "ongeldige reactie van iphone ontvangen" in Itunes en wordt mijn iphone niet eens meer geconnect met mijn pc.
Het lukt mij ook niet om hem in recovery te krijgen.

De iphone werkt wel helemaal, buiten de verbinding met itunes en ook geen telefonie.
Is er iemand die mij kan helpen?

groeten,
jelle
__________________
-- Iphone 4S 64GB Black -- iOS 8.4 --

Laatst gewijzigd door jellescheerlinck; 09-09-10 om 17:58. Reden: titel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 14:32
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

lijkt erop dat de iphone wel is geactiveerd maar nog niet is unlocked. beste manier is om dezelfde procedure nogmaals te doorlopen. Via Jailbreakme.com jailbreaken en unlocken via Cydia - ultrasn0w.

Even restoren en opnieuw proberen zou ik zeggen. Denk eraan dat je niet update naar 4.0.2
  #3  
Oud 08-09-10, 17:15
jellescheerlinck's schermafbeelding
jellescheerlinck jellescheerlinck is offline
• iOS 8.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: België
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazywarning Bekijk bericht
lijkt erop dat de iphone wel is geactiveerd maar nog niet is unlocked. beste manier is om dezelfde procedure nogmaals te doorlopen. Via Jailbreakme.com jailbreaken en unlocken via Cydia - ultrasn0w.

Even restoren en opnieuw proberen zou ik zeggen. Denk eraan dat je niet update naar 4.0.2
Dat is het probleem eigenlijk, ik kan niet restoren en ook niet in recovery of DFU geraken?
  #4  
Oud 09-09-10, 17:47
jellescheerlinck's schermafbeelding
jellescheerlinck jellescheerlinck is offline
• iOS 8.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: België
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellescheerlinck Bekijk bericht
Dat is het probleem eigenlijk, ik kan niet restoren en ook niet in recovery of DFU geraken?

UPDATE:
blijkbaar was er een probleem met de verbinding tussen mijn iphone en de itunes op mijn pc, gerestored via de pc van mijn broer, opnieuw gejailbreaked en unlocked met ultrasn0w.

Het enige resterende probleem is dat ik nog steeds mijn activatie-simkaart er niet uit mag halen, want wanneer ik mijn gewone er terug instop, slaat hij weer in activatie-blokkering, iemand een oplossing?

EDIT:

Blijkbaar dit deeltje tekst over het hoofd gezien:

"Om je eigen simkaart te kunnen gebruiken in de iPhone, voeg je daarna de repository http://cydia.pushfix.info toe in Cydia via Manage, Sources, Edit, Add. Met behulp van Search kun je tot slot de Hacktivation Patch vinden en installeren. Je kunt daarna de simkaart van de provider van jouw keuze plaatsen."

Alles werkt nu, mag dus gesloten worden.
Bedankt!

Laatst gewijzigd door jellescheerlinck; 09-09-10 om 18:44.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Geen reactie na "downloaden"" mitchmover Archief 3 23-07-09 20:51
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.