//

zoekt niet meer automatisch naar netwerk

zoekt niet meer automatisch naar netwerk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iPhone gejailbreakt heb, zoekt hij niet meer automatisch naar het netwerk nadat dat weggevallen is. In de keuken van mijn huis heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 00:32
fons89 fons89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard zoekt niet meer automatisch naar netwerk

Sinds ik mijn iPhone gejailbreakt heb, zoekt hij niet meer automatisch naar het netwerk nadat dat weggevallen is. In de keuken van mijn huis heb ik geen bereik, iedere keer als ik daar ben geweest geeft de iPhone dus geen service aan.
Zodra ik (op een andere plek) ofwel de flight mode even aan en uit zet, ofwel in SBSettings de 'Phone' functie aan en uit (nagenoeg hetzelfde), heb ik meteen weer bereik. Aangezien ik niet iedere keer als ik even de keuken in en uit ben geweest er aan denk dit te doen (...), zit ik soms lang zonder bereik zonder het door te hebben.

Kanttekeningen:
- ik woon op het moment in Argentinië en maak hier gebruik van een prepaid kaartje van provider 'Claro'. Lijkt mij dat dit verder geen verschil zou moeten maken?

- andere telefoon (simpele maar o zo goede Nokia 6230i) pakt wel weer snel (automatisch) het netwerk

Iemand ideeën?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zoekt om de 5 sec naar een netwerk superbuurvrouwtje Wi-Fi 2 24-12-09 15:02
Na wegvallen Wi-Fi NIET automatisch op 3G netwerk montefeltro Archief 3 13-11-09 16:39
Google via Safari zoekt niet meer BfromB iPhone Apps 7 22-12-08 09:22
Iphone zoekt netwerk niet automatisch Pretender iPhone algemeen 3 16-08-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.