//

Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,-

Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien eens een netwerk herstel doen op de Iphone, dit doe je door, instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen. en heb je in Itunes gelezen (gefeliciteerd uw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 08-12-10, 10:57
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Misschien eens een netwerk herstel doen op de Iphone, dit doe je door, instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen.

en heb je in Itunes gelezen (gefeliciteerd uw Iphone is nu geunlockt) dit kan dan eraan liggen dat deze nog niet officieel geunlockt is, dan moet je dus de stappen weer even op nieuw uitvoeren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 08-12-10, 11:45
pappaduna pappaduna is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Smile officieel unlock t-mobile

vandaag mijn Iphone4 met IOS 4.1 en baseband 02.10.04 officieel laten unlocken door T-Mobile.
Helemaal voor niks.

Gewoon een collega laten bellen die een Iphone4 abonnement heeft bij t-mobile en mijn IMEI-nr doorgegeven aan hem.
En de klantenservice heeft hem netjes unlocked. Binnen een uur geregeld.

  #283  
Oud 08-12-10, 12:58
Roosert Roosert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik vind het maar raar. Stappen van IPHONE3GS doorlopen en helaas blijft maar zoeken. Ik heb de phone nog niet aan itunes gehangen omdat ik nog geen bevestiging van T-mobile heb gekregen. Kan helaas nog niet op het netwerk van T-mobile en de vorige eigenaar was een T-mobile klant ( marktplaats ) vandaar dat ik een simkaartje had gekocht om de unlock zelf aan te vragen bij T-mobile. Iemand nog een suggestie??
  #284  
Oud 08-12-10, 20:58
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik zie bij cd-media geen unlock voor de iphone 4 ??
Klopt dit?
  #285  
Oud 09-12-10, 14:19
Roosert Roosert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik zie helaas al wat mijn probleem is: Netwerk lijst kan niet geladen worden. Bij deze nooit meer iPhone... Alleen nog maar iPod!
  #286  
Oud 09-12-10, 14:37
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

CD-Media is al geruime tijd gestopt met het aanbieden van unlocks. Enige opties die je nog hebt zijn T-Mobile zelf of Home | DeLocker
  #287  
Oud 09-12-10, 14:43
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry1960 Bekijk bericht
Ik zie bij cd-media geen unlock voor de iphone 4 ??
Klopt dit?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roosert Bekijk bericht
Ik vind het maar raar. Stappen van IPHONE3GS doorlopen en helaas blijft maar zoeken. Ik heb de phone nog niet aan itunes gehangen omdat ik nog geen bevestiging van T-mobile heb gekregen. Kan helaas nog niet op het netwerk van T-mobile en de vorige eigenaar was een T-mobile klant ( marktplaats ) vandaar dat ik een simkaartje had gekocht om de unlock zelf aan te vragen bij T-mobile. Iemand nog een suggestie??
Als je niet op het netwerk kan met een T-mobile simkaart dan zit er gewoon geen t-mobile simlock op. Het feit dat je geen signaal krijgt en hij dus geen netwerk vindt is HET kenmerk van een niet ondersteunde simkaart.

Weet je wel zeker dat die verkoper van Marktplaats je ook echt een T-mobile NL iPhone heeft verkocht?

Hang hem eens aan iTunes en kijk wat iTunes zegt. Indien melding: Simkaart wordt niet ondersteund. Dan weet je genoeg...
  #288  
Oud 09-12-10, 15:14
Roosert Roosert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja ik weet t zeker, dit omdat hij zijn telefoon werkend heeft laten zien met t-mobile! En ik heb nog met Vodafone kunnen bellen tot aan die gelukkige nieuwe bb 05.14.02 geen service! Dacht door t-mobile de officiële unlock aan te vragen! Ik heb al meerdere malen op het internet gelezen dat de netwerklijst niet te laden is! Ik heb mijn iPhone aan iTunes gehangen maar geen flauw idee wat n hoe
  #289  
Oud 09-12-10, 15:59
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roosert Bekijk bericht
Ja ik weet t zeker, dit omdat hij zijn telefoon werkend heeft laten zien met t-mobile! En ik heb nog met Vodafone kunnen bellen tot aan die gelukkige nieuwe bb 05.14.02 geen service! Dacht door t-mobile de officiële unlock aan te vragen! Ik heb al meerdere malen op het internet gelezen dat de netwerklijst niet te laden is! Ik heb mijn iPhone aan iTunes gehangen maar geen flauw idee wat n hoe
Je geeft zelf al de oplossing aan. Als hij jou heeft laten zien dat hij met T-mobile kon bellen en jij kan vervolgens met Vodafone bellen. Vervolgens kan je na een update niet meer bellen. Dan was de telefoon toch gewoon softwarematig unlocked.

Oftewel, hij kon bij wijze van simlocked zijn door de locale Kazachstaanse provider. Omdat hij een software unlock had kon je met iedere simkaart bellen. Vervolgens heb je door een update de unlock tenietgedaan en heb je nu geen idee door welke provider het toestel is gelocked. Als een t-mobile simkaart het niet doet, is het in ieder geval geen T-mobile simlock.
  #290  
Oud 09-12-10, 18:30
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pappaduna Bekijk bericht
vandaag mijn Iphone4 met IOS 4.1 en baseband 02.10.04 officieel laten unlocken door T-Mobile.
Helemaal voor niks.

Gewoon een collega laten bellen die een Iphone4 abonnement heeft bij t-mobile en mijn IMEI-nr doorgegeven aan hem.
En de klantenservice heeft hem netjes unlocked. Binnen een uur geregeld.

Mag ik vragen hoe je dat precies gedaan hebt? Die mogelijkheid heb ik namelijk ook. Moet het simkaartje van die vriend dan in jouw iPhone zitten of kan hij gewoon bellen en mijn imei doorgeven en klaar?
  #291  
Oud 09-12-10, 20:27
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Helemaal gratis ,dat geloof ik niet ,unlocken kost 120,euro bij t-mobile ,dus dat wordt dan volgens mij in rekening gebracht bij die kennis van je .
Maar dat krijg je dan waarschijnlijk nog wel te horen ben ik bang.
  #292  
Oud 09-12-10, 20:54
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry1960 Bekijk bericht
Helemaal gratis ,dat geloof ik niet ,unlocken kost 120,euro bij t-mobile ,dus dat wordt dan volgens mij in rekening gebracht bij die kennis van je .
Maar dat krijg je dan waarschijnlijk nog wel te horen ben ik bang.
120 euro in de eerste 3 maanden van je abbo. Na een jaar trouwe abonnee betaal je niets meer!
  #293  
Oud 09-12-10, 21:00
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

oke ,maar het imei nr. van die trouwe klant is waarschijlijk wel bekent bij t-mobile ,en dan kan je niet oneindig veel vreemde imeinrs laten unlocken lijkt me .
  #294  
Oud 09-12-10, 21:43
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ben er nog steeds niet achter of T-Labiel nou wel of niet aan je imei kan zien waar je iPhone vandaan komt......
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #295  
Oud 09-12-10, 21:50
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hem vandaag unlock vrij laten maken bij t-mobile voor 70 euro (pripaid kaart + 60 euro opwarderen dat gratis verdubbeld wordt door t-mobile ) klaar en veilige officiele imeiunlock.
  #296  
Oud 09-12-10, 22:05
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry1960 Bekijk bericht
Ik heb hem vandaag unlock vrij laten maken bij t-mobile voor 70 euro (pripaid kaart + 60 euro opwarderen dat gratis verdubbeld wordt door t-mobile ) klaar en veilige officiele imeiunlock.
Misschien domme vraag, maar stel hem toch, ook jij had een T-Labiel simlock????
  #297  
Oud 09-12-10, 22:18
Roosert Roosert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Mijn iPhone 3GS is officieel van t-mobile uit Nederland. Ik heb het model nummer opgezocht en die verifieerd naar de Nederlandse versie van t-mobile. Maar waarschijnlijk door die BB helemaal van slag!
  #298  
Oud 09-12-10, 22:24
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ok, jammer. was leuker geweest als hij van een andere provider was geweest ;-)
  #299  
Oud 10-12-10, 02:00
Roosert Roosert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Oh waarom dan? Was er dan wel een oplossing?
  #300  
Oud 10-12-10, 12:23
macrules macrules is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Om even veel onzin uit de weg te ruimen:
- T-mobile kan geen buitenlandse iPhones unlocken. Ik heb het geprobeerd met een Orange UK en een T-mobile Duitsland.
Ze zien bij de tool dat het geen T-mobile NL is en kunnen het dan niet unlocken (ten minste voor de mijne)
- Voor zover ik heb gemerkt houdt T-mobile niet (goed) bij welk IMEI je hebt. Met een nieuwe iPhone bellen door iemand meer dan een jaar abo zou volgens mij moeten lukken: maar dus niet met een buitenlandse
- Wellicht ten overvloede: een Duitse T-mobile locked toestel werkt hiet niet in NL kwam ik achter. Ik heb T-mobile Duitsland gebeld en zij zeggen dat ze niet unlocken, pas na 2 jaar.

Er zijn een aantal providers die ook na 2 jaar geen unlock bieden en sommige wel op betaling zoals Tmobile NL.
Voor zover ik heb gevonden doet AT&T US het helemaal niet.
Orange UK en O2 UK wel, daarom kun je die ook door sommige unlockers vrij laten maken: zij kunnen bij het systeem waarin dat geregeld wordt.

Trap NOOIT in verkopers die beweren software te hebben voor een unlock tegen betaling: de tools van het dev team zijn gratis en tot op heden is de 02.10.04 baseband van de iPhone NIET gekraakt.
Men werkt sinds vorige week maandag aan een unlock tool, crashes zijn gevonden.

De softwre unlock kan dus nog even duren, maar ik denk niet lang.
Dan kun je hem zelf unlocken.

Als je een gelockte phone koopt google dan of er een imei unlock te koop is, dan kun er zo een kopen als je niet wilt wachten, of gewoon een simlock vrije natuurlijk .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 jmwentzel Jailbreak 6 27-02-11 15:20
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 16:07
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile Drime Unlock 24 06-12-10 22:36
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! SalPacino Unlock 1 15-06-10 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.