Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stevah Dus als ik bij een autorized apple reseller naar binnen stapt en vraag of ze een unlock code voor me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Kijk anders even op het forum van Tweakers.net, daar heb ik het vandaan. Misschien lijk ik een spammer ofzo, maar ik wil enkel de mensen hier helpen met een goedkoper alternatief |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gedaan bij imeiunlock.nl. Is gewoon goed. Die cdmedia site had ik geen goed gevoel bij met die schitterende teksten. Ik heb wel 85 betaald maar is wel goed. Wel 7 dagen wachten. Is nog altijd 35 euro goedkoper dan TM.
|
|
||||
|
||||
Hoezo wel goed? Bij mij was het ook goed en binnen 3 uur en goedkoper. Ik zie het probleem niet helemaal De layout van een website is niet allebepalend hoor.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af waarom je in de aanval gaat, terwijl hij gewoon zegt waarom hij zich niet prettig voelde bij de site CDMedia?
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt dit:
|
|
||||
|
||||
Ik ga niet in de aanval, maar hij legt de nadruk op dat het bij hem wel goed is gegaan. Terwijl het bij mij ook goed is gegaan.
|
|
|||
|
|||
Hij legt niet de nadruk op dat het wel goed was bij hem en niet bij jou. Hij zei dat de site waar hij het had besteld goed was, ondanks de wat hogere prijs.
|
|
||||
|
||||
Nog niemand dus, vroeg nog topicstarter uitgezonderd
|
|
|||
|
|||
weet iemand wanneer je een US iphone 4.1 kan unlocken?
|
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren de code aangevraagd, maar nog geen code mogen ontvangen.
Net zoals bij de jailbreak is geduld een schone zaak. Ik meld het wel als het allemaal gelukt is! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom leg je de klemtoon op 'wel'? Dan lijkt het alsof die cdmedia niet goed is. Die is toch ook goed volgens jou. Zijn ze allebei goed |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe nu verder?
Citaat:
Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
In een ver grijs verleden heeft t-mobile ooit een 3g voor me simlock vrij gemaakt.. Ik moest toen : Simkaart van gewilde provider in het toestel doen, aan itunes connecten, en tijdje (wel best lang hoor) wachten.. Dan roept itunes op een gegeven moment dat ie simlock vrij is ! |
|
||||
|
||||
De procedure is hier wel op de site te vinden. Even zoeken zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zie mijn vorige reactie!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jouw uitleg zal ik opvolgen, dus THNX!! |
|
|||
|
|||
ik heb het gedaan en nee dit is geen reclame kosten met 60euro en is een legale unlock.
thx topic starter tis beter dan de iligale turk hier om de hoek die me probeert lichter te maken voor niks. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 | jmwentzel | Jailbreak | 6 | 27-02-11 16:20 |
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS | wim77 | Unlock | 1 | 21-01-11 17:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
|
|