//

Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,-

Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DutchTiger Ik ben een beetje aan het surfen gegaan en heb via marktplaats iemand gevonden die hetzelfde kan als hierboven. Kost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 28-10-10, 17:33
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchTiger Bekijk bericht
Ik ben een beetje aan het surfen gegaan en heb via marktplaats iemand gevonden die hetzelfde kan als hierboven. Kost ook 75,--
Morgenmiddag na 16:00 is mijn iphone unlocked. Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte...
En is dat pas betalen bij Unlock of van te voren? En welke providers kan deze unlocken???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 28-10-10, 17:40
DutchTiger DutchTiger is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Hij kan T-mobile NL unlocken en ja... het is wel betalen van te voren. Heb het via paypal gedaan, dan kan ik altijd proberen het geld terug te krijgen als hij zijn afspraken niet nakomt. Maar... ik heb het idee, zeker n.a.v. de snelle reacties die ik steeds terug krijg op mijn mailtjes, dat dit geen probleem gaat worden... Soms moet je gewoon op je gevoel afgaan.
Maar... morgenmiddag na 16:00 weten we meer...
  #243  
Oud 28-10-10, 17:57
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Is het ook alleen T-Mobile? Ben toch meestal geen fan van vooraf betalen...
  #244  
Oud 28-10-10, 18:10
Rowinvd Rowinvd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Is het ook alleen T-Mobile? Ben toch meestal geen fan van vooraf betalen...
Maar bij zo iets snap ik de verkoper wel goed, denk dat het merendeel er dan gewoon vandoor gaat nadat de telefoon geunlockt is.

Oplossing kan dan zijn om eerst de helft over te maken, en na de unlock het andere deel, maar zelf zou ik ook dit risico niet nemen als verkoper van een unlock.

Voor hem zal het ongetwijfeld weinig uit maken of die ene persoon hem nou wel of niet neemt, zo'n handeltje in dit zal het best goed doen
  #245  
Oud 28-10-10, 18:17
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Daar heb je zeker een punt, maar de markt is natuurlijk een beetje verpest door oplichters en zo.

Maar dat helft nu, helft later is een oplossing idd
  #246  
Oud 29-10-10, 16:32
DutchTiger DutchTiger is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Yes! Zojuist verscheen er op mijn itunes de mededeling dat mijn iphone geunlocked en geactiveerd is! Ondanks dat het natuurlijk een gok was om vooraf te betalen is het keurig uitgevoerd.
  #247  
Oud 30-10-10, 10:02
Ikaatje79 Ikaatje79 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Hallo

Ik heb mijn Iphone 4 van T-mobile geunlocked met DeLocker. Wel eerst 85 euro betalen en binnen een dag was die geulocked. Op hun site staat 2-3 dagen voor. Dus super service. Kreeg ook na mijn eerste mail snel een reactie gebeurt ook niet altijd. Het is wel veel geld maar wel de moeite waard. Bij T-mobile zelf kost het 120 euro.

Gr. Ikaatje
  #248  
Oud 30-10-10, 10:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hoe wordt dit nou eigenlijk uitgevoerd? Zijn dit nou t-mobile medewerkers die tijdens hun lunchpauze een paar toestellen stiekem unlocken?
  #249  
Oud 30-10-10, 14:28
Ikaatje79 Ikaatje79 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Geen idee. En maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit. Hoe ze het doen. Mijn iphone is tenminste simlockvrij nu!!!!!!!
  #250  
Oud 30-10-10, 19:41
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Hi,

Ik ben nieuw hier dus als mijn vraag al gesteld is mijn excuses daarvoor, maar ik kan geen sluitend antwoord vinden op mijn vraag.

Ga straks een Iphone 4 ophalen die 'perongeluk' is geupgrade naar 4.1 (gekocht in Carrefour Belgie). Volgens wat ik op het forum hier kan lezen kan deze niet geunlocked worden tenzij langs een officieele weg.
Klopt dit of sla ik de bal hier volledig mis ?

Ook ben ik op een site terecht gekomen die een software pakketje zou verkopen die alles unlocked ... iphoneunlocking.com, is dit mogelijk?
  #251  
Oud 30-10-10, 19:48
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Er is geen enkele manier om via software de door jou genoemde iPhone te unlocken. Trap dus niet in dat soort sites.

Het enige wat je op dit moment kunt doen is via in deze thread genoemde websites hem officieel laten unlocken of wachten tot er een software unlock uitkomt.
  #252  
Oud 30-10-10, 20:07
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Heb net eens geinformeerd en het toestel zou een 'Orange' lock hebben (dus Frans toestel veronderstel ik) ? Is er iemand die mij mischien de weg kan wijzen naar iemand/site die deze lock kan opheffen ?

Ondanks dat ik paar posts naar boven lees dat cdmedia geen unlocks meer aanbied kan ik het op hun site blijkbaar toch nog bestellen. Lukt het daar nu wel nog of niet ...

Laatst gewijzigd door BigG; 30-10-10 om 20:40.
  #253  
Oud 30-10-10, 21:55
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

cdmedia schijnt nu inderdaad weer unlocks aan te bieden. Toen het niet kon stond het ook niet meer op de site. Echter nu met een fikse prijsverhoging. 100 euro voor een t-mobile unlock lol!

Vaak kunnen andere websites ook gewoon meer unlocks doen dan ze aangeven. Moet je gewoon even navragen.
  #254  
Oud 01-11-10, 14:15
joeysven joeysven is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Smile Unlock 02.10.04 Zit er aan te komen!

Zie deze conversatie tussen Sherif Hashim en AhmedElKashif op Twitter een uurtje geleden. Gast wil zijn iPhone 4 verkopen maar Sherif zegt hem vooral toch even te wachten: Twitter
  #255  
Oud 01-11-10, 14:27
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeysven Bekijk bericht
Zie deze conversatie tussen Sherif Hashim en AhmedElKashif op Twitter een uurtje geleden. Gast wil zijn iPhone 4 verkopen maar Sherif zegt hem vooral toch even te wachten: Twitter
We hebben het hier over een officiële unlock. Sherif heeft het over een softwarematige unlock.

Officiële unlock is permanent en je kunt dus altijd mee met de softwareupdates van Apple zonder je zorgen te maken je unlock te verliezen.

We weten allemaal dat rond de release van 4.2 er een softwarematige unlock komt voor de nieuwe baseband. Maar daar hebben we het hier niet over.
  #256  
Oud 01-11-10, 14:54
joeysven joeysven is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
We hebben het hier over een officiële unlock. Sherif heeft het over een softwarematige unlock.

Officiële unlock is permanent en je kunt dus altijd mee met de softwareupdates van Apple zonder je zorgen te maken je unlock te verliezen.

We weten allemaal dat rond de release van 4.2 er een softwarematige unlock komt voor de nieuwe baseband. Maar daar hebben we het hier niet over.
Je hebt gelijk Sektorios, ik zit in het verkeerde topic ...
  #257  
Oud 05-11-10, 15:15
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigG Bekijk bericht
Heb net eens geinformeerd en het toestel zou een 'Orange' lock hebben (dus Frans toestel veronderstel ik) ? Is er iemand die mij mischien de weg kan wijzen naar iemand/site die deze lock kan opheffen ?

Ondanks dat ik paar posts naar boven lees dat cdmedia geen unlocks meer aanbied kan ik het op hun site blijkbaar toch nog bestellen. Lukt het daar nu wel nog of niet ...
Ik zag op Home | DeLocker dat ze nu ook Orange frankrijk unlocks aanbieden. Misschien heb je hier nog wat aan!
  #258  
Oud 05-11-10, 19:52
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Ik zag op Home | DeLocker dat ze nu ook Orange frankrijk unlocks aanbieden. Misschien heb je hier nog wat aan!
Ik niet meer, heb dat toestel links laten liggen, maar mischien kan ik de verkoper er nog een plezier mee doen, want denk dat dit uiteindelijk de reden was waarom hij hem verkocht

Bedankt!
  #259  
Oud 27-11-10, 19:06
quient1970 quient1970 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard Unlock T mobile

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn Tmobile van mijn iphone 4 kan krijgen ik wil hem gaan gebruiken met mijn kpn sim kaart
  #260  
Oud 27-11-10, 19:22
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quient1970 Bekijk bericht
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn Tmobile van mijn iphone 4 kan krijgen ik wil hem gaan gebruiken met mijn kpn sim kaart
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/delocker/

Laatst gewijzigd door Sektorios; 27-11-10 om 23:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 jmwentzel Jailbreak 6 27-02-11 15:20
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 16:07
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile Drime Unlock 24 06-12-10 22:36
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! SalPacino Unlock 1 15-06-10 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.