//

Iphone 3g activeren, unlocken. Help please

Iphone 3g activeren, unlocken. Help please discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een iphone 3g 16gb zwart gekocht op martplaats. Nu zij hij dat hij gemakkelijk te unlocken en te jailbraken was. Alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-10, 12:39
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard Iphone 3g activeren, unlocken. Help please

Hallo,

Ik heb gisteren een iphone 3g 16gb zwart gekocht op martplaats. Nu zij hij dat hij gemakkelijk te unlocken en te jailbraken was. Alleen ik heb al aardig wat uitgezocht maar ik kom er echt niet uit. Ik moet eerst de Iphone activeren maar dat lukt me al niet. Ik weet overigens ook niet wat mijn versie is, weet iemand waar ik dat kan vinden.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Alvast Bedantk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-10, 16:31
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Ik zou blackra1n downloaden (blackra1n.com), vervolgens je iPhone aan de computer hangen en blackra1n het werk laten doen. Op die manier word je telefoon (mits je software het toelaat) geactiveerd.

Mocht dit niet lukken moet je een Custom firmware installeren op je iPhone deze is te downloaden via de links in dit forum: https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html (in de eerste post van Destiny, de 3G met activatie).

Om te installeren dien je je telefoon in de DFU mode te zetten, dit kun je het beste doen door even naar youtube te gaan en te zoeken op iPhone DFU mode. Als dat gelukt is hang je je iPhone aan iTunes, dan geeft iTunes de melding dat je de telefoon kunt herstellen (indien jouw profiel klopt en je hebt windows), doe je dit doormiddel van het indrukken van je shift toets en het klikken op herstel in iTunes (shift ingedrukt houden ).. kies vervolgens de software die je gedownload hebt uit mijn eerdere post en dan moet het lukken.

succes!

Laatst gewijzigd door markzijlstra; 23-09-10 om 16:40.
  #3  
Oud 24-09-10, 11:12
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Oke, echt super ik ga het proberen!
  #4  
Oud 26-09-10, 16:11
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik heb me iphone kunnen jailbreaken door middel van redsn0w alleen nu doet me iphone helemaal gek dat belicoontje die onderin hoort te staan is weg, ik heb wel dat cydia maar hij geeft een error aan en als ik hem uit wil doen moet dat met home menu en powerbutton te gelijk als ik alleen powerbutton doe en dan uitzet met dat sleepding dan start hij gewoon opnieuw op?
Ik probeerde dus die software te installeren die in de post hierboven aangegeven staat. Ik heb hem in dfu mode gezet en dat geeft itunes ook aan alleen als ik die software wil installeren geeft itunes na enige tijd de volgende foutmelding aan. De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1602).
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone unlocken of activeren wat? Xace Unlock 4 10-12-10 09:05
iPhone 1e gen.: Unlocken/activeren iPhone 2g Sophie* Unlock 6 07-06-10 11:19
U.K Iphone Unlocken, Jailbreaken, activeren ? Dazzle Archief 1 24-02-08 20:58
activeren en unlocken iphone brigittadik Unlock [archief] 4 18-12-07 18:41
iPhone 1.1.1 activeren en unlocken Johan Archief 8 15-10-07 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.