//

Iphone officieel unlocken lukt niet

Iphone officieel unlocken lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil mijn (in Nederland bij t-mobile) gekochte iphone via de officiele legale manier unlocken maar dit lukt niet. Ik zou dit via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-10, 17:01
Mickers Mickers is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone officieel unlocken lukt niet

Hallo allemaal,

Ik wil mijn (in Nederland bij t-mobile) gekochte iphone via de officiele legale manier unlocken maar dit lukt niet. Ik zou dit via de volgende stappen moeten doen:

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor een half uur met uw computer, met iTunes opgestart. iTunes dient verbonden te zijn met internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´.
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider (horend bij de simkaart). Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen.

Leuk en aardig hoor die beschrijving maar het werkt bij mij niet. Nadat ik stap 7 heb uitgevoerd, volgt stap 8 helemaal niet. Iemand enig idee? Uiteraard heb ik mijn telefoon al langer dan een jaar (mijn tweejarig abbo is zelfs al afgelopen) en ik volg ook precies alle stappen op dus daar kan het probleem niet echt in zitten. Bovendien heb ik ook nooit illegale programmatjes gebruikt ofzo.

Groetjes en bedankt alvast,

Mick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-10, 11:49
timarea51 timarea51 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 98
Standaard

lijkt me ook niet dat het werkt
aangezien tmobile hem simlock vrij moet maken dus zou even langs gaan
  #3  
Oud 02-10-10, 12:08
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je kan bellen met de unlock lijn van TM. Alleen op werkdagen tot 17:00. Hoef je niet langs de winkel.
  #4  
Oud 02-10-10, 12:13
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Je moet voor je dit doet bij T-Mobile aangeven dat het toestel unlocked moet worden.
Daar is een speciaal telefoonnummer voor, dat staat hier ergens op de site.
  #5  
Oud 07-10-10, 19:16
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Ik heb afgelopen zaterdag nadat ik 4 keer opnieuw heb moeten bellen naar de helpdesk van T-mobile hetzelfde gekregen, een mailtje dat ik het toestel aan itunes moet hangen.
Ik heb het toestel nu bijna 2 jaar en ik heb er niets dan ellende mee gehad, niet technisch want ik ben zelf reparateur geweest maar gewoon met het netwerk, ik heb in de tijd van 6 februari 2009 tot nu totaal 20 megabyte gebruikt aan internet, overal waar ik kwam in Nederland liet 3g het afweten, ik heb het toestel voornamelijk gekocht dat ik buiten de deur mijn email en mijn sites kan checken, nou dat gaat gewoon niet.
Mijn softwareversie is meen ik 3.1 ik heb nadien nooit meer er wat mee gedaan, ik wil het nu eerst in de originele staat terugbrengen voordat ik hem officieel unlock, dan kan ik hem schoon verkopen, ik vraag mij echter af of ik nu gewoon ondanks dat ik een gejailbreakte versie heb ik gewoon naar de basis 4.1 kan gaan (de update die itunes nu voorsteld)?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: at&t iphone officieel unlocken richard250 Unlock 1 15-10-10 21:14
iPhone 3G: Iphone unlocken lukt niet Joeldebull Unlock 2 09-05-10 10:34
Iphone 2 g unlocken en jailbraken lukt niet (meer) arcovandermeij Archief 1 31-05-09 11:15
Unlocken Iphone lukt niet! Jo! Archief 1 26-04-09 11:44
Iphone unlocken lukt niet meer JWvanL Archief 1 03-08-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.