//

Blijft hangen na jailbreak laatste reboot.

Blijft hangen na jailbreak laatste reboot. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Ik ben de eigenaar van een iPhone 2G uit amerika. Ik had mijn iPhone 2G, voor de verkoop helemaal gereset. Dus ook inhoud en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-10, 15:47
Patrick3G Patrick3G is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Blijft hangen na jailbreak laatste reboot.

Goedemiddag!

Ik ben de eigenaar van een iPhone 2G uit amerika.

Ik had mijn iPhone 2G, voor de verkoop helemaal gereset. Dus ook inhoud en media etc.

Nu was ie daarmee klaar, en ik zette de iPhone weer aan. Toen vroeg iTunes om een simkaart. Dus ik steek mijn vodafone simkaart erin (die ik niet bij de iPhone kreeg ofzo).

De jailbreak is dus eraf, en ik moet opnieuw activeren.

Ik heb de iPhone gejailbreakt, met redsnow 0.9.4, met de 3.9 en 4.6 bootloaders en 3.1.3 IPSW.

Alles gaat vlekkeloos, tot de laatste reboot, als redsn0w zegt dat hij 'done' is. Dan klik ik op finish, en dan blijft de iPhone hangen bij het apple logo.

Ik weet dat er meedere forums zijn met dit probleem, maar geen van de oplossingen daar gegeven werken voor mij.

Graag wat meer tips?

Groeten Patrick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Blijft in een jailbreak hangen?? 276159 Jailbreak 1 29-07-10 13:54
iPhone: Jailbreak redsnow blijft hangen keesdr Jailbreak 6 26-06-10 01:39
tijdens de jailbreak blijft de iphone hangen in de reboot onboard Archief 1 05-02-10 23:59
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen Fridse Unlock 7 25-08-09 22:46
iPhone: jailbreak blijft hangen tomm14 Jailbreak 1 06-06-09 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.