iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock en Hacktivatie (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/74902-unlock-hacktivatie.html)

Daantjuhh14 12-10-10 21:39

Unlock en Hacktivatie
 
Hoi,

Vraagje. Ik heb zojuist een iPhone 4 16GB mee laten nemen uit NY, USA. HEb hem gekocht voor 499,- dollar. Is deze dan simlockvrij?

Zo nee:

Werkt zo'n niet officiele simkaart nog steeds voor de activatie?
Activeer je iPhone met een niet-officiële simkaart (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
Of kan het ook met een T-mobile simkaart?

En wat voor iOS zou erop staan? 4.1? of toch 4.01? En zijn ze alle 2 al te unlocken?

En zit er in een iPhone 4 uit amerika al standaard een AT&T kaartje waarmee je hem in NL kunt activeren? OF moet ik zon ATT kaartje bestellen via bijv. Marktplaats?
Gr Daan

Daantjuhh14 13-10-10 07:58

Even een kickje..

(mag dit wel eigenlijk:P)

Thimo 16-10-10 00:28

Iphone 4 unlock moeite
 
Yo,

Ik heb een iphone 4 - 16 gb black
Na heel veel moeite Limera1n er op gezet.
Cydia erop.
ultrasnow erop maar....ziet mijn sim kaart wel hij geeft mijn nummer weer, en contacten kon ik importeren. maar geeft aan "geen service" kan ook niet bellen.

BB: 01.59.00
Model: MC603DN
Aanbieder: Carrier 7.0

Simkaart: Telfort - is geknipt maar heeft een goudrandje eraf gehaald. Ik heb nu een nieuwe sim aan gevraagd (kosten 20,-) dus ik ga hem nog een keer knippen zonder de chip te beschadigen.

Ultrasnow meerderen malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Cydia verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Limera1n opnieuw geïnstalleerd.

Wat nu? Help

Rookie24u 16-10-10 02:23

Ik ben benieuwd want ik heb het zelfde gedaan en ook met een Telfort kaart. Prepaid dat wel. Misschien ligt daarin het probleem?

Ik ga morgen in ieder geval even naar een KPN of ander telefoonwinkeltje om te vragen of ik iets verkeerd gedaan heb en zo ja of ik een microsim kan krijgen die wel werkt.

Zoniet dan jammer en dan hou ik het wel bij mijn oude i3.

Hou mij op de hoogte en ik doe hetzelfde voor jou!

rweyn 16-10-10 17:44

Iphone 4
 
Een vriend van me heeft een Iphone 4 met IOS 4.1 en modemfirmware 02.10.04. Weet iemand of hier al een unlock programma voor is. Ik las wel iets over limesn0w, maar kan deze nog niet vinden.
Kan iemand mij hierin helpen???????

Alvast bedankt.

trimix 16-10-10 19:34

Iphone s met 4.1 erop kunnen wel gejailbreakd worden niet simlock vrij gemaakt worden Nog niet je hebt je baseband mee geupdate en dan kun je die nog niet unlocken

Thimo 16-10-10 20:15

baseband
 
Ja wanneer je baseband geen 1.59.00 is dan kan je hem niet unlocken.
Nu heb ik wel baseband 159 en toch krijg ik hem niet geunlocked damm. Het ligt niet aan mijn sim kaart want ik heb andere simkaarten erin gedaan en toch blijft tie aangeven "geen service" damn.

trimix 16-10-10 20:30

heb je een iphone 3 of 4 ?? 1.59 zou ie moeten unlocken
gooi ultrasnow er eens af en dan reboot en dan weer ultrasnow erop dan 5 min uitzetten en weer aan probeer dat eens

Thimo 16-10-10 23:29

Ja iphone 4 zelfs dat al een paar keer gedaan volgens diverse sites moet die van mij ge-unlocked kunnen worden. Maar op een of andere manier weigert tie om telfort verbinding te maken..... Een maatje van mij heeft een andere antenne op gezet zelfs dat mocht niet baten. Nu heeft tie hem geupdate naar 4.1 met behoud van baseband. Ik heb hem nog niet gehoord of het hem is gelukt. Zou morgen nog een optie kunnen zijn? Met die tool wat Dev team uitgeeft?

Wachten wordt je moe van tijd voor aktie kill

trimix 17-10-10 11:41

denk toch dat er iets fout is gegaan en ja dat zou een optie zijn nu kun je er ook niet mee bellen zou dan updaten naar 4.1 en jailbreaken en dan op de unlock gaan wachten die uit zou moeten komen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.