//

Iphone 4 gejailbreakt en unlocked

Iphone 4 gejailbreakt en unlocked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem. Ik heb een maandje geleden een franse iphone gekregen met een simlock van bouygues. Het is bijna onmogelijk om deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-10, 13:30
chennieboy chennieboy is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 gejailbreakt en unlocked

Ik zit met een probleem. Ik heb een maandje geleden een franse iphone gekregen met een simlock van bouygues. Het is bijna onmogelijk om deze officieel te laten unlocken. Ik heb hem eerst geactiveerd met een phonebook sim en vervolgens gejailbreakt en proberen te unlocken. Ik heb de 4.1 firmware met een baseband van 01.59.00 (mbv umbrella). NU is hij ook geunlocked met redsnow maar als ik mijn t-mobile sim erin doe krijg ik de melding andere simkaart aanwezig verbind met Itunes. Ik kan wel gebeld worden en smsjes ontvangen maar ik kom niet verder dan de melding en de mogelijkheid om een noodoproep te doen. Nu weet ik dat het bij eerdere firmware versies mogelijk was om het op te lossen met hacktivation patch maar deze ondersteund 4.1 niet. Kan iemand mij helpen?

Laatst gewijzigd door chennieboy; 13-10-10 om 14:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 14:14
Melvin18 Melvin18 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 147
Standaard

redsnow ? je hebt ultrasn0w nodig om te unlocked deze kan je via cydia (na jailbreak) vinden.

Hactivation is wel zo met greenp0ison trouwens
Dit is wat ik gedaan heb:

- Tinyunbrella aanzetten en herstellen naar 4.1 (met behoud dus van de baseband 01.59.00)
- Greenp0ison starten en die stappen volgen
- cydia installeren
- cydia updaten (complete!)
- ultrasn0w zoeken
- installeren
- HIER PAS DE SIMKAART ERIN
- alles terug zetten apps en je gegevens etc.
- en klaar

dit heeft gewerkt voor mij

Laatst gewijzigd door Melvin18; 13-10-10 om 14:17.
  #3  
Oud 13-10-10, 14:34
chennieboy chennieboy is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

jah sorry het was ook ultrasnow. Maar hij pakte hem niet. Ik heb hem gereboot en ultrasnow reinstalled en nu werkt hij.. bedankt voor je post. Weet je misschien ook hoe je facetime werkende krijgt? hij staat steeds op wachten op activering...
  #4  
Oud 13-10-10, 14:36
Melvin18 Melvin18 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 147
Standaard

nee maar had gister na aantal keren ineens voor elkaar .... dus gewoon blijven proberen op gegeven moment pakt hij het blijkbaar...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.