//

Iphone 2G US: Downgrade(?) & Unlock probleem.

Iphone 2G US: Downgrade(?) & Unlock probleem. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhoneclub, Ik zit hier met een metershoog probleem voor mij waar ik niet aan uitraak. Het zit zo; Enkele dagen geleden had ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-10, 16:21
Everaert Everaert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone 2G US: Downgrade(?) & Unlock probleem.

Hey iPhoneclub,

Ik zit hier met een metershoog probleem voor mij waar ik niet aan uitraak.
Het zit zo; Enkele dagen geleden had ik geen service meer op m'n Iphone, en dat sleepte wat aan, ik in paniek aangesloten op iTunes en op 'naar updates zoeken' en 'Herstellen' gedrukt. Al goed en wel, maar nu werkt mijn SIM kaart er niet meer. Wat moet ik doen?

Ik vrees dat ik per ongeluk dus de nieuwe firmware versie erop heb gezet terwijl mijn antieke iPhone 2g die waarschijnlijk zelfs niet aankan. (heb ik gelezen ergens).
Nu, het probleem is. Ik weet zelfs niet wat er op staat, wat ik moet doen en hoe ****ed ik nu wel ben.


Ik heb al diverse tutorials op iClarified en dergerlijke geprobeert, het internet afgeschuimd maar telkens loop ik vast op een ding; of het programmatje (Redsnow, winpwn, ziphone, en iliberty+ heb ik allemaal geinstalleerd en geprobeert.) vindt mijn iPhone niet, of als ik via 'herstellen' via iTunes shift gebruik, kan mijn iTunes (versie 10.01.02 de laatste versie tot nu toe?) de firmware versie niet 'lezen' terwijl het een ISPW bestand is. Alles lukt hopefully, tot ik mijn iPhone moet aansluiten.

Ik heb dringend hulp nodig, er zijn hier intussen al tientallen uren ingekropen terwijl het volgens mij toch simpeler moet kunnen. Ik begin langzaam aan de moed te verliezen.

Laatst gewijzigd door Everaert; 13-10-10 om 16:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 16:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De laatste firmware voor jouw iPhone is 3.1.3 (waarop hij nu ook waarschijnlijk draait) en is perfect te jailbreaken en unlocken met Redsn0w 0.9.4
  #3  
Oud 13-10-10, 16:35
Everaert Everaert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
De laatste firmware voor jouw iPhone is 3.1.3 (waarop hij nu ook waarschijnlijk draait) en is perfect te jailbreaken en unlocken met Redsn0w 0.9.4
Waarschijnlijk wel, maar als ik dan via 'Browse' op Redsn0w 0.9.4 het firmware bestandje selecteer vertelt het programma mij; "Unable to recognize specified IPSW". Wat mij dan opnieuw block steekt
  #4  
Oud 13-10-10, 17:53
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Zet via iTunes 3.1.2 (shift + herstel) op je iPhone en gebruik dan redsn0w 0.9.4 met 3.1.2 om te unlocken en jailbreaken.

Ik had dit weekend ook problemen met 3.1.3 en kreeg het helemaal niet werkend.
Ben dan maar naar 3.1.2 gegaan.

De firmware kan je hier vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g downgrade 4.2.1 probleem libbes iPhone algemeen 48 29-01-11 13:37
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? fets Unlock 2 11-11-10 13:44
iPhone 3G: Unlock & jailbreak probleem Vaze Unlock 10 09-11-10 14:39
unlock & jailbreak (2.2) probleem odyssey Archief 1 01-12-08 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.