iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: iPhone 3GS firmewire 4.1 hoe te unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/75035-iphone-3gs-firmewire-4-1-unlocken.html)

xatlad 13-10-10 22:44

iPhone 3GS firmewire 4.1 hoe te unlocken
 
Hallo ik heb vandaag een poging gedaan om mijn software te uppen van de iphone dit is mislukt en nu komt hij niet meer in menu en geeft hij een lock aan.

Itunes weer terug naar fabriekinstelling gezet maar krijg nogs steeds de lock.
dus weet niet of er nog 4.1 opstaat of dat hij nu weer terug op 3.1 staat.

Krijg hem niet geunlockt met iliberty en andere progjes.

Kan iemand me helpen a.u.b heb helemaal geen andere telefoon.

voor de duidelijkheid het gaat om een iphone 3gs 16gb (zwart)

Stefandaman 13-10-10 23:10

Ik denk dat je er een kaartje van de officiële provider in moet doen.

xatlad 13-10-10 23:17

Heb Hi erin voor de update deed hij het wel en niet kan ik niet meer doen dan een noodoproep.

Weet btw niet wat er eerst inzat heb hem 2hands gekocht een tijdje geleden.

Stefandaman 14-10-10 07:22

Probeer eens een T-mobile kaartje. Even langs vrienden, en anders doe je hetzelfde als ik. Koop een prepaid kaartje voor een tientje bij de telefoonwinkel. Succes

Melvin18 14-10-10 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xatlad (Bericht 584843)
Heb Hi erin voor de update deed hij het wel en niet kan ik niet meer doen dan een noodoproep.

Weet btw niet wat er eerst inzat heb hem 2hands gekocht een tijdje geleden.

wat zegt itunes als je de kaartje erin doet?
en heb je de baseband ook mee geupdate want anders zal je moeten jailbreaken ben greenpoison want die is hactivated (Wat inhoud dat je gewoon op je springboard komt).
Als je je baseband dus niet geupdate heb zou je het weer met ultrasnow kunnen unlocken ....

Maar sowieso eerst even aan itunes hangen met het kaartje erin en kijken wat die zegt.

xatlad 14-10-10 11:10

Itunes geeft niks aan behalve dat ik hem kan hetrstellen naar orgineele firewire.
Dit heb ik gedaan en nu krijg ik nog steeds hetzelfde probleem.

Denk niet dat het aan het kaartje ligt eerst kwam ik er ook in.

Jazzamataz 14-10-10 11:19

Lekker duidelijk

iKobus 14-10-10 12:13

@xatlad Niet echt handig van je om zomaar te upgraden als je van een unlock afhankelijk bent...

alfastra 14-10-10 21:37

Hallo,

Ik ben ook niet zo slim geweest en heb mijn iPhone 3Gs 32GB - waar al een unlock en jailbreak opzat - van 3.12 naar 4.1 geupgrade met Limera1n. Ik ging er vanuit dat je hem daarna gewoon kon unlocken met redsnow, maar helaas niet met baseband 05.14.02. Nu denk ik dat ik hem weer moet downgraden naar 3.12 of 3.13 maar ik weet niet hoe. Heeft iemand stapsgewijs een uitleg? Alvast bedankt.

riick 14-10-10 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfastra (Bericht 585448)
Hallo,

Ik ben ook niet zo slim geweest en heb mijn iPhone 3Gs 32GB - waar al een unlock en jailbreak opzat - van 3.12 naar 4.1 geupgrade met Limera1n. Ik ging er vanuit dat je hem daarna gewoon kon unlocken met redsnow, maar helaas niet met baseband 05.14.02. Nu denk ik dat ik hem weer moet downgraden naar 3.12 of 3.13 maar ik weet niet hoe. Heeft iemand stapsgewijs een uitleg? Alvast bedankt.


Je kan je firmware wel downgrade als je SHSH blobs zijn opgeslagen op de server van Saurik, maar dat heeft geen enkel effect voor je unlock. Je baseband is geupdate en die kan je niet downgrade. Voor dit moment ben je f*cked. Word wachten totdat 4.2 uit komt ;)

alfastra 14-10-10 21:44

Ok, duidelijk. Bedankt voor je antwoord. Tot die tijd dan maar weer met een Nokia.

asherbachrach 14-10-10 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riick (Bericht 585455)
Je kan je firmware wel downgrade als je SHSH blobs zijn opgeslagen op de server van Saurik, maar dat heeft geen enkel effect voor je unlock. Je baseband is geupdate en die kan je niet downgrade. Voor dit moment ben je f*cked. Word wachten totdat 4.2 uit komt ;)

Waarom als 4.2 gereleased wordt..? Kan de baseband dan wel geunlocked worden?(/jailbreak?)

XIII 14-10-10 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door asherbachrach (Bericht 585511)
Waarom als 4.2 gereleased wordt..? Kan de baseband dan wel geunlocked worden?(/jailbreak?)

Zie dit bericht:

Unlock voor iPhone 3G, 3GS en 4 volgt na iOS 4.2 (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl

aartlodders 15-10-10 22:41

Hallo ik heb het zelfde probleem gehad en heb de instructies van de bijgaande link gevolgd. Het werkt. Ik heb een phonebook card aangeschaft en heb weer toegang.
Activate iPhone 4 Without Original SIM

heavys 17-10-10 11:49

Hier een soortgelijk probleem, Iphone was vast gelopen en niets mee te beginnen.
Helaas geen SHSH bestanden opgeslagen, maar aldoende leert men.

Nu 4.1 geinstalleerd en wachtend op een unlock, ik heb reeds een T mobile SIM geprobeerd maar houd de zelfde melding als met mijn KPN SIM ;-(

xatlad 10-11-10 20:18

Heb hem nog steeds niet geunlockt gekregen.
Het is btw een iphone uit buitenland merk ik t mobile kaart pakt hij ook niet.

Bovendien baseband is ook geupdate denk ik kan ik hem uberhaupt nog wel unlocken bij de platselijke unlocker lukt het ook niet.

heavys 10-11-10 20:50

Wachten op 4.2 en tot die tijd de .... :o:o begin meer en meer voor Android te voelen

xatlad 10-11-10 21:22

Klopt Andriod is ook goed, maar het fijnen van de iphone is gewoon de apps kan eigenlijk niet zonder.

Zal dan, maar even moeten wachten en hopen als 4.2 uitkomt dat ze hem dan kunnen unlocken.

Naja naar waarschijnlijkheid wordt hij vrijdag gelanceerd de nieuwe itunes is al uit volgens mij sinds vandaag

XIII 11-11-10 14:01

Baseband 05.14.02 is inderdaad nog niet te unlocken (en niet te downgraden).

Je kunt daarom verder gaan in dit topic.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.