//

Tmobile Probleem

Tmobile Probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via Marktplaats een nieuwe Iphone 3GS gekocht van iemand die hem ook weer overgekocht heeft van iemand op marktplaats. Echter zit er alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-10, 17:43
Diezelini Diezelini is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard Tmobile Probleem

Ik heb via Marktplaats een nieuwe Iphone 3GS gekocht van iemand die hem ook weer overgekocht heeft van iemand op marktplaats.

Echter zit er alles netjes bij: Garantie en Bonnetje van T-Mobile en zie ik hierop dat het bonnetje al een jaar oud is. Dus ik zou hem kunnen laten simlockvrij maken door T-mobile.

Echter moet de originele abonnementshouder dit belletje plegen naar Tmobile om hem officieel te laten simlockvrij maken. Deze vrouw/man heb ik alleen niets geen info van en kan ik dus niet laten opbellen...

Hebben jullie een idee hoe ik het beste hem simlockvrij kan laten maken zonder al te veel kosten te maken!?

Mvg,
Diezelini
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-10, 17:58
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik zou T-Mobile gewoon eens bellen en hopelijk tref je iemand aardig genoeg om het gewoon te doen voor je.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 17-10-10, 22:50
Diezelini Diezelini is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb al 2 keer iemand gebeld en gezegd dat diegene mijn moeder is maar dat ze nu even niet thuis is en ik dit voor haar moet regelen maar ze moeten haar stem horen en haar naar haar persoonlijke gegevens vragen...

dus.. dat gaat ook niet op lijkt me
  #4  
Oud 17-10-10, 23:42
kanber kanber is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

probeer eens op de volgende manier open een account op my tmobile daar kun je je imei nr ingeven voor een unlock ik heb het geprobeert hij gaf aan sat de iphone nieuw was dus ik moest bellen omdat er kosten aan verbonden zijn op die manier word er volgens mij geen gegevens gevraagd je kunt het proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G op iPad tmobile maassluis iPad algemeen 4 23-10-10 07:16
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
registratie my tmobile joren91 Odido (T-Mobile) 1 26-05-10 15:19
Tmobile vs. Vodafone i.k. Koopinformatie Nederland 2 10-01-10 16:30
Wi-Fi Tmobile?? MiiPhone Archief 2 29-03-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.