//

Geblokkeerd

Geblokkeerd discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik heb hulp nodig! Mijn Iphone is uit Amerika en is vorig jaar simlocjkvrij gemaakt. Toen heb ik heb een jaartje gebruikt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-10, 12:55
lisettebruins lisettebruins is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Geblokkeerd

Hoi allemaal!
Ik heb hulp nodig!
Mijn Iphone is uit Amerika en is vorig jaar simlocjkvrij gemaakt. Toen heb ik heb een jaartje gebruikt met een sim only abbonnement van Vodafone.
Waar het nu om gaat, vorige week was ik foto's aan het zetten op mijn computer, dus de iphone wat gekoppeld aan mijn computer. Toen kreeg ik een melding over een update van itunes, heb ik op akkoord gedrukt. Wat stom is, want toen ging mijn iphone ook 'herstellen'. Ik kon dit niet meer annuleren.
Nu krijg ik het bericht dat mijn simkaart niet herkend wordt bij Itunes, en mijn iphone geeft niets anders meer dan het plaatje dat ik m moet aanlsuiten ip Itunes (zo'n wit kabeltje met een pijl naar het Itunes logo) Verder kan ik alleen noodnummers bellen. Ik kan het menu of iets dus niet meer in. (ben bang dat ie weer in zn oude staat is)
Weet iemand wat er gebeurd is en vooral: hoe los ik dit op? Weet niet welke versie er nu op zit of hoe ik dat in deze staat zou kunnen zien.
Kan iemand me helpen?????????
Groetjes Lisette
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-10, 19:25
crazymichael27 crazymichael27 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

even op itune's aan sluiten en herstellen dam moet het goed komen en anders opnieuw installeren ook via itunes greetttzzz
  #3  
Oud 23-10-10, 20:22
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Nou je Amerikaanse simlock zit er gewoon weer op door je de update van je firmware. Je kan een activatie sim aanschaffen op ebay of marktplaats dan kan je jou telefoon in iedergeval weer activeren.

Aangezien dat je firmware naar 4.1 is geupdate kan je hem wel jailbreaken maar nog niet unlocken. Geloof dat het nog een paar weken duurt voordat de unlock word vrij gegeven.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
  #4  
Oud 24-10-10, 16:04
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Altijd volgens mij 3. nog iets firmware versie gedraaid, had m gejailbreaked zodat ik wat programmatjes kon installeren.

Zojuist naar firmware 4.1 geupdate netjes backup laten maken enze omdat ik dacht laten we is kijken of die nieuwe firmware beter is. Nu zegt ie dat me simkaart niet geldig is ofzo begrijp er toeters en ballen niet van.
  #5  
Oud 24-10-10, 16:40
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Al lees je nou even goed mijn bovenstaande antwoord dan weet je meteen waar je aan toe bent.
  #6  
Oud 24-10-10, 18:59
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Ja snap m, alleen wat ik wel vreemd vind is, toen ik me iphone kocht via handelaar toen stopte ik mijn kpn kaartje erin en werkte het meteen. Ondanks dat ie gewoon compleet standaard was. Dus toen ik die update naar fw:4.1 (althans nieuwste van nu) deed, ging ik ervan uit dat ie wel echt simlock vrij was.
  #7  
Oud 24-10-10, 19:16
pepijn245 pepijn245 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 41
Standaard

dan heb je een probleem...
  #8  
Oud 24-10-10, 19:16
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Ja dat heb ik zeker, dat hele pleuris ding doet niks meer!
  #9  
Oud 24-10-10, 19:52
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Heeft iemand trouwens ervaring met een site als deze Iphone simlockvrij maken - IPhone simvrij ? Of is dat puur oplichterij? Er staat simlock vrij maken tm 4.1 firmware versie
  #10  
Oud 24-10-10, 20:20
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Zou ik niet doen de nieuwe baseband is absoluut nog niet te unlocken. De komst van de unlock duurt nog een paar weken. Met een beetje mazzel heb je een t-mobile lock, dus dan kan je tot die tijd er een prepaid kaartje in doen. kan je in iedergeval bellen.
  #11  
Oud 24-10-10, 20:22
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Zo'n vermoeden had ik al, het is voor mij met name belangrijk voor me werk dat ik gewoon me Iphone iig kan opstarten en dan googlemaps kan gebruiken. Ik denk dat ik morgen maar ff probeer een t-mobile kaartje in te knallen.

Op het moment kan ik echt helemaal niks, als ik m aanzet krijg ik alleen te zien dat ik moet verbinden met Itunes..
  #12  
Oud 24-10-10, 20:25
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Oja en hoe kan ik nu zien welke FW erop staat en Baseband gebruikt wordt? In Itunes geeft ie niks aan. En op me iphone zelf kan ik alleen nog een IMEI en ICCID code tevoorschijn toveren, voor de rest niks .. oja of 112 bellen -_-
  #13  
Oud 24-10-10, 20:29
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Je hebt geupdate naar 4.1. Dus is je baseband ook geupdate.
  #14  
Oud 24-10-10, 23:41
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Zojuist even een T mobile simkaart erin gedaan van een huisgenoot, toen wilde ie weer opstarten en deed alles het weer... Zit eraan te denken om dus morgen maar bij tmobile een abbo tje af te sluiten of gaan wachten tot er een unlock beschikbaar komt..

lastig!
  #15  
Oud 26-10-10, 17:15
Smalster Smalster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, omdat mijn iphone 3gs heel snel leeg liep binnen 3 uur. Heb ik hem herstelt via itunes en nu is alles eraf en is die locked. Ik heb hem ook van iemand gekocht en werkten perfect heeft ook heel lang goed gedaan, maar hoe krijg ik hem nu weer simlock vrij. Als ik hem aanzet moet ik pincode intoetsen van vodafone sim kaartje en dan krijg ik het scherm met emercency calls. Wat moet ik doen ? Is deze firmware al uit voor te unlocken na herstel iphone 3gs?
  #16  
Oud 26-10-10, 17:30
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Nee deze firmware die jij en ik ook erop hebt staan nu vooral die nieuwe baseband dus is nog niet te unlocken....

Of je moet naar T mobile toe gaan en m daar laten unlocken, al was ik vandaag bij een winkeltje en de wilde het ook wel doen maar voor €90,-..

ik wacht wel totdat de unlock er komt, heb er nu een prepaid t mobile kaartje in zitten en me kpn sim in een oud telefoontje
  #17  
Oud 26-10-10, 18:17
Smalster Smalster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

dam dat is minder, hoop dat die snel uit komt dan
  #18  
Oud 30-10-10, 04:33
Smalster Smalster is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Mijn iphone 3gs doet het weer, ik sloot hem vandaag aan op men pc en hij werdt geactiveerd. Waarschijnlijk is die dan toch niet gejailbreakt, ik heb deze telefoon van iemand gekocht. En toen mijn prepaid vodafone kaartje erin gedaan.
  #19  
Oud 16-11-10, 16:04
niels1214 niels1214 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Exclamation 2de hands gehackte Iphone???

hey ik ben niels en ben nieuwe......

uuuh ik heb bijna hetzelfde probleem als jullie maar mijn vraag is dus:
ik heb mijn iphone 3gs 16giga wit dus nu op een versie staat van 3.1.2 en ik wil em graag updaten maar mijn ouders zeggen dat als ik hem update dat hij dan gaat blokkeren en dat ik er dan echt helemaal niks meer mee kan omdat hij 2de hands is en waarschijnlijk gehackt... is dit probleem al vaker voorgekomen?, zo ja zeg dan a.u.b wat ik moet doen, zo nee ook wat moet ik dan doen?!?!

en is dit probleem wel zo erg als mijn ouders zegge

greetz nielz
  #20  
Oud 16-11-10, 17:21
racemichel racemichel is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Die kans zit er goed in ja, dus altijd naar je ouders luisteren! In dit geval hebben ze namelijk waarschijnlijk wel een grote kans dat ze gelijk hebben.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geblokkeerd/Gemist.. herk0039 Overige providers Nederland 0 23-11-10 19:06
iPhone is geblokkeerd ssem19 iPhone algemeen 5 17-10-10 12:01
iPhone 1e gen.: geblokkeerd larsvthullenaar Unlock 2 08-02-10 01:06
iPhone geblokkeerd Zapp5 Archief 5 01-01-10 22:58
Geblokkeerd scheersje iPhone algemeen 3 20-01-09 18:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.