//

jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ?

jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal ik heb al heel wat iPhones unlocked en gejailbreaked om van al dat gedoe af te zijn heb ik hier in huis alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-10, 15:56
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ?

Hey allemaal

ik heb al heel wat iPhones unlocked en gejailbreaked
om van al dat gedoe af te zijn heb ik hier in huis alleen nog maar officieel unlocked iPhones , alleen nog maar jailbreaken dus


echter kwam een bekende van me met haar 3G die niet lekker liep , dus met Pwnagetool 4.1 een custom firmware inclusief Cydia er op gezet , daarna ultrasn0w er op om te unlocken , alles zonder problemen alleen krijg ik nu helemaal geen ontvangst (Hi/KPN) iemand een idee waar dat aan liggen kan ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked ) tim.d Jailbreak 30 31-10-12 16:31
Iphone 3G lijkt geen Cydia dus niet unlocked/Jailbroken YvesT Jailbreak apps en thema's 2 24-04-11 18:03
Iphone jailbroken en unlocked, maar problemen Nipje Archief 6 25-11-08 09:35
1.1.2 OTB jailbroken maar geen installer Pega Unlock [archief] 4 07-01-08 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.