//

Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile?

Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 3G (met t-mobile abo) met firmware 4.1 en modemfirmware 05.14.02. Ik heb vanmiddag een succesvolle jailbreak uitgevoerd, maar daarna er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-10, 21:34
Guest-20180619184752
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile?

Hoi,

Ik heb een iPhone 3G (met t-mobile abo) met firmware 4.1 en modemfirmware 05.14.02. Ik heb vanmiddag een succesvolle jailbreak uitgevoerd, maar daarna er te laat achter dat het unlocken van deze modemsoftware nog niet mogelijk is. Na het unlocken deed de telefoon weinig meer en heb ik iTunes herstel gedaan.

Mijn t-mobile abonnement loopt zeer binnenkort af, dus ik wil mijn telefoon zsm unlocken, omdat ik overstap naar SIM-only van Telfort. Ik heb begrepen dat T-Mobile verplicht is mijn telefoon te unlocken, aangezien ik deze al meer dan een jaar heb. Ik ben echter benieuwd of het mogelijk is om de telefoon daarna weer te jailbreaken, of dat de unlock door T-Mobile dan weer ongedaan wordt gemaakt?

Het downgraden van de firmware is als ik het goed begrijp ook een optie, maar uit verschillende posts op dit forum blijkt dat het erg lastig is om de firmware van je modem ook te downgraden naar een versie die ik wel kan unlocken.

Heeft iemand hier ervaring met het downgraden van de firmware inclusief modemfirmware, en is dit aan te raden? Zoja, kan iemand een link naar een duidelijk stappenplan posten?

Alvast heel erg bedankt!

David
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-10, 23:40
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Je moet even TMobile bellen/Even googlen. Want je krijgt een nummer waar je naar toe moet bellen om je iPhone SimLock Vrij te maken. Dan is het binnen 1 uur geregeld

Moet ik ook nog steeds doen
  #3  
Oud 24-10-10, 23:49
Guest-20180619184752
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja heb al op de site van t-mobile gekeken, en je moet gewoon even met de klantenservice (1200) bellen, dan regelen ze het zo voor je. Dat ga ik dus morgenochtend vroeg doen

Ik vraag me echter af of je na de unlock door t mobile je iPhone weer kan jailbreaken, zodat je gebruik kan maken van cydia, of dat je unlock dan teniet wordt gedaan.

Maar thanks anyway voor het snelle antwoord

PS: ik zie dat jij ook een 3G hebt met firmware 4.1 en wel jailbreak hebt gedaan. Heb je ook een unlock met snowbreeze gedaan of gebruik je een t-mobile sim?

Laatst gewijzigd door Guest-20180619184752; 24-10-10 om 23:55.
  #4  
Oud 25-10-10, 00:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidoff Bekijk bericht
Ik vraag me echter af of je na de unlock door t mobile je iPhone weer kan jailbreaken, zodat je gebruik kan maken van cydia, of dat je unlock dan teniet wordt gedaan.
T-Mobile heeft het voor mij al gedaan (unlock).

Daarna heb ik mijn iPhone diverse malen hersteld en o.a. geëxperimenteerd met redsn0w, greenpois0n, limera1n en pwnagetool. In alle gevallen feliciteerde iTunes mij (nadat de iPhone als nieuw werd herkend en was geactiveerd) dat de telefoon simlockvrij is.

Die T-Mobile unlock lijk je dus wel te houden...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 25-10-10, 00:12
Guest-20180619184752
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Top, dat is goed nieuws! Thanks voor de reply en ik ga het morgen direct proberen!

David
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Legale unlock door T-Mobile Nipje Odido (T-Mobile) 1167 02-02-14 21:47
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 00:47
iPhone 3G: iphone 3g legale unlock downgraden naar 3.1.3 PindaNL Unlock 1 13-03-11 19:22
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.