Ont-unlockt? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik heb/had een geunlockte iPhone 4 (limera1n + ultrasn0w) met baseband 1.59. Na gisteren met wat proggies in cydia gespeeld te hebben; bleek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ont-unlockt?
Hi allemaal,
Ik heb/had een geunlockte iPhone 4 (limera1n + ultrasn0w) met baseband 1.59. Na gisteren met wat proggies in cydia gespeeld te hebben; bleek ik opeens "geen service" te hebben. Vervolgens mijn iPhone in mijn mac geplugd om te herstellen. Nu krijg ik van iTunes het bericht: "sim kaart in deze iphone wordt niet ondersteund." Het lijkt dus alsof mijn unlock "verdwenen" is (wat mij sterk lijkt. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Alle tips zijn uiteraard welkom Alvast bedankt! P.s Heb al geprobeerd opnieuw te ultrasn0wen; mocht niet baten.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
4.1 kan je nog niet unlocken. Daarvoor zal je moeten wachten op 4.2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kan wel degelijk hoor,zolang je maar baseband 1.59 hebt geen probleem met ultrasnow. Waarschijnlijk is er tijdens de herstelprocedure ook een update v.d baseband gedaan en dan zit je (tijdelijk) met een probleem. Check baseband eens ? Laatst gewijzigd door mcenet; 25-10-10 om 12:03. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna gewoon nieuwe jailbrake en unlock met ultrasnow. |
|
||||
|
||||
Ik weet heus wel dat het mogelijk is met behoud van je baseband via TU.
Maar aangezien Ultrasn0w niet werkt bij de TS is het wel duidelijk dat hij op de nieuwste baseband zit. Anders zou hij ook wel zeggen dat hij via TU zijn baseband heeft behouden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Wie unlockt mijn iPhone? | pineapple | Unlock | 6 | 17-06-09 12:56 |
Krijg mijn iPhone niet unlockt | Michel7394 | Archief | 3 | 18-12-08 11:34 |
iPhone unlockt met Ziphone | Stevitski | Archief | 2 | 24-03-08 14:40 |
iplus1 unlockt je iphone 1,1,4 via dev methode | truckdiver | Unlock [archief] | 49 | 23-03-08 13:13 |
|
|