//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) superpaddy.nl wie gaat het uitproberen of heeft het al geprobeerd?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 15-04-11, 00:08
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

superpaddy.nl wie gaat het uitproberen of heeft het al geprobeerd?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 15-04-11, 07:37
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Alleen jouw lock of ook die van anderen? En gratis of (ook) tegen betaling?

Handig voor anderen om te weten die nu 1 van de andere alternatieven overwegen.
Voor mij gaat het waarschijnlijk (als het doorgaat) gratis worden, ik zal proberen om meerdere imei nummers die kant op te gooien.

Het verhaal is nu dat er bijna overal een unlock te krijgen zal zijn vanaf 1 mei.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #183  
Oud 15-04-11, 07:53
jov jov is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens in de Bollenstreek
Berichten: 9
Standaard

Dat zou op zich mooi zijn dat de unlock overal te verkrijgen is maar dan moet nog blijken wat de kosten zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ATT hier zo'n grote stap mee zet.
  #184  
Oud 15-04-11, 08:50
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

shit, ben het wachten beu en ging vandaag een kopen bij base! Maar nu doe je me weer twijfelen!!

dre

nb: mijn HTC gaat met veel plezier kapot tegen de muur vliegen om mijn frustraties van htc weg te werken!!
__________________
Psion -> ipaq -> HTC TYTNII - Iphone2G (scherm stuk na 2 dagen) - HTC HD - Iphone 3G 8gb Unlock - htc HD2 - iPhone 4g 32 > Galaxy IIS
  #185  
Oud 15-04-11, 09:03
jov jov is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens in de Bollenstreek
Berichten: 9
Standaard

Allemaal, het is gelukt via @SuperPaddyNL was wel 174 USD lichter maar dat mag voor mij de pret momenteel niet drukken.
Heb inmiddels een aantal sim's (KPN, TMOB, DU) geprobeerd en deze doen het allemaal.
-------
edit op fw 4.3.2 met bb 04.10.01

Laatst gewijzigd door jov; 15-04-11 om 09:19.
  #186  
Oud 15-04-11, 09:20
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Kijk, das goed nieuws, sla je wel je gegevens op met SAM (dacht ik) om in de toekomst de unlock te kunnen behouden????

Heb deze site ook gevonden, weet alleen niet of het betrouwbaar is.

Laatst gewijzigd door Chrisl; 15-04-11 om 09:28.
  #187  
Oud 15-04-11, 10:33
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Voor mij gaat het waarschijnlijk (als het doorgaat) gratis worden, ik zal proberen om meerdere imei nummers die kant op te gooien.

Het verhaal is nu dat er bijna overal een unlock te krijgen zal zijn vanaf 1 mei.
Fingers crossed. Ik houd me aanbevolen, ben wachten sinds oktober wel beu
  #188  
Oud 15-04-11, 10:38
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Anders ik wel, ben ook al vanaf augustus aan het zoeken en mailen en bende....
  #189  
Oud 15-04-11, 12:33
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Kijk, das goed nieuws, sla je wel je gegevens op met SAM (dacht ik) om in de toekomst de unlock te kunnen behouden????

Heb deze site ook gevonden, weet alleen niet of het betrouwbaar is.
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...
  #190  
Oud 15-04-11, 13:02
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...
wat houd precies die 50 day brute force in?
  #191  
Oud 15-04-11, 13:06
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...
Denk niet dat dit iets met het Dev team te maken heeft, misschien noemen ze deze vorm van unlock wel brute force.
  #192  
Oud 15-04-11, 16:21
iPhoony iPhoony is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...
Jongens, laat je toch niet zo gek maken met dat soort dubieuze websites. Hou het gewoon lekker bij de partijen die je hier voorbij ziet komen die betrouwbaar zijn zoals delocker.nl of mobilephoneunlockers. Waarom toch iedere dat risico willen lopen voor een paar euro minder terwijl de mensen hier op het forum voor jullie al het vooronderzoek hebben gedaan.

En even over die brute force unlock. Die bestaat dus helemaal niet. Dat is dus 40 pond in de zakken van die zakkenwassers en geen unlock voor jou.
  #193  
Oud 15-04-11, 17:08
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Ik was ook niet echt van plan het te proberen .
  #194  
Oud 15-04-11, 18:24
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

ik wacht nu 1 dag, en word al gek van het wachten. laat staan de mensen die al van september 2010 wachten. Dev Team hurry up!
  #195  
Oud 15-04-11, 18:59
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leslow Bekijk bericht
ik wacht nu 1 dag, en word al gek van het wachten. laat staan de mensen die al van september 2010 wachten. Dev Team hurry up!
Lekker makkelijk, "verkeerde" telefoon kopen en vervolgens aan de zijlijn wachten tot andere jouw "probleem" kunnen oplossen. Ik zou zeggen doe ook eens wat
  #196  
Oud 15-04-11, 19:07
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Lekker makkelijk, "verkeerde" telefoon kopen en vervolgens aan de zijlijn wachten tot andere jouw "probleem" kunnen oplossen. Ik zou zeggen doe ook eens wat
haha gast wat l*l je nou, kan jij hacken? als ik het kon was ik dag en nacht bezig. dus niet zo stompzinnig zitten brabbelen want daar heb ik niks aan. Thanks
  #197  
Oud 15-04-11, 19:08
Melvin18 Melvin18 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 147
Standaard

hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa ik heb eindelijk voor elkaar dat de iphone officieel unlockt is !!!!
TIP: herstel VOLLEDIG zodat je op het S.O.S. scherm krijgt als je dit niet krijgt lukt het dus ook niet.......en dit staat niet in de tekst die je erbij krijgt.
Dus delocker werkt goed!
  #198  
Oud 15-04-11, 19:13
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melvin18 Bekijk bericht
hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa ik heb eindelijk voor elkaar dat de iphone officieel unlockt is !!!!
TIP: herstel VOLLEDIG zodat je op het S.O.S. scherm krijgt als je dit niet krijgt lukt het dus ook niet.......en dit staat niet in de tekst die je erbij krijgt.
Dus delocker werkt goed!
goed nieuws! gefeliciteerd. maar 140euro vind ik nog even te gek, als delocker het kan komen er vast snel nog meer sites die het kunnen, dus concurrentie dus prijsdaling nog even wachten dan maar..
  #199  
Oud 15-04-11, 19:35
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leslow Bekijk bericht
haha gast wat l*l je nou, kan jij hacken? als ik het kon was ik dag en nacht bezig. dus niet zo stompzinnig zitten brabbelen want daar heb ik niks aan. Thanks
Hey andere gast. Ik kan niet hacken, dus koop ik een product wat werkt waar het voor bedoeld is, en dus niet afhankelijk van andere ben. Dus zoek vooral de fout bijzelf en ga ook vooral niet op zoek naar een oplossing, want jijwilt het vooral op een presenteer blaadje ontvangen. Succes andere gast met je o zo dure ipod.
  #200  
Oud 15-04-11, 19:47
leslow's schermafbeelding
leslow leslow is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: alkmaar
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Hey andere gast. Ik kan niet hacken, dus koop ik een product wat werkt waar het voor bedoeld is, en dus niet afhankelijk van andere ben. Dus zoek vooral de fout bijzelf en ga ook vooral niet op zoek naar een oplossing, want jijwilt het vooral op een presenteer blaadje ontvangen. Succes andere gast met je o zo dure ipod.

ik heb de iphone gekregen voor mijn verjaardag van kennissen uit amerika, boos op hun worden omdat ik hem niet kan unlocken, zou een beetje ondankbaar zijn. en ik wacht inderdaad tot iemand een oplossing heeft net als alle andere op dit topic. als jou iphone het gewoon doet snap ik niet wat je op dit topic moet en dan ook nog onzin uitkramen waar niemand wat aan heeft, beetje triest, maar zulke mensen moeten er ook zijn om je frustraties (vanwege niet kunnen unlocken) op af te reageren
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 05-03-11 23:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 19:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 15:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 02-12-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.