//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen bevestigingsmail van AT&T gehad, maar heb wel een case via de telefoon en één via de mail laten aanmaken. Jullie syncen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 14-04-12, 15:26
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik heb nog geen bevestigingsmail van AT&T gehad, maar heb wel een case via de telefoon en één via de mail laten aanmaken. Jullie syncen dus gewoon jullie iPhone met een niet-AT&T-simkaart erin. Hebben jullie dan ultrasn0w nog draaiend?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 14-04-12, 15:42
Nono_Home Nono_Home is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Ik heb nog geen bevestigingsmail van AT&T gehad, maar heb wel een case via de telefoon en één via de mail laten aanmaken. Jullie syncen dus gewoon jullie iPhone met een niet-AT&T-simkaart erin. Hebben jullie dan ultrasn0w nog draaiend?
Had geen AT&T sim dus gewoon de vodafone sim erin en syncen. (eerste ff de turbo sim eruit) disconnect en weer connect en klaar. JB etc intact op 5.01.
  #363  
Oud 15-04-12, 14:48
qwerty78 qwerty78 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Eindelijk een oplossing!
Een jaar gewacht en ondertussen in Nederland een iPhone gekocht, maargoed..
  #364  
Oud 15-04-12, 23:48
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Iedereen die zijn jailbreak wil houden en toch de unlock realiseren moet dit trucje toepassen:

Download SAMprefs van cydia. Deactivate de iphone via SAMprefs en activeer hem weer met een willekeurige kaartje ( aangenomen dat je unlock erdoorheen is!). En tara Jailbreak toch origineel simlockvrij zonder Restore !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nono_Home Bekijk bericht
restore hoeft helemaal niet!!!
Gewoon een back up draaien en phone van de kabel af en daarna weer eraan, "congratulations etc" dus ben je je JB niet kwijt...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 april 2012 om 14:25 ----------
werlnee nergens voor nodig.
Finally unlocked, blij dat ik van de lange tijd gebruikte alternatieve unlock methode af ben. Woensdag 11-04 gebeld met At&T, nog geen bevestigingsmail gehad, maar dacht probeer het, unlock blijkbaar al doorgevoerd .

Bij mij werkte het backupen, ontkoppelen en aankoppelen van de iphone niet. Ik heb de andere tip van iNemesis gebruikt door SAM te installeren via Cydia. Vervolgens Samprefs openen, deactiveren aanklikken, telefoon uitzetten, andere simkaart erin, telefoon aan (met kabel aan Itunes) en daar de melding dat de Iphone unlocked is.

Nu alleen nog kijken of ik 5.01 met de baseband van 5.01 erop kan krijgen. Ik zit nu op 5.01 met de baseband 02.10.04, maar heb dan het 1-bar signal issue (wel op te lossen met Ultrasnow, maar die gebruik ik liever niet als het niet nodig is).

Volgens mij moet ik dan updaten naar 5.1 met custom firmware en met behoud van baseband 02.10.04 en dan downgraden naar 5.01 met de originele firmware van 5.01.

Kan iemand bevestigen/meedenken of dit de beste manier is?
  #365  
Oud 16-04-12, 02:49
foksie foksie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Kasterlee
Berichten: 12
Standaard

Hallo Wotter, je schrijft hier dat je via telefoon en via mail je iphone bij AT&T hebt laten unlocken, hoe kan je AT&T een mailtje sturen om de AT&T iPhone 4 te unlocken? mij is het nog niet gelukt om een mailtje naar AT&T te versturen, je vind gewoon geen enkel mail adres!! Graag een hint
Dank
  #366  
Oud 16-04-12, 02:55
simo007 simo007 is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door foksie Bekijk bericht
Hallo Wotter, je schrijft hier dat je via telefoon en via mail je iphone bij AT&T hebt laten unlocken, hoe kan je AT&T een mailtje sturen om de AT&T iPhone 4 te unlocken? mij is het nog niet gelukt om een mailtje naar AT&T te versturen, je vind gewoon geen enkel mail adres!! Graag een hint
Dank
Alsje

icare3@amcustomercare.att-mail.com
  #367  
Oud 16-04-12, 10:08
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door foksie Bekijk bericht
Hallo Wotter, je schrijft hier dat je via telefoon en via mail je iphone bij AT&T hebt laten unlocken, hoe kan je AT&T een mailtje sturen om de AT&T iPhone 4 te unlocken? mij is het nog niet gelukt om een mailtje naar AT&T te versturen, je vind gewoon geen enkel mail adres!! Graag een hint
Dank
Nee, ik heb gebeld met AT&T op +1800 331 0500 (gratis via Skype) en heb toen m'n mailadres doorgegeven voor een bevestiging.
  #368  
Oud 16-04-12, 19:16
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard unlock at&t

Blijkbaar ben ik de enigste waar het dan niet mogelijk is?

mail at&t:

We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
The unlock code for this device is unavailable due to security restrictions based on the device's history. You may want to return the device and/or provide feedback to the seller.


pfff

mvg
  #369  
Oud 16-04-12, 20:16
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Hmm net dus ook via SAMprefs gedeactiveerd. Mijn iPhone doet het nu wel, maar als ik 'm aan iTunes hang, staat er: De SIM-kaart van deze iPhone wordt niet ondersteund. Helaas heb ik geen AT&T simkaart hier liggen, maar m'n telefoon doet het gelukkig wel... Kan dus alleen niet syncen op dit moment.
  #370  
Oud 16-04-12, 20:49
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@wsven, Nee blijkbaar is je toestel dus gestolen opgegeven bij AT&T en bij andere niet. Daarom kan het niet ..
__________________
Revenge of the nerd..
  #371  
Oud 16-04-12, 21:50
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Finally unlocked, blij dat ik van de lange tijd gebruikte alternatieve unlock methode af ben. Woensdag 11-04 gebeld met At&T, nog geen bevestigingsmail gehad, maar dacht probeer het, unlock blijkbaar al doorgevoerd .

Bij mij werkte het backupen, ontkoppelen en aankoppelen van de iphone niet. Ik heb de andere tip van iNemesis gebruikt door SAM te installeren via Cydia. Vervolgens Samprefs openen, deactiveren aanklikken, telefoon uitzetten, andere simkaart erin, telefoon aan (met kabel aan Itunes) en daar de melding dat de Iphone unlocked is.

Nu alleen nog kijken of ik 5.01 met de baseband van 5.01 erop kan krijgen. Ik zit nu op 5.01 met de baseband 02.10.04, maar heb dan het 1-bar signal issue (wel op te lossen met Ultrasnow, maar die gebruik ik liever niet als het niet nodig is).

Volgens mij moet ik dan updaten naar 5.1 met custom firmware en met behoud van baseband 02.10.04 en dan downgraden naar 5.01 met de originele firmware van 5.01.

Kan iemand bevestigen/meedenken of dit de beste manier is?
Ik denk met je mee.. Ook al rustig aan het rondneuzen op internet. Kan er nog niks over vinden
  #372  
Oud 16-04-12, 22:18
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
@wsven, Nee blijkbaar is je toestel dus gestolen opgegeven bij AT&T en bij andere niet. Daarom kan het niet ..
Raar want ik heb iphone gekocht met doos en alles er bij ( behalve factuur).

Mvg
  #373  
Oud 16-04-12, 22:52
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wsven Bekijk bericht
Raar want ik heb iphone gekocht met doos en alles er bij ( behalve factuur).

Mvg
Vreemd verhaal. Kan je de verkoper nog achterhalen? En komt het IMEI nummer wel overeen met de doos?
  #374  
Oud 16-04-12, 23:39
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Neen, koper kan ik niet meer contacteren. mailbox eens opgekuist en dusja geen gegevens meer van

IMEI komt overeen van op de doos...

denk toch dat ik eens zal bellen.

alvast bedankt

mvg
  #375  
Oud 17-04-12, 19:17
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard mail at&t

Ik heb gisteren een email gestuurd naar at&t maar nog geen bevestiging gehad?! Hoe lang kan dit duren ? waar kan je zien of je iphone nog simlocked is ? thx
  #376  
Oud 17-04-12, 19:18
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Heb op de 9e voor het eerst gebeld met AT&T en de deadline zou vandaag zijn. Nog niets gehoord per mail of de unlock die er überhaupt door was. Dus maar weer eens gebeld en de rep vroeg of ze nog twee dagen extra konden krijgen, vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen. Mijn fax was wel gekoppeld aan mijn case in ieder geval.
  #377  
Oud 17-04-12, 19:24
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard

heb al een casenummer (indien het nr tussen haakjes in de mail is)
Heb je faxnummer of heb je idee wat ik best zou doen ?
wat is de uiterste behandelingstermij ( als deze er is)?
  #378  
Oud 17-04-12, 19:25
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Het mailadres staat op de laatste paar pagina's wel vermeldt. Je had die toch al verstuurd? Je krijgt namelijk direct een automatisch bericht terug met de verwerkingstijd. Als je moet faxen wordt je dat gevraagd en krijg je het nummer.
  #379  
Oud 17-04-12, 19:28
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard

dat is net het vreemde, op de mail staat binnen de 24u
Is ondertussen van maandagmorgen geleden
  #380  
Oud 17-04-12, 19:28
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Gewoon even bellen met AT&T dan, kost je niets via Skype. 1 800 3310500
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 06-03-11 00:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 03-12-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.